Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Błąd 17705, wypadanie zapłonów, rzucanie silnikiem/Rozwiązany


Peterka

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, Dominik1993 napisał:

Sprawdzę ciśnienie na każdym z cylindrów i wtedy zobaczę czy będzie to grubszy remont.

Tu bardziej obstawiam głowicę, jeżeli to uszczelniacze zaworowe, to po pierwszym teście zalej minimalnie ścianki cylindrów olejem (taki w sprayu). Jak wynik będzie nadal taki sam, to puszcza zaworami, taka przynajmniej moja logika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Dominik1993 napisał:

Też tak właśnie obstawiam. A da się to jakoś sprawdzić bez ściągania czy jedynie jak zdejmę głowice to dopiero ?

Nie sprawdzisz za bardzo. Sprawdz czy czasem nie masz bardziej wymytego tłoka na tym cylindrze od płynu chlodniczego, no i kompresja z próbą olejową. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak temat zakończony. Podłączony komp błędy jakie się pojawiły to oczywiście wypadanie zapłonu oraz uszkodzony obwód wtrysku. Szybka podmianka wtrysków dla pewności i tarafiony zatopiony. Oczywiście przy okazji sprawdzone ciśnienie na cylindrach, ale tam nie odbiega nic od normy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy u mnie możliwe, że będzie to samo ? (podrzucam filmik) Dzieje się to tylko na luzie, w trakcie jazdy nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Bazzyliano napisał:

Witam czy u mnie możliwe, że będzie to samo ? (podrzucam filmik) Dzieje się to tylko na luzie, w trakcie jazdy nie zauważyłem żadnych negatywnych zmian.

masz jakieś błędy? bo to może być wiele rzeczy od brudnej przepustnicy, może zaworek skrzyni korbowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z błędów to głównie 16891, ale przeszperałem forum i skupiłem się na tym zaworku. Odkręciłem go dziś i jest popsuty. Postaram się wymienić i zobaczę czy będzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.03.2011 o 22:04, Peterka napisał:

Witam,

Miałem kiedyś taka sytuacje że rozjechały mi się mapy, ale pojechałem do gaziarza. I kazał to co Ty pojeździć na benzynce i wrocic do niego. Tak zrobiłem, facet zabrał auto na jazdy i zrobił mi gaz i wszystko działało aż do soboty. Pojechałem kolejny raz do gaziarza ale wszystko jest niby ok.

Dzisiaj rano oczywiscie czyszczenie bledów z kompa i zrobiłem trase około 100 km ale na gazie. Dalej to samo...

Jutro moze uda mi sie zrobić adaptacje przepustnicy vagiem.

Chciałbym zaznaczyć tą głupią sytuacje że auto od soboty stało sie mocniejsze troszkę i zdarzają sie takie sytuacje ze zatrzymam się na światłach i auto pracuje normalnie, podjadę 100m i dalej rzuca silnikiem.

Swiece Ori ASO. Dzisiaj zostały podmienione na NGK, ale zero efektu.

Aha i jak kasuje błedy, to znikają ale jak tylko auto odpale to wskakuje mi 17705.

Pozdrawiam

Wymień cewki ale na dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat podobny, także nie będę zakładać nowego.

Usterka dotyczy A4 B7 BFB! Samochód z gazem. Problem występuje na LPG oraz PB95

Problem pojawił się 2 tygodnie po wymianie rozrządu u mechanika. Obroty falują, buda lata i utrzymywanie takiego stanu kończy się zapaleniem kontrolki check engine. Po zapaleniu się kontrolki samochód niezwłocznie wyłączam, ale słysząc spadające obroty i dławienie się silnika to samochód zapewne po czasie sam by zgasł. Problem występuje na zimnym i na ciepłym silniku (wydaje mi się, że na ciepłym nawet jest to wzmożone). Jechać można "normalnie", nie licząc sporadycznego dławienia się samochodu podczas spadających obrotów w trakcie hamowania silnikiem. Problem zaczyna się gdy samochód stoi w miejscu i pracuje na wolnych obrotach. Podczas dławienia się samochodu na postoju słychać takie jakby przedmuchy, jakby samochód miał problem z pozbyciem się czegoś.

Komunikaty z VCDS:

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected
P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.!)
P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Multi): System too Lean
P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded

16685 - Cylinder 1 Missfire Detected
P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded

16686 - Cylinder 2 Missfire Detected
P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded

Bardzo proszę o pomoc. Chciałbym wiedzieć mniej więcej co jest nie tak zanim pojadę po mechanika. Być może jest to typowa usterka jakiegoś zaworku, którego będę w stanie wymienić samodzielnie. Samochód jest mi bardzo potrzebny, a aktualnie boję się nawet trasy do mechanika :wallbash:

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Lemaa napisał:

16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected

Najprawdopodobniej zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany w trójniku odmy, nadaje się tylko ori.

Pozostałe błędy też mogą być z tym powiązane, a prócz tego sprawdź zawór dv i szczelność dolotu. Sprawdź czy zasysa korek oleju na odpalonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasysa korek oleju na odpalonym, czyli zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej do wymiany. Dobra diagnoza ;) 035103245G - taki zielony będzie dobry?

Zawór DV jak można w najprostszy sposób sprawdzić?

Edytowane przez Lemaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.06.2022 o 17:31, Lemaa napisał:

Zasysa korek oleju na odpalonym, czyli zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej do wymiany. Dobra diagnoza ;) 035103245G - taki zielony będzie dobry?

Zawór DV jak można w najprostszy sposób sprawdzić?

tak, zielony, dobry numer kup ori z serwisu czy allegro jakiegoś salonu vw/skody/audi przy okazji jak wymieniasz to zobacz na gumowy trójnik w którym się on znajduje czy jest cały i w lewo(w stronę zderzaka) plastikowa rurka 90*(fajka) czy jest cała i nie chlapie olejem

DV jak wyciągniesz to bierzesz nasadkę i wpychasz tłoczek do środka, jak jest wciśnięty to zatykasz palcem szczelnie ten mały króciec. Tłoczek na sprężynie powinien "zostać" w górze. Jak opada to do zielonego zaworka kupujesz dodatkowo DV ;)

Edytowane przez 3r4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam dalej ten sam problem. Na zimnym po odpaleniu trzęsie autem,czuc tak jakby nie działały wszystkie cylindry. W czasie przyspieszania też czuć że coś nie tak. Jak już się rozgrzeje, trochę pojeżdżę to uspokaja się to. Dzieje się to na pb a po rozgrzaniu na LPG już spoko jest(jak się włączy gaz po 2/3km to też czuć że coś nie tak). Stary zaworek niby puszczał w jedną stronę, a nowy w ani jedna xd ale tak samo się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...