loker23 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 mam taki problem jak w temacie... auto jak postoi przez noc na mrozie, odpale go to jakos dziwnie chodzi nie tak rownomiernie jak powinien tylko nierowno...a jesli ruszę zaraz po odpaleniu go to auto nie chce sie wkrecac w obrotya przez to nie ma sily....nie wiem co mu jest...kiedy zas samochod nagrzeje sie to chodzi bez problemu!! pomozcie mi dojsc co mu jest pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Czujnik temperatury silnika a tak nawiasem to W końcu po to go wymyślono, żeby nie "strzelać" przyczyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebastian81 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 koledzy mam taki sam problem.a gdzie w adp jest czujnik temperatury silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Z tyłu za głowicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstan 0 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam Myślę ze świece i przewody WN. możemy wykluczyć (sprawdziłeś je dokładnie).Dobór świec jest bardzo istotny przy zasilaniu silnika dwoma tak różnymi paliwami. Pozostaje jeszcze LPG .Czy po przełączeniu na gaz silnik nie chodzi zbyt dobrze?(nie jest to zbyt dobry objaw kiedy silnik na BP kuleje) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 10 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 po przelaczeniu na gaz silnik chodzi lala!! mowicie ze czujnik temp???a czemu tak?? co on ma do tego??i jak to sie dzieje ze przez niego na ssaniu zle mi silnik chodzi? dodam ze swiece i przewody wymienialem w ubiegle wakacje wiec mysle ze sa dobre jeszcze bo ja niezbyt duzo robie km-ów[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________ Czujnik temperatury silnika a tak nawiasem to W końcu po to go wymyślono, żeby nie "strzelać" przyczyn jak mam tego Vaga to jak sprawdzic czujnik temp????[br]Dopisany: 07 Marzec 2011, 08:57_________________________________________________nikomu juz nic do glowy nie przychiodzi??? co jest z tym samochodem?? :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Jaki masz gaz ? sekwencje czy II generacje. Jezeli chcesz sprawdzic czujnik to przed porannym odpalenim odłacz wtyczke od czujnika i odpal, jezeli bedzie OK to czujnik do wymiany jezeli nadal źle to moze pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 mowicie ze czujnik temp???a czemu tak?? co on ma do tego??i jak to sie dzieje ze przez niego na ssaniu zle mi silnik chodzi? no jak co ma czujnik temperatury ... przecież sam napisałeś, że na ciepłym chodzi a na zimnym nie chodzi ... to na logikę teraz pomyśl ... co ma do tego czujnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chowix 0 Opublikowano 10 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Czujnik ma wiele do tego i prawdopodobnie to on Ci nawalił.. Czujnik jak to czujnik podaje do ECU jaka temp jest i jak ma silnik chodzić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 a jesli mam na blacie 90 stopni to jaka wartosc idzie na ECU?? i gdzie jest ten czujnik bo chce go wypiąć i zobaczyc jak bedzie rano chodzil ten samochod na zimnym...pompe paliwa raczej nie biore pod uwage ba pompa na zimnym i na cieplym silniku by nie dawala rady jesli miala by nie dawac...moze macie jakies foto gdzie ten czujnik sie znajduje ?? P.S. gaz mam sekwencyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jak go wypniesz to efekt będzie taki sam jakby był zepsuty .... podłącz VAGa ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilmlody 1 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Sygnały z czujnika temp., przepływki i sondy lambda to w Twoim samochodzie najważniejsze sygnały dla ECU na podstawie których oblicza skład mieszanki. Zapuść żurawia za głowice od strony podszybia i tam powinien być czujnik z bodajże 4-ro pinową kostką. Aczkolwiek samo to ze go wypniesz nie wiele da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buliusss 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 A kolektor ssący sprawdzony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romanek88 0 Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Miałem Taki sam problem. Po wyczyszczeniu przepustnicy i wymianie Zaworu węgla aktywnego problem jak do tej pory się nie pojawił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 kolektor nie sprawdzalem dodam tylko ze ten samochod tak jakby sie dusil czyms...trudno sie wkreca na obroty podczas jazdy ale kiedy stoi na miejscu to bez problemu do odciecia..traci sily pod obcizeniem..moze faktycznie to ten wegiel aktywny jest przyczyna...ale czy nie robilo by sie to samo na gazie?????????? bo na gazie mi chodzi idealnie...a Vagiem jak mam sprawdzic co mu jest i co sprawdzic???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Podłączasz VAGA zależnie od oprogramowania wchodzisz w błędy ... czekasz czekasz czekasz ... zacznie mrugać piszczeć i strzelać wszystko w samochodzie wywali liste ... jak da rade kasujesz jeździsz sprawdzasz czy nie wrociły jak nie da rady ... to masz diagnoze co wymienić - proste. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 ja mam vaga polskiego 2.5 da tym rade sprawdzic co jest temu samochodowi???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morsdicti 0 Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Jasne ... wystarczy go podłączyć i intuicyjnie można dojść do tego jak sprawdzić błędy - nie polecam bezmyślnej zabawy z VAGiem bo możesz nabroić na tym forum jest masa postów na ten temat, jak diagnozować itd ... wystarczy użyć opcji szukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker23 0 Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 no wlasnie szukalem i nic na ten temat nie znalazlem... a bynajmniej do polskiego vaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawolo 0 Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 kolektor nie sprawdzalem dodam tylko ze ten samochod tak jakby sie dusil czyms...trudno sie wkreca na obroty podczas jazdy ale kiedy stoi na miejscu to bez problemu do odciecia..traci sily pod obcizeniem..moze faktycznie to ten wegiel aktywny jest przyczyna...ale czy nie robilo by sie to samo na gazie?????????? bo na gazie mi chodzi idealnie...a Vagiem jak mam sprawdzic co mu jest i co sprawdzic???? sprawdz dokladnie szczelnosc ukladu dolotowego (jezeli kolektor jest plastikowy to lubi sie czasem deko odkształcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się