lukjar7 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam, Proszę o ocenę logów Log (0 - 008,011) Log (1 - 001,004) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Auto dymi po tym czipsie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 nic a nic paliwo spada powyzej 3,7 krpm, to poprawie,a macie jakies uwagi jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Ja wiem czy spada ?? Termika auta troche kiepska. Dobrze by bylo wykonac komplet logow dynamicznych, kazdy osobno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Ja wiem czy spada ?? Termika auta troche kiepska. Dobrze by bylo wykonac komplet logow dynamicznych, kazdy osobno. 1. popatrz w 008 ok 3900 obr/min już zadymienie obcina dawkę, trochę mało pokazuje (g/R) LMM, może sadza w kolektorze dolotowym 2. Termostat wymienie bo słabo z temperaturą jest 3. Widać że VTG nie chodzi tak jak powinno ale jak będzie cieplej to wyciągne turbo, A co powiesz co do samego moda ? zrobiłem go dzisiaj z nudów troche :gwizdanie: mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze Ropy jest mało w dolnym zakresie obrotów bo sprzęgło troche kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDUAL 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Mam pytanie na ile koników ten program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 ok 115 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze Nie wiedzialem o tym fakcie. Szacun za uswiadomienie. W takim razie nie ma chyba obawy ze kiedy sie temperatura podniesie... pojawi sie dymienie. Regulacja cisnienia doladowania nie dziala idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 mówisz że za mało powietrza w stosunku do ropy ? Mapa nastawnika jest seria, ALH ma takie duże napięcia ze wzgledu na małe wtryskiwacze Nie wiedzialem o tym fakcie. Szacun za uswiadomienie. W takim razie nie ma chyba obawy ze kiedy sie temperatura podniesie... pojawi sie dymienie. Regulacja cisnienia doladowania nie dziala idealnie Dokladnie VNT kuleje masakra, dlatego tak mało ropy nalałem na małych obrotach ostatnio jakoś nie mogę trafić na dobrze działające kierownice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się