Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Demontaż gałki zmiany biegów w Automacie


adi67

Rekomendowane odpowiedzi

Czy moze wie ktos jak zdjąć gałkę zmiany biegów w automatycznej skrzyni biegów moze jest tam jakis knif nie chce niczego wyrawc a musze to zdemontowac i nie mam pojecie jak sie do tego zabrac :wallbash: z góry serdecznie dzieki jesli mozna to jakies fotki do tego bym prosił

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiasz skrzynię w pozycję "3" , zsuwasz plastik zaznaczony numerem 1 najniżej w dół jak się da , ciągniesz za przycisk 2 do kliknięcia tj. około 3 mm i wyciągasz rączkę w górę.

Zakładanie z powrotem: z wyciągniętym przyciskiem 2 na te 3 mm ustawiasz rączkę przyciskiem do przodu i wciskasz w dół , potem obracasz w stronę kierowcy i wciskasz dalej , potem wciskasz 2 i podnosisz plastik 1 - mniej więcej o to chodzi :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest taka osłonka na pewno jest :) i to jest na pewno z Audi bo wziąłem ten zrzut z programu serwisowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale masz zwykły automat nie tiptronik? Bo jeśli się nie mylę nie było AFN z tipem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak zwykły automat[br]Dopisany: 03 Kwiecień 2011, 21:35_________________________________________________Z przykrością chciałem stwierdzić że u mnie to nie działa :wallbash: próbowałem we wszystkich pozycjach i nic juz nie wiem co mam z tym zrobic prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim b6 multi nie miałem problemów ze ściągnięciem, bo wystarczy zdjąć srebrną ramkę dookoła, potem plastik od gałki dać na dół i energicznie pociągnąć gałkę w górę i schodzi. Natomiast dużo gorzej jest już założyć i sporo się z tym namęczyłem. Najważniejsze jest to, aby bolec koloru mlecznego, który wystaję ze skrzyni był jak najbardziej wysunięty do góry, bo gdy zakładamy gałkę jest łatwiej trafić bolcem metalowym który jest w niej... Najlepiej samemu cierpliwie próbować bo ciężko to wytłumaczyć :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko ze u mnie nie ma żadnego takiego plastiku któey mozna by dac w dół a i ramki też nie sciagne bo nie przjedzie przez gałkę mozna ją tylko unieść lekko do góry ale to nic nie zmieni a tu zdjecie mojego drążka http://img703.imageshack.us/img703/3210/34723426.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak obrócona , przycisk powinien być od strony kierowcy może dlatego jest jakiś problem.

A próbowałeś ten chrom w dół ściągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten chrom jest do samego dołu i nie da sie go nawet o milimetr przesunąc jak dobrze zauwarzyłes jest na odwrót i własnie chce to zdemontowac i odwrócic bo nie mam pojecia dlaczego jest jak jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mi się wydaję że powinieneś wyciągnąć ten przycisk i wyciągnąć na chama bo ona na pewno nie siedzi w swoim prawidłowym miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy to napewno tak sie robi bo nie chce niczego wyrawc moze mi sie to jeszcze przydac wiec bardzo bym prosił jesli ktos wie na 100% jak to zdemontowac bez dewastacji to prosze o pomoc[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 11:23_________________________________________________Czyżby nikt tego jeszcze nie zdejmował :mysli: jeszcze raz prosze o pomoc bo juz nie wiem co mam z tym zrobic :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem w tiptronicu. ale przycisk był po prawidłowej stronie. Tu jakiś matoł odwrócił cała gałkę i wcisnął ja na chama. Bosze co ludzie nie wymyślą..... :shocked: Ta chromowana tulejka pod gałką musi zejść na dół. Spróbuj okręcić ją w lewo lub w prawo i wtedy zsunąć. Bez tego nic nie zrobisz. Potem odciągnąć przycisk chromowany w gałce i go zablokować jakąś szpilka do włosów lub gwoździem żeby przy ściąganiu nie wskoczył do środka. Potem na chama wyciągnąć gałkę w górę . U mnie bardzo mocno byla wciśnieta na "pal". Jeśli masz zwykła skrzynię 4 biegowa a na taką wygląda patrząc na Twoje zdjęcia to słyszałem że z boku w gałce jest śruba imbusowa. Po jej wykręceniu schodzi gałka, ale osobiście nie sprawdzałem tej informacji. . Poszukaj na innych forach Passat lub Golf gdzieś ktoś się o tym wypowiadał.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie w tym problem ze nie wiem co i jak bo zadnej śrubki u mnie nie widzac a ten chrom o którym piszesz nie ruszy sie ani na milimetr bo jest on do samego dołu juz to rozebrałem i stwierdziłem ze nie ma szans go opuscic i co mam robic ciągnąć na siłe i cos urwac czy jest ktos kto wie na 100% jak to zdemontowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...