Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

18 hours ago, przem8 said:

Ale jeśli masz sterownik aeb to pytaj darona, ponoć jeszcze się bawi w te dziadkowe sterowniki. 

Dzięki. Jak się nie ma co się lubi.....

Masz jakiś namiar na Darona?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1 godzinę temu, Michał26 napisał:

Panowie mam pytanie ile maksymalnie zniesie koni  wał z tdi a ile z tfsi przy strokerze z 1.8t??

sporo  są projekty w okolicach 700 km a myślę że więcej też

co innego się sypnie a wał dalej będzie ok no chyba że panewkę obróci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, hopek03 napisał:

sporo  są projekty w okolicach 700 km a myślę że więcej też

co innego się sypnie a wał dalej będzie ok no chyba że panewkę obróci

Dobrze tylko ktory wał bedzie bardzej wytrzymały? Chce przebic bariere 700hp. Plan jest taki ze powyzej 701hp bede happy. Ale 900 tez nie odmówie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak naprawdę każdy bo przy tych mocach coś zawsze morze pęknąć korba panewka sworzeń itp

tylko przy durzym wykorbieniu tak jak z TDI ograniczeniem są obroty silnika jakie chcemy osiągnąć , dla tego wykorbienia i średnicy tłoka 82.5 to 7500 max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Narazie mam na wale z 1.8t przy 7148obr 463hp. Jezeli nie będę przekraczał tych 7500obr na wale z tdi jestem w stanie zrobić te 700hp w gore?? Zakladając ze reszta nowa gratow i kuta na sworzniu 20mm. Czy robić to na tfsi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są projekty po internecie co kręcą się nawet do 8200 na wale z tfsi i wytrzymuję to, to już już jest na granicy żeby zawór mógł się zamknąć, więc tylko porządne graty,  przy takich mocach to już stroker na 2.3l. Pytanie do ciebie, Czy masz odpowiednią wiedzę i zaplecze by to wszystko zbudować, ile masz na to siana ?  Bo wstawiam że 40 000, to tak lekko do tego trzeba będzie jeszcze prawdopodobnie zmodyfikować układ przeniesienia napędu mówię tutaj o skrzyni i półosiach gdyż przy takiej mocy to obstawiam max 20-30 tys km i posypie się. 

Poczytaj trochę na zagranicznych forach pooglądaj YouTube na przykład.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieniadze nie grają żadnej roli. Ma peknąć te 701hp a dalej to tylko bonus. Skrzynia jest gotowa zniesie ponad 1000nm. Buda sie spawa i napęd też jest wzmacniany. Pozostaje tylko zbudować silnik od podstaw. Naczytalem sie dużo w internecie i powiem że za wiele podpowiedzi nie uzyskałem. Do tych 500hp jest pełno zbudowanych silników ale powyżej to bieda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem wał 2.0 głowica kompletnie na supertechu +1mm ostre wałki paliwo e85 wielkie turbo  zakręcić to do 8500 rpm i powinno pęknąć 700

na paliwie 98 czy nawet 100 oktan nie ugrasz takich mocy bo choć byś nie wiem co robił zapłony będą leciały

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Adam tylko aby to było w miarę bezawaryjne bo nie wiadomo co się wydarzy to musisz zbudować bardzo mocny dół czyli nie oszczędzać na niczym i brać wszystko z górnej półki,  firmy które będą to obrabiać też nie jakieś podwórkowe Heńki, tak samo głowica szeroki kanał polecam firmę top-mar  robiłem tam swoją nie powiem na czekałem się ale jak przyszła do mnie to ewidentnie widać że się znają na robocie i zrobią ci wszystko z tego co pamiętam jak mi mówili super Tech Plus 1 mm to za samo głowica będzie około 15.000.  Jak zbudujesz mocną baze to później tak naprawdę ogranicza cię ile dmuchniesz i ile może silnik przyjąć powodzenia zakładaj posta będziemy obserwować ewentualnie podpowiadać doradzać.

Z tego co się orientuje w Polsce chyba są trzy samochody 1.8 lub strokery co przebiły grubo 700 koni

Zapytaj w digitun Jest post na racingforum setup obudowy teraz ten seat jest czerwony.

WWW.FACEBOOK.COM

Zobacz posty, zdjęcia i nie tylko na Facebooku.

Tak się jeszcze zastanawiam, zanim wydasz 100 000 zł i zniechecisz sie z 20x przelejesz skrzynke wódki, może lepiej kupić to?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, morelo napisał:

Tak jak pisze Adam tylko aby to było w miarę bezawaryjne bo nie wiadomo co się wydarzy to musisz zbudować bardzo mocny dół czyli nie oszczędzać na niczym i brać wszystko z górnej półki,  firmy które będą to obrabiać też nie jakieś podwórkowe Heńki, tak samo głowica szeroki kanał polecam firmę top-mar  robiłem tam swoją nie powiem na czekałem się ale jak przyszła do mnie to ewidentnie widać że się znają na robocie i zrobią ci wszystko z tego co pamiętam jak mi mówili super Tech Plus 1 mm to za samo głowica będzie około 15.000.  Jak zbudujesz mocną baze to później tak naprawdę ogranicza cię ile dmuchniesz i ile może silnik przyjąć powodzenia zakładaj posta będziemy obserwować ewentualnie podpowiadać doradzać.

Z tego co się orientuje w Polsce chyba są trzy samochody 1.8 lub strokery co przebiły grubo 700 koni

Zapytaj w digitun Jest post na racingforum setup obudowy teraz ten seat jest czerwony.

WWW.FACEBOOK.COM

Zobacz posty, zdjęcia i nie tylko na Facebooku.

Tak się jeszcze zastanawiam, zanim wydasz 100 000 zł i zniechecisz sie z 20x przelejesz skrzynke wódki, może lepiej kupić to?

 

Jak bym chciał to bym sobie kupił. Gotowca z pożądnej stajni nawet, ale nie o to chodzi. Mam pasje chce to zrobic w miare możliwości sam. Wiadomo zaklady musza to po obrabiać. Mam taką zufaną szlifiernie która dół mi ogarnie z górą zobacze do kogo to pojedzie. 

Co do głowicy na szerokich kanalach to w sieci są podzielone zdania. Podobno lepiej wziaść na wąskich i zrobić porting niż na szerokich. Zawory wiadomo supertech jak i sprężyny ale..

mam  evo x zrobiony silnik na paderewskich +1mm 650hp. Nic nigdy sie z zaworami nie stało dół to inna sprawa;)  jak myślicie może to wytrzymać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, hopek03 napisał:

myślę że powinno pytanie z jakiego materiału te zawory ich odporność termiczna

Niepamiętam dokładnie był skladany 3 lata temu. Ale były to z tej wyższej klasy stali. Zawory sie trzymają tylko wał wysiadł 2 razy i cylindry 1 raz. Małe sprostownie 570hp ma evo. 650hp ma merc pomieszały mi sie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Budżet jest nie ograniczony, tylko żeby małżonką za wiele nie wiedziała;) 

Przy ostatnim projekcie jak mnie kumpel sprzedał to omało niedostala zawału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to działaj :) kibicuje, głowica wąski kanał i porting to i tak będą mniejsze przepływy niż na szerokim,  a dodatkowo jeśli będzie trochę zły odlew i zbiorą ściankę, będzie bardzo cienko to może zrobić bum,  po co wyważać otwarte drzwi szeroki kanał i polerowanie tych kanałów, ale rób jak uwarzasz.  Co do obróbki bloku zapytaj tą firmę czy mają płytę symulacyjna do 1.8 turbo jestem ciekaw. Dziak motorsport moge polecić do obróbki bloku, głowicy, korb, wału itp po prostu cały silnik mechanicznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo 2 razy sie zatarło i raz spłyneły  tłoki z cylndrami. 

Co do głowicy tylko podałem przyklad z sieci. Szlifiernia napewno nie ma płyty symulacyjnej bo buduja tylko silniki wysilone dla mnie i zawsze sa zaskoczeni moimi wspanialymi pomyslami;)

Narazie wygrzebalem  silnik 2.0 tfsi axx na graty. Wydlubie wał i zamowie korby i tloki. Potem głowica tylko czy ze zmiennymi fazami czy bez?? 

 

A i co myslicie o założeniu zestawu biturbo?? Żeby to szybciej wstawał.

 

A co do płyty to chyba jednak mają bo sprawdziłem w sieci jak to wyglada a widziałem u nich cos takiego ale nie jestem w stanie odpowiedzieć czy do tego silnika mają.

Edytowane przez Michał26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby ci ten silnuik się nie zatarł to 2 podstawowe rzeczy jako pierwsze dobra obrunbka u ludzi co obrabiają silniki do sportu a druga to wystrojenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatarl sie bo jakiś caban wymienił krzywą korbe na nową bez wywazenia czy sprawdzenia reszty ukladu. O wybitej tulei od dołu nie wspomne :facepalm:.

Drugi raz to nie zdarzył sie dotrzeć bo jakis caban chcial sie pościgać:facepalm:.

A spłynol przez barana ktory myślł że bez płynu w środku lata da sie podjechać do mechanika 3 km żeby założyć opaske i wlac płyn. Oczywiście musiał zpier...ć.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...