Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BMW M5 Concept

Gość -makaveli-

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma turbo laga, ale moc kończy się na 6k rpm, a motor kręci się ponad 7k. Mimo wszystko najlepsze M5 EVER!

http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/BMW-M5/259268/

no i niestety nie będzie M5 AWD :(

"...In regards to other rumors about the 2012 BMW M5, Biermann says a definite “no” to any of the rumors about an all wheel drive version of their brilliant sports sedan."

nie będzie też wersji "kąbi" ale to akurat średnio mnie zmartwiło :decayed:

Another negative answer is to be seen regarding the rumors of the estate version of the F10 BMW M5. Thanks to incredibly slow sales figures, it seems like the hot estate will not live through another iteration.

"...In regards to other rumors about the 2012 BMW M5, Biermann says a definite “no” to any of the rumors about an all wheel drive version of their brilliant sports sedan."

UFFF... a juz mialem obawy ze Xdrive zamuli to auto . Gdzie AWD do takiego samochodu :decayed: , nie widze sensu, i cieszy mnie to bardzo .

szkoda ze 2 tony.

hmmm...koncepcja była taka

Apparently the M division’s purpose is not to make the BMW M5 as light as possible but as close to the weight of a normal fast 5 Series despite adding so much new equipment and such.

With the F10 BMW M5 they’ve managed to get that difference to just 33 kilograms so that’s quite the achievement.

Za to, podobnie jak było w przypadku M5 E60, przewidywana jest wersja z manualną skrzynią, przeznaczona wyłącznie na rynek USA. W przypadku E60, to miało jakiś sens przy beznadziejnej SMG III, ale z obecną skrzynią, wg. mnie mija to się z celem. Nie bez powodu nie ma GT-R'a czy MP4-12C z Manualem, bo po prostu nie ma nic lepszego niż skrzynia dwu-sprzęgłowa.

attachment.php?attachmentid=539402&d=1308009104

attachment.php?attachmentid=539401&d=1308009104

"...In regards to other rumors about the 2012 BMW M5' date=' Biermann says a definite “no” to any of the rumors about an all wheel drive version of their brilliant sports sedan."[/i']

UFFF... a juz mialem obawy ze Xdrive zamuli to auto . Gdzie AWD do takiego samochodu :decayed: , nie widze sensu, i cieszy mnie to bardzo .

a co przymierzasz sie? :tongue4:

a co przymierzasz sie? :tongue4:

no jak bedzie w promocji (80% rabatu) to tak :decayed: . Poki co ... N I E :polew:

BMW M5 F10 z 6-biegowym manualem. :kox: Niestety dostępny tylko na rynek USA.:kwasny:

attachment.php?attachmentid=694983&d=1337701452

attachment.php?attachmentid=694984&d=1337701452

F10 M5 (w/ 6-speed manual) Rolls Into NJ Cars and Coffee. US Release in August - M5POST - BMW M5 Forum

Photos: 6 speed manual transmission shift knob is lighted - M5POST - BMW M5 Forum