Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni Multitronic na manualną w A4 B6


erniorzegow

Rekomendowane odpowiedzi

14 godzin temu, solar66 napisał:

To połowa sukcesu,teraz tylko podłączyć czujnik sprzęgła żeby tempomat działał ,gdybyś miał kabel hex to ogarnął byś to kodowanie abs-u sam,jest wiele opisów w sieci,kody podpowiada vcds...

Witam ja zrobiłem przekładkę w B7 sam jeździłem parę dni nic nie kodując pojechałem do elektryka wszystko przekodowanie i zadnych błędów wszystko śmiga pieknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy posiada ktoś może loginy i kodowania do ECU i ABS a4 b7 2.0 tdi 2007 r. Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE

Edytowane przez kwiator
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kwiator napisał:

Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE

Trzeba zmienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tu ktoś z kuj.pomorskiego kto by ogarnął i przekodowal te sterowniki? ( tempomat, esp, abs, check  ) pozdrawiam  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem swiezo po przekladce. Troche mi zeszlo ze wzgledu na pojawiajace sie problemy. :)

Moja rada - kupic komplet gdzies blisko od handlarza bo co chwila bedzie cos brakowalo.

Czesci;

skrzynia jem+wysprzeglik+przewod sprzegla od b7 i b6 jest inny+spinka do wysprzeglika+dwumasa,tarcza,docisk+kryza miedzy silnik a skrzynie i na rozrusznik+poloski+wtyczki do wstecznego i sprzegla i stopu+pedaly z pompka b7 i b6 inne europa+rozrusznik+lapa pod skrzynie i belka+lozysko igielkowe - to chyba wszystko

Kodowania:

- ecu mialem FQ flashowanie na KN kodowanie 72

- licznik channel 60 

- abs u mnie z 4402 na 4401

- pdc zmiana bajtu z 1 na 0

- tempomat dziala - pin T94/43 zielono szary + 3 pin z czujnika stopu

- wsteczny  - pin 7 czarna wtyczka 12 pinowa modul komfortu + zasilanie 31 bezpiecznik 15A czarno-nieb

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

IMG_0178.JPG

IMG_0187.JPG

IMG_0188.JPG

przek.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możę ktoś mi podpowie

szwagier od jakiegoś czasu ujeżdża a6 c5 lift AWX po swapie z multi na manuala, robił mu to ktoś obcy

temat jest tego typu, że pedał hamulca jest na maxa wysoko, gniecie czujnik stopu i w ogole jest to niekomfortowe
czy mógł coś spierniczyć ? wiem że na serwie jest regulacja ale nawet jak skręcę ją na minimum to wraz nie wystarczy

mógł np. wsadzić jakieś niepasujące pedały ?
pedał sprzęgła jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heloou!

Czy jest tutaj ktoś, kto zrobiłby przekladkę w ALT? Mam multi ale jest z nią problem odkąd mam samochód-od roku poszarpuje sobie przy jeździe poniżej 2tys obrotów. Z tego co się rozgladalem to naprawa wychodzi więcej niż swap.. 

Dlatego szukam kogoś kto zrobilby to kompletnie? Dolnośląskie lub śląskie byłoby najlepiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy. Najprawdopodobniej w nie dalekiej przyszłości czeka mnie przekładka z multi na manuala. Szukam kogoś kto mi to ogarnie, jego cześci i jego robota. No i najważniejsze żeby to było zrobione dobrze bez żadnej ściemy. Mieszkam na Podkarpaciu i fajnie by było w pobliżu ale jak znajdzie się dalej dobry szpec to odległość nie gra roli. Myślę jeszcze trochę pojeżdzić autem wiec chce to  mieć zrobione dobrze. Jak by ktoś kogoś znał, sam to przerabiał, lub ma namiar na kogoś takiego to bardzo proszę o informacje. Z góry dzięki i pozdrówka!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj jako tako nie ma z tym aż tyle problemu pracy jak kto lubi skrzynia manualna 6 biegowa u mnie była to np JME półosie  sterownik silnika z manuala i sterownik pompy ABS akurat kupiłem wszystko u jednego więc nie było problemu pasowało. Pod sterownikiem silnika należy zrobić jedną zworke zamiast przekaźnika podłączenie czujnika wstecznego według modułu komfortu który jest w aucie. Sam licznik po braku komunikacji z sterownikiem skrzyni sam się wyłączy tzn podświetlenie od automatu zniknie. Dopasowanie pedału wybieraków itp 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

prosiłbym kolegów o pomoc.

W związku z awarią mojego multitronica w a4 b6 1.8t 2001r. zdecydowałem się na wymianę skrzyni na manualną. Czy możecie polecić warsztat, który zajmuje się kompleksowo przekładką (części + usługa)? Mieszkam w okolicach Wrocławia, ale jak będzie trzeba to podjadę w dowolne miejsce. Bardzo zależy mi na jakości.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie ,czeka mnie wymiana multitronica w a4 b7 2.0 tdi i zdecydowałem o wymianie  skrzyni na manual jako ze mam mnóstwo części od a4 b8 lacznie z manualna skrzynia moje pytanie brzmi czy to wgl wchodzi w grę może ktoś coś takiego robił ? Z góry dziękuje za informacje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Mateusz Wojtkowski napisał:

Witam serdecznie ,czeka mnie wymiana multitronica w a4 b7 2.0 tdi i zdecydowałem o wymianie  skrzyni na manual jako ze mam mnóstwo części od a4 b8 lacznie z manualna skrzynia moje pytanie brzmi czy to wgl wchodzi w grę może ktoś coś takiego robił ? Z góry dziękuje za informacje 

Pewnie że opłaca się robiłem to sam i wszystko w jak najlepszym porządku śmiga jak szalony!!!! Służę pomocą a nawet usluga!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, szaman864 napisał:

Pewnie że opłaca się robiłem to sam i wszystko w jak najlepszym porządku śmiga jak szalony!!!! Służę pomocą a nawet usluga!?

Przeczytałeś moje pytanie? Ja pytam czy ktoś zmienial multitronica w B7 na manual z B8 i czy wgl to wchodzi w gre

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Mateusz Wojtkowski napisał:

Przeczytałeś moje pytanie? Ja pytam czy ktoś zmienial multitronica w B7 na manual z B8 i czy wgl to wchodzi w gre

Musisz ogarnąć oznaczenia skrzyni czy pasują do tego silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Mam poważny problem po swapie multitronic na manual audi a4 b7 2.0 tdi skrzynia 6 biegów

A więc został założony zestaw koło sztywne plus kpl sprzęgło

Rozrusznik założony od manuala a problem jest że nie zazębia sie z kołem 

Tym samym nie można silnika odpalić rozrusznik chodzi na sucho.

Czy ktoś może miał podobny problem może jakaś wskazówka jakie kroki poczynić.

Będę wdzięczny za podpowiedź.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z Audi A4 b7 1.8T generalnie autko kupione już po przekładce skrzyni automatu na manual, problem polega na tym ze czujniki parkowania nie działają i świeci się kontrolka trakcji, od czego zacząć aby wszytsko było ok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N8e widzę tego ale myślę że kontrola trakcji będzie coś z kodowaniem pompy abs jej sterownika. A parktronik tył ma pewnie brak sygnału biegu wstecznego czyli źle podpieli się w instalację świecą ci światła wsteczne cofania? Jak tak to może bezpośrednio się pod nie podłączyli. Podłącz OBD sprawdź błędy i szukaj w instalacji. Jakieś schematy znajdź czy coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...