Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Gaśnie i nie ma siły na ssaniu


loker23

Rekomendowane odpowiedzi

mam taki problem jak w temacie... auto jak postoi przez noc na mrozie, odpale go to jakos dziwnie chodzi nie tak rownomiernie jak powinien tylko nierowno...a jesli ruszę zaraz po odpaleniu go to auto nie chce sie wkrecac w obrotya przez to nie ma sily....nie wiem co mu jest...kiedy zas samochod nagrzeje sie to chodzi bez problemu!! pomozcie mi dojsc co mu jest pozdrawiam :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Myślę ze świece i przewody WN. możemy wykluczyć (sprawdziłeś je dokładnie).Dobór świec jest bardzo istotny przy zasilaniu silnika dwoma tak różnymi paliwami.

Pozostaje jeszcze LPG .Czy po przełączeniu na gaz silnik nie chodzi zbyt dobrze?(nie jest to zbyt dobry objaw kiedy silnik na BP kuleje)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przelaczeniu na gaz silnik chodzi lala!! mowicie ze czujnik temp???a czemu tak?? co on ma do tego??i jak to sie dzieje ze przez niego na ssaniu zle mi silnik chodzi?

dodam ze swiece i przewody wymienialem w ubiegle wakacje wiec mysle ze sa dobre jeszcze bo ja niezbyt duzo robie km-ów[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________

Czujnik temperatury silnika

a tak nawiasem to :vaglogi: W końcu po to go wymyślono, żeby nie "strzelać" przyczyn

jak mam tego Vaga to jak sprawdzic czujnik temp????[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________nikomu juz nic do glowy nie przychiodzi??? :kox::confused4: co jest z tym samochodem?? :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz gaz ? sekwencje czy II generacje. Jezeli chcesz sprawdzic czujnik to przed porannym odpalenim odłacz wtyczke od czujnika i odpal, jezeli bedzie OK to czujnik do wymiany jezeli nadal źle to moze pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowicie ze czujnik temp???a czemu tak?? co on ma do tego??i jak to sie dzieje ze przez niego na ssaniu zle mi silnik chodzi?

no jak co ma czujnik temperatury ... przecież sam napisałeś, że na ciepłym chodzi a na zimnym nie chodzi ... to na logikę teraz pomyśl ... co ma do tego czujnik ? :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik ma wiele do tego i prawdopodobnie to on Ci nawalił.. Czujnik jak to czujnik podaje do ECU jaka temp jest i jak ma silnik chodzić..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli mam na blacie 90 stopni to jaka wartosc idzie na ECU?? i gdzie jest ten czujnik bo chce go wypiąć i zobaczyc jak bedzie rano chodzil ten samochod na zimnym...pompe paliwa raczej nie biore pod uwage ba pompa na zimnym i na cieplym silniku by nie dawala rady jesli miala by nie dawac...moze macie jakies foto gdzie ten czujnik sie znajduje ??

P.S. gaz mam sekwencyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnały z czujnika temp., przepływki i sondy lambda to w Twoim samochodzie najważniejsze sygnały dla ECU na podstawie których oblicza skład mieszanki.

Zapuść żurawia za głowice od strony podszybia i tam powinien być czujnik z bodajże 4-ro pinową kostką. Aczkolwiek samo to ze go wypniesz nie wiele da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor nie sprawdzalem dodam tylko ze ten samochod tak jakby sie dusil czyms...trudno sie wkreca na obroty podczas jazdy ale kiedy stoi na miejscu to bez problemu do odciecia..traci sily pod obcizeniem..moze faktycznie to ten wegiel aktywny jest przyczyna...ale czy nie robilo by sie to samo na gazie?????????? :mysli: bo na gazie mi chodzi idealnie...a Vagiem jak mam sprawdzic co mu jest i co sprawdzic????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączasz VAGA zależnie od oprogramowania wchodzisz w błędy ... czekasz czekasz czekasz ... zacznie mrugać piszczeć i strzelać wszystko w samochodzie :) wywali liste ... jak da rade kasujesz jeździsz sprawdzasz czy nie wrociły jak nie da rady ... to masz diagnoze co wymienić - proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne ... wystarczy go podłączyć i intuicyjnie można dojść do tego jak sprawdzić błędy - nie polecam bezmyślnej zabawy z VAGiem bo możesz nabroić :) na tym forum jest masa postów na ten temat, jak diagnozować itd ... wystarczy użyć opcji szukaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor nie sprawdzalem dodam tylko ze ten samochod tak jakby sie dusil czyms...trudno sie wkreca na obroty podczas jazdy ale kiedy stoi na miejscu to bez problemu do odciecia..traci sily pod obcizeniem..moze faktycznie to ten wegiel aktywny jest przyczyna...ale czy nie robilo by sie to samo na gazie?????????? :mysli: bo na gazie mi chodzi idealnie...a Vagiem jak mam sprawdzic co mu jest i co sprawdzic????

sprawdz dokladnie szczelnosc ukladu dolotowego (jezeli kolektor jest plastikowy to lubi sie czasem deko odkształcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...