sienkol007 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 Witajcie , znowu mam problem mianowicie , nie potrafię wykręcić dwóch śrub żeby zdemontować pompę paliwa i wymienić popychacz , jedna jest od spodu wkręcona pod kątem a druga gruba bezpośrednio przy listwie wtryskowej , może ktoś demontował i ma jakiś mały tutorial jak odkręcić te cholerne śruby ?? robota niby na 15 minut z czego moja mordęga trwała 4 godziny i pupa [br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 20:54_________________________________________________Nikt nigdy nie demontował pompy paliwa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TFSI_fan 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Poradziłeś sobie już ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 jeszcze nie, dzisiaj będę z tym walczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darekvw508 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 z jakiego powodu chcesz wymienić popychacz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sienkol007 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Niestety nie poradziłem sobie , tzn byłem blisko jednak zdecydowałem się oddać samochód do serwisu , wymiana kosztowała mnie 100zł , a w boschu chcieli 350zł radze pytać o cenę . Popychacz chciałem wymienić profilaktycznie , gdyż nie widziałem czy poprzedni właściciel wymienił, a ten element to słaby punkt fsi , lepiej wymienić niż później płacić za wymiany wałka rozrządu , nowej pompy i jeszcze paru części , koszt w granicach 3000zł , wymiana 100zł i spokojny sen PS: mój popychacz był lekko przetarty a wątpię żeby poprzedni właściciel go wymieniał , krzywki też ok więc jak widać nie takie ten popychacz straszny jak o nim mówią Do odkręcenia pierwszej śruby od lewej na zdjęciu jest potrzebna grzechotka ze sztywną przedłużką i nasadką M8 , śruba po prawej klucz 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hc_mlody 0 Opublikowano 16 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2014 właśnie jak to jest dokładnie.Z jakimi kluczami trzeba podejść żeby odkręcić te dwa przewody paliwowe??Bo robiłem jedno podejście i poległem bo dojście słabe i nic nie widać.Głównie chodzi o tą rurkę po lewej na focie??Nasadka m8 tzn??torx?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszm0207 0 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Panowie nie chcę zakładać nowego tematu a mam pytanie związane ze śrubami pompy paliwowej. Śruba z lewej strony to śruba holenderka z łbem na klucz torx, poszukuję nr OEM tej śruby i niestety w wynikach wyszukiwania mam kompletne pompy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 7 godzin temu, mateuszm0207 napisał: Panowie nie chcę zakładać nowego tematu a mam pytanie związane ze śrubami pompy paliwowej. Śruba z lewej strony to śruba holenderka z łbem na klucz torx, poszukuję nr OEM tej śruby i niestety w wynikach wyszukiwania mam kompletne pompy. N10624701 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się