tofi18T 0 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Poziom oleju na bagnecie jest przed max z 2-3 mm. Muszę sprawdzić ciśnienie oleju. Moze pompa nie wydala na wiekszych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepanov 2 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Mialem ten sam problem,u mnie pompa juz nie dawala odpowiedniego cisnienia,po wymianie wszystko ok.Odkop moj watek,tam jest wszystko opisane albo sawaj na pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel213 0 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 to na 100% pompa, wymień ją jak najszybciej bo przegrzejesz silnik, turbo nie lubi niskiego ciśnienia oleju pozdro :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofi18T 0 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam. Właśnie sprawdziłem ciśnienie oleju. Na biegu jałowym 1.2 Bar Przy obrotach 3000 - 4.8 Bar Zamało. powinno być 5-7 Bar wg książki. Trzeba bedzie pompe wymienić. Czy trzeba coś jeszcze kupić oprócz samej pompy? Jaki orientacyjny koszt częsci + wymiana? Scaliłem twoje wątki, pytałeś niedawno o mrugającą kontrolkę [spedyt] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczepanov 2 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 U mnie bylo to samo.A wiec pompa koszt:zamiennik 150 zl,ori z ASO 800zl,dobra nowa pompe kupisz za 250-300 zl,ale trzeba troche pochodzic.Robocizna 150-200 zalezy kto robi.Musza odkrecic miske wiec i wymiana uszczelki ori ok 50zl.Wymiana filtra i oleju opcjonalnie ok 120 zl.Z reszta tu na koncu tego watku masz wszystko: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22351.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Po wymianie pompy zalej układ porządnym olejem pełnym syntetykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
schiller 2 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 spedyt ja co prawda jestem zwolennikiem lania tak dlugo jak mozna pelnego syntetyka ale jesli juz ma wycieki to nie wiem czy to jest taki dobry pomysl... a ogolnie dziwne jest ze przy takim przebiegu sa juz wycieki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofi18T 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Witam. Wycieków wiekszych narazie niemam. Nie kapie pod samochód Troche sie poci silnik na połączeniu ze skrzynią biegów. Blok i głowica jest sucha. Po wymianie pompy oleju myśle zalać Mobil 1 5W40. Tylko szkoda castrola 10W40. Jest wlany 1 miesiąc Pozdr. Tomek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platiniumm 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 kolego olej 15w40 jest olejem mineralnym i jesli go zalejesz to rowna sie to z zniszczeniem turbo bo ona takiego oleju nie lubi poprostu za gesty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tofi18T 0 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Źle napisałem Chciałbym zalać olejem MOBIL 1 SYNT S 5W40. Pozdr. Tomek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się