[B5 AFB] Napinacz paska wielorowkowego
0

    4 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Jakiś czas temu mechanik (magik) wymieniał mi alternator, od tamtego czasu zaczeły się problemy z napinaczem paska wielorowkowego. Na początku by lekko wygiety, pare dni temu do reszty poszarpało pasek i oczywiście mocowanie nainacza złom.

    Zakupiłem części do naprawy całego mocowania ale niestety okazało się że tuleja metalowa jest troszeczke zużyta.

    Tu zdjęcie i pytanie czy tą tuleje da się jakoś wymienić? Jakoś wparsować? czy np: napawać ubytek i wyfrezować otwór na nowo?

    e16afaf990fd7ce1med.jpg

    6221f152ff287d95med.jpg

    b27d077b217ec554med.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kup uzywany caly wspornik. Ja jakis czas temu mialem do wymiany lozysko wiska nie do kupienia wystepuje tylko z cala obudowa rozrzadu w serwisie krzykneli 8 stowek. Pierwsza giełda w poznaniu i za 100 dostalem!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeszcze jedno pytanie, gdzieś czytałem że powodem wygięcia napinacza może być uszkodzone sprzęgiełko na alternatorze. U mnie nie ma sprzęgiełka na alternatorze i nie wiem czy powinno być czy nie?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy