Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Błąd 17705, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem/Rozwiązany


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

Jak gazownik mówił, że to przez gaz to czego Ci tego nie naprawi? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wizycie u mechanika i zamianie jednej cewki na stara wszystko bylo ok , palil na wszystkie cylindry jak do niego zajechalem .facet przeczyscil filtry i wtryski :] troche zanidbalem bo filtry i wtryski po 10 kkm wyczyscilem od zakupu a wczesniej bog wie kiedy byly czysczone. Mowie jak sa wieksze mrozy ponizej -10 dzisiaj po raz pierwszy od poczatku stycznia tak mi sie stalo , jak jest cieplej to wszystko ok chodzi :) pojezdze na benzynce wieczorem i jak rozgrzeje sie  silnik mocniej to wtedy przelacze na lpg i zobacze czy bedzie check migal :P 

 

No wiec Pamowie tak , odpalilem auto , temp na zewnatrz -5 stopni , wylaczylem gaz , przejechalem sie na benzynie z 5 km po osiegnieciu 70 stopni silnika wlaczylem gaz i nie bylo zadnych check engine itp. Wywalilo mi takie bledy ktore skasowalem :

16891    Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY
17536    Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16684    Losowe wypadanie zapłonu
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16688    Brak zapłonu cylinder 4
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY
16686    Brak zapłonu cylinder 2
    zbyt mała oporność  -  BŁĄD SPORADYCZNY

Wiem napewno ze to nie jest wina cewek zaplonowych bo i na benzynie wywalaloby checka i szarpalo buda na postoju jak to mialem okolo 20 stycznia przy mrozach -10 do -20 stopni .  Jak jest cieplej i zagrzany sinikto ok na gazie , tylko na zilmnym silniku na gazie wywalilo mi dzis checka na gazie z rana . Mam pytanie , co oznaczaja dwa pierwsze bledy ? to cos powaznego bo sie nie znam , miesiac temu tego nie mialem . A jesli chodzi o cylindry to napewno nie wina cewek i swiec . Pozdrawiam

Edytowane przez Ponio1767
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz za zu ubogo gaz ustawiony, niech gazownik się ogarnie albo go zmień

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Zawartość dodana 6 minutes later

Masz za zu ubogo gaz ustawiony, niech gazownik się ogarnie albo go zmień

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy jak u niego bylem to nie wyrzucilo mi jeszcze tego bledu , jutro podjade i ogarne co i jak , dzieki , pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kabel to skasuj bledy i zrob loga 033 i wszystko będzie jasne

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błedy zostaly skasowane , przejade tak ze 100km i podepne zeby sprawdzic czy powrocily , niestety logów nie umiem robic , mam zwykly kabelek z allegro za 3 dyszki i polski vag sciagniety z neta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli masz to co potrzebne. A jak zrobić logi było pisane na forum duuzzooo razy poczytaji do dziela

Wysłane z mojego SM-J100H przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem podobny przypadek. Auto stracilo moc i bledy wypadania zaplonu na 3 cylindrach. Troche dziene aby 3 cewki na raz padly a swiece byly nowe. Bylo bardzo upalnie. Auto odpoczelo, zdjalem klemy z akumulatora wyczyscilem je oraz przewody. Po ponownym podlaczeniu aku wszystko ok. Spokoj do obecnej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można sprawdzić eżektor i odmę ?
 w drugiej części filmu widać, że przy większym moim oporze delikatnie i po woli uchodzi ciśnienie- czy to oznacza już nieszczelność i uszkodzenie? Kwalifikuje do wymiany?

 

 

Edytowane przez Marcin Gugu33
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

df1b01da1af6a15cmed.jpg

Kiedy dmuchamy w zaworek jak na zdjęciu zaznaczone jest strzałka to membrana ma wpadać i puszczać powietrze? Czy ma być bez ruchu w przypadku dmuchnięcia?

W drugą stronę nie przepuszcza powietrza.

Edytowane przez lagru3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma puszczać, jak jest padnięty ten zaworek to zazwyczaj głównym objawem jest zasysanie korka oleju po odkręceniu.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzucę coś od siebie.

wypadnie zapłonów, auto chodziło nierówno, na trasie mocno drżało jakby się po kostce brukowanej jechalo, momentami na postoju rzucało całą budą.

jakis tam elektryk spojrzał i po błędach bez spr mówi cewki. Wymieniłem 4, dalej to samo. wracam do niego i mówi może świeca dostała. Wymieniłem 4. Dalej to samo... znalazł jakąś nieszczelność w dolocie, wymieniłem i dalej to samo. Już po podziękowałem, odpaliłem dr Google i szukam. Pierwsze co wyskakuje to odma. wiec wymieniłem ale ten zawór do góry, potem ktoś mnie uświadomił że niżej jest jeszcze 1. I to właśnie małe gówienko które wygląda jak końcówka od węża w ogrodzie prawie unieruchamia silnik ....

z awarii za 30pln wyszło 450 za cewki plus 200 za świece i 80 za dwie odmy. plus 50 dałem temu super elektrykowi choć chyba nic mu się nie należało.

3k temu założyłem gaz więc przynajmniej bede miał spokój z cewkami i swiecami na przyszłość :) 

pozdro :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Ma ktoś zdjęcie z lokalizacją zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej? Zdjęcia z tematu wygasły i prosiłbym o re-upload.

Pozdrawiam
JareckiKrk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jareckiKrk napisał:

Witam. 

Ma ktoś zdjęcie z lokalizacją zaworu odpowietrzania skrzyni korbowej? Zdjęcia z tematu wygasły i prosiłbym o re-upload.

Pozdrawiam
JareckiKrk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem i nieszczęsny błąd P1297. Problem polega na tym, że wymieniłem zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej i wypadanie zapłonów ustało, rzucanie silnikiem też jednak błąd P1297 pozostał. Falują mi obroty, potrafią przez jakiś czas trzymać się na 1100 po czym falować między 900-1100. Wyczytałem na forum, że może być to wina zaworu DV może miał ktoś taki przypadek? Dodatkowo chciałem zapytać czy to normalne, że zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej miał lekki nalot oleju jak i trójnik do którego wchodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd od dv więc nie wiem czemu go jeszcze nie sprawdziłeś. Uszkodzona dv'ka może powodować takie objawy, nawet niedawno rzucił mi się temat z takim problemem.

Nalot oleju w odmie to nic nadzwyczajnego i jego śladowa ilość jest dopuszczalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sprawdziłem go bo dzisiaj wymieniłem ten zawór od skrzyni korbowej i szczerze mówiąc po objawach jakie miałem i z tego co wyczytałem na forum myślałem, że skończy się na jego wymianie. To w takim razie jutro biorę się za sprawdzenie DV, a co do oleju to mnie pocieszyłeś bo martwiłem się już, że to coś z odmą. Wielkie dzięki za pomoc jutro dam znać czy to faktycznie DV.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już jest błąd to bardziej niż pewne, chyba, że jakaś nieszczelność w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem właśnie, że padnięty zawór od skrzyni korbowej jest konsekwencją padniętej DV-ki, także jutro sprawdzę DV-ke. Jak okaże się dobra to postaram się sprawdzić dolot, chyba że jutro mi się uda coś na oko zauważyć w dolocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...