Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry. Ja z moim AEB startuje na stage 1. 

Pierwsze pytanko co do wtrysków. Same wtryski, czy kupić razem z całą listwą. 

Drugie pytanko do dp. 

W AEB jest jedną sonda i nie mogę znaleźć gotowego DP z wyjściem na jedną sondę. A sam nie zrobię dp bo nie mam warunków. 

 

Trzecie pytanko

Wrzucę wtryski muszę jechać na strojenie czy nie trzeba? 

 

Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

1. Same wtryski
2. Pisz do kolegi@bartez80 robi dp
3. Wtryski montujesz przed samym programem jak jzu będziesz u tunera

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

5 minut temu, cysiek18 napisał:

1. Same wtryski
2. Pisz do kolegi@bartez80 robi dp
3. Wtryski montujesz przed samym programem jak jzu będziesz u tunera

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

Dzięki za info. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bigblackman napisał:

Dzięki za info. Pozdrawiam 

jak chcesz to zrobie tobie downpipe na jedna sonde,zadne problem ,bo z automatu robie zawsze na dwie ,ale jak ktoś sobie życzy to robie na jedna .

 

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, bartez80 napisał:

jak chcesz to zrobie tobie downpipe na jedna sonde,zadne problem ,bo z automatu robie zawsze na dwie ,ale jak ktoś sobie życzy to robie na jedna .

 

Muszę ogarnąć fundusze bo mam teraz ważniejsze wydatki jak kupno mieszkania, ale ogarnę się i daje znać. Napisz mi na priv koszty 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy seryjna pompa paliwa AVJ wytrzyma 260 kuca? Bo spotkałem sie z takim przypadkiem oraz na jakich wtryskach robicie taką moc? Bosch 430cc bedzie ok ?

Kolejne pytanie czy ktos osiągnął taką moc na dsmic? Bo również spotkałem sie z takim przypadkiem ale nie wiem czy ktoś coś więcej o tym powie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.05.2018 o 13:19, Tamek141 napisał:

Witam, czy seryjna pompa paliwa AVJ wytrzyma 260 kuca? Bo spotkałem sie z takim przypadkiem oraz na jakich wtryskach robicie taką moc? Bosch 430cc bedzie ok ?

Kolejne pytanie czy ktos osiągnął taką moc na dsmic? Bo również spotkałem sie z takim przypadkiem ale nie wiem czy ktoś coś więcej o tym powie ?

Wywal pompe i bezpieczniej bedzie jesli wsadzisz od S4 B7  albo walbro 255

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem posiadaczem Audi z silnikiem 1,8t AEB 150KM.

Silnik ładnie zbiera się od 3 tyś w górę natomiast poniżej brakuje mi elastyczności silnika.Chciałbym zmodyfikować swój silnik pod katem polepszenia dołu charakterystyki niezwieszając mocy maksymalnej. Na pewno rozwiązaniem byłoby zastosowanie kompresora, ale podejrzewam że nie tylko. Modyfikacje byłyby  potrzebne aby silnik bardziej przyjaźnie i radośnie pracował w użytecznym zakresie obrotów? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij o porządnej diagnostyki i naprawienia auta. 

1.8t nie ma problemów ze słabym dołem. Jak wszystko będzie OK to podnieś moc samym softem we wskazanym zakresie obrotów chociaż to głupota. 

Założenie kompresora i wystrojenie będzie kosztowało wiecej niż warte jest to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Pany Pacjent AVJ 2.0 stroker. Jaka Listwa i jaki regulator cisnienia bylby wydajniejszy bo seria nie obrabia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie pytanko od kogo  teraz brać turbo pod ori tipa i kolektor aktualnie hybryda z wirnikiem od bex-a. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze znalezionych informacji wynika, że K03s z BEX pasuje p&p w miejsce zwykłej K03 - poza średnicą wejścia gumy TIP'a. Jak się obchodzi ten problem? Inny TIP jakiś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Unf napisał:

Ze znalezionych informacji wynika, że K03s z BEX pasuje p&p w miejsce zwykłej K03 - poza średnicą wejścia gumy TIP'a. Jak się obchodzi ten problem? Inny TIP jakiś?

wszystko jest p&p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie na co mogę liczyć. 

Obecnie 1.8t apu (z a4 b5, więc pytam na żyjącym forum audi ?), turbina k03-029, wtryski 320cc, był downpipe, ale musiałem dać katalizator (przyznam, że nie specjalnie poczułem spadek mocy, ale średnice żenada, zwłaszcza za katem). Chip już dawno, gazownia dająca radę (strojenie na noPB98 z założeniem pod lpg, instalacja na dwóch reduktorach i rozwierconych keihinach). Jeździ to fajnie, ale na upale puchnie. Mam skrzynię z diesla 90km, w efekcie na dwójce zero problemów z trakcją (przynajmniej na suchym). Na hamowni nie byłem, nie wiem ile mam mocy. Ale wiadomo, to choroba. Nowy plan to fmic (zamiast smica będzie ic z audi a5 2.0 tdi, pi razy drzwi objętość rdzenia 2x większa), wtryski 380cc, sportowy kat od batreza. Biję się z myślami odnośnie tipa (wystarczy silikon czy lepiej metalowy?). Na co mogę liczyć po remapie, zakładając że zostaje aktualna turbina? A na co ew. gdybym poszedł w mocniejszą suszarkę, jaką i od kogo? 

Edytowane przez Marcin_1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Marcin_1979 napisał:

Pytanie na co mogę liczyć. 

Obecnie 1.8t apu (z a4 b5, więc pytam na żyjącym forum audi ?), turbina k03-029, wtryski 320cc, był downpipe, ale musiałem dać katalizator (przyznam, że nie specjalnie poczułem spadek mocy, ale średnice żenada, zwłaszcza za katem). Chip już dawno, gazownia dająca radę (strojenie na noPB98 z założeniem pod lpg, instalacja na dwóch reduktorach i rozwierconych keihinach). Jeździ to fajnie, ale na upale puchnie. Mam skrzynię z diesla 90km, w efekcie na dwójce zero problemów z trakcją (przynajmniej na suchym). Na hamowni nie byłem, nie wiem ile mam mocy. Ale wiadomo, to choroba. Nowy plan to fmic (zamiast smica będzie ic z audi a5 2.0 tdi, pi razy drzwi objętość rdzenia 2x większa), wtryski 380cc, sportowy kat od batreza. Biję się z myślami odnośnie tipa (wystarczy silikon czy lepiej metalowy?). Na co mogę liczyć po remapie, zakładając że zostaje aktualna turbina? A na co ew. gdybym poszedł w mocniejszą suszarkę, jaką i od kogo? 

mozesz liczyć maks 210km i turbo raczej bedzie mialo dość. fmic nie daje mocy jaki by nie był. wtryski może pozwolą ugrać coś wzgledem 320 jesli byly problemy z egt. 

 

co do turbo to do 300km chyba masz tylko k03 hybrydę. jest pare "zakładów" co zrobi taką na 280-310km bez non stop wypluwania wnętrzności. druga opcja "na bogato" to gt28 chociaz nie bedzie to wstawać za świetnie. trzecia opcja td04 która ma rozne opinie ale odpowiednie turbo powinno wstac w okolicy 2800 (w 2L strokerze przy 2600 niby wstaje).

 

w kazdym razie kwestia budżetu bo tylko w przypadku hybrydy nic nie robisz tak naprawde wiecej poza turbo i ew. tipem. przy doładowaniu 1b+ oplaca sie wziac tip z nierdzewki.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mophk napisał:

mozesz liczyć maks 210km i turbo raczej bedzie mialo dość. fmic nie daje mocy jaki by nie był. wtryski może pozwolą ugrać coś wzgledem 320 jesli byly problemy z egt. 

 

co do turbo to do 300km chyba masz tylko k03 hybrydę. jest pare "zakładów" co zrobi taką na 280-310km bez non stop wypluwania wnętrzności. druga opcja "na bogato" to gt28 chociaz nie bedzie to wstawać za świetnie. trzecia opcja td04 która ma rozne opinie ale odpowiednie turbo powinno wstac w okolicy 2800 (w 2L strokerze przy 2600 niby wstaje).

 

w kazdym razie kwestia budżetu bo tylko w przypadku hybrydy nic nie robisz tak naprawde wiecej poza turbo i ew. tipem. przy doładowaniu 1b+ oplaca sie wziac tip z nierdzewki.

Nie myślę nawet o takich mocach, to ma być dupowóz dający przyjemność z jazdy. Gdyby 230KM udało się osiągnąć, to już byłoby super, kilka więcej jeszcze lepiej. Do kogo polecacie się zwrócić w sprawie hybrydy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takiej mocy to jest spory wybór. jednak subiektywnie wydaje sie "Geremi Vag Garage" powinien zrobić najlepszą turbinę. ew ostatnio słyszy sie dobre rzeczy o TC Turbo Łódź. myślę że spokojnie możesz mowić, że chcesz maks 250km skoro masz ośkę bo pewnie i tak bedzie palić kapora zdrowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam mały problem, potrzebuje porady

Rok temu zregenerowałem Turbo K03S w jednej z lubelskich firm (REAM). >>W turbinie wymieniona strona gorąca na nową<<  (raczej chinol bo inne nie są dostępne).

Turbina w serii zachowywala sie jako tako, mozna powiedziec poprawienie.

Jednak po chipie u dobrego i znanego tunera, gdzie turbo wchodzi w okolice 1 bara zaczynają sie schody. Gdy auto ciągnie od samego dołu w stylu do logów doładowanie pięknie podąża za "zadanym" do samej odcinki.

Jednak po zmianie biegów z odcinki na obroty rzędu 4000 i dalszym ciśnieciu w góre i pełnej piz*^$%$ turbina wchodzi na doładowanie a następnie boost cały czas faluje od 1.0 do 1.3 czasami 1.4 bara, dopoki nie odpuszcze gazu. W takie falowanie turbo wchodzi tylko po zmianie biegu lub po pelnym nacisinieciu gazu dopiero od 4000 rpm w góre.  Gdy ciśnie się od dołu jest elegancko 

Wymienione n75 na nowe z ASO , sprawdzona szczelnosc dolotu, nowe DV , no wszystkie pierdoly cuda nie widy - caly osprzet jest igła. Wszystko cacy. Poprawki u tunera robione pare razy  - wierze ze to nie wina softu, inne k03s od tej osoby śmigają elegancko.

Kończą mi się pomysły. Ewidentnie problem jest ze sterowaniem turbiny. 

Obstawiam zacinający się wastegate po dostaniu temperatury? ktoś miał taki przypadek? na zimnym WG chodzi niby luzno ale nie wiem co sie tam dzieje gdy turbo dostanie temp. 

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Potrzebuję pomocy aktualnie głowica BFB uszkodzona nie wiem jakim cudem to się stało była robiona 2 lata temu. Szukam nowej, blisko trafiła się AGU czy będzie pasować z tego co czytałem jest na szerokim kanale czy podejdzie p&p czy faktycznie wyjścia na kolektory są takie same, sai będę wywalał ewentualnie czy można ją dopasować.?

IMG_20181107_112217.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, 

Prawdopodobnie pada mi turbo w moim 1.8t bfb. Auto jest zrobione na 200KM. I teraz pytanie, czy regenerowac stara turbine czy może lepsza opcja jest turbo z Bexa? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo z Bexa będzie w jakimś stopniu bardziej wytrwałe od ori turbo w BFB po chipie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, rafiki5 napisał:

Witam, 

Prawdopodobnie pada mi turbo w moim 1.8t bfb. Auto jest zrobione na 200KM. I teraz pytanie, czy regenerowac stara turbine czy może lepsza opcja jest turbo z Bexa? Nie planuje już więcej podnosić mocy. Czy turbo z Bexa będzie w jakimś stopniu bardziej wytrwałe od ori turbo w BFB po chipie? 

Najpierw zrób u kogoś ogarniętego diagnostykę czy to napewno turbo pada

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...