Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Napinacz paska wielorowkowego


marcinb5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jakiś czas temu mechanik (magik) wymieniał mi alternator, od tamtego czasu zaczeły się problemy z napinaczem paska wielorowkowego. Na początku by lekko wygiety, pare dni temu do reszty poszarpało pasek i oczywiście mocowanie nainacza złom.

Zakupiłem części do naprawy całego mocowania ale niestety okazało się że tuleja metalowa jest troszeczke zużyta.

Tu zdjęcie i pytanie czy tą tuleje da się jakoś wymienić? Jakoś wparsować? czy np: napawać ubytek i wyfrezować otwór na nowo?

e16afaf990fd7ce1med.jpg

6221f152ff287d95med.jpg

b27d077b217ec554med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup uzywany caly wspornik. Ja jakis czas temu mialem do wymiany lozysko wiska nie do kupienia wystepuje tylko z cala obudowa rozrzadu w serwisie krzykneli 8 stowek. Pierwsza giełda w poznaniu i za 100 dostalem!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedno pytanie, gdzieś czytałem że powodem wygięcia napinacza może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze. U mnie nie ma sprzęgiełka na alternatorze i nie wiem czy powinno być czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...