Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Padnięta turbina


danielm21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam zauważyłem wyciek przy chlodniczce oleju.. naprawiłem to kupując nowa uszczelkę zapalam samochód zostawiam go na chwile żeby zobaczyć efekt mojej pracy a jakież było moje zdziwienie gdy przy tłumiku miałem plamę od oleju... po przegazowaniu z rury wręcz lal sie olej :confused4:

Domyślam sie po przeczytaniu kilku wątków ze turbo skończyło swoja żywotność... znalazłem na allegro kilka sztuk pasujących do mojego 1z może ktoś mi doradzi co mam zrobić... zdecydować sie na kupno używki czy lepiej zregenerować jak jeszcze jest co??

http://moto.allegro.pl/audi-a4-passat-b5-auh-1z-1-9tdi-turbosprezarka-90k-i1474540544.html

http://moto.allegro.pl/turbina-audi-a4-vw-passat-b5-1-9-tdi-ahu-1z-454097-i1473586193.html

http://moto.allegro.pl/turbo-turbina-audi-a4-passat-b5-1-9-tdi-1z-90km-i1458890632.html

Co mogło sie jeszcze uszkodzić przy padniętym turbo?? bo nie wiem jak długo mi ten olej leciał z rury wydechowej:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dobrej regeneracji będzieszapokojniejszy, wiedział i miał gwarancje że turbo jest ok i będziesz śmigał a z tymi to jak trafisz mi się wydaje albo będzie git i pojedziesz dużooo km albo padnie po 1k :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź najpierw skąd olej , może pękł lub ukruszył się przewód doprowadzający olej do turbiny, albo odprowadzający.

Skoro olej nie-dostaje się do dolotu to prawdopodobnie nie jest potrzebna regeneracja , chyba że masz jeszcze inne objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo zamienione ...

piwrwsze pytanie

w IC było dość sporo oleju... mam pytanie bo już nie wiem... wymienia sie olej po wymianie turbo??... na oleju mam przejechane 6000 na dodatek jak wymieniałem uszczelkę przy chlodniczce oleju założyłem nowy filtr i dolałem litr oleju... co mnie zdziwiło ze tak dużo i dopiero po odpaleniu samochodu zauważyłem ze z rury po przegazowaniu leci mi olej...

chce sprzedać auto ale nie chce nikogo wpakować w koszty

drugie pytanie...

może zrobiłem błąd kupując inna ale moja stara turbinka wszystkie łopatki ma cale mechanik który stwierdził ze jest do wymiany teraz mówi ze luzów nie ma ale skoro poszczała olej musiało być z nią złe... takie gadanie... może jest ona jeszcze do uratowania dla mnie pewnie już nie... ale dla innych???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie turbiny nie musisz wymieniać oleju.

Przed wymianą turbo kiedy sprawdzałeś poziom oleju i jaki był? Może jeździłeś na suchym bagnecie?

Mechanik chyba Cię naciągnął ... skoro teraz zaczyna się motać w zeznaniach.

Oddaj tę turbinę do regeneracji albo przynajmniej do oceny przez speców od turbin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie turbiny nie musisz wymieniać oleju.

Przed wymianą turbo kiedy sprawdzałeś poziom oleju i jaki był? Może jeździłeś na suchym bagnecie?

Mechanik chyba Cię naciągnął ... skoro teraz zaczyna się motać w zeznaniach.

Oddaj tę turbinę do regeneracji albo przynajmniej do oceny przez speców od turbin.

olej na pewno wypluwała przez rurę wydechowa... jeden kolega w innym poście mi napisał ze mam szczęście bo poszło uszczelnienie od zimnej strony... ale może dam ja do sprawdzenia komuś kto sie zna może uda mi sie później po części odzyskać kasę za kupno obecnej skoro nie ma luzów i łopatki sa cale... sprawdzę to sie okaże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...