adik1983 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 mam pytanie czym objawiałby sie zle ustawiony rozrząd w audi a4 1.9 tdi afn bo znajomy który bawi sie w mechanika mówił ze mój tdi klekocze i że to wina zle ustawionego rozrządu i że to zawory tłuką o tłoki i tak klepie czy jest to mozliwe przecież przy wymianie rozrzadu na koniec krecilismy wałem i nic nie stawiało oporu czy ten kolega tkwi w błędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 jeżeli odpala lekko i mocy mu nie braknie to znaczy, że rozrząd dobrze ustawiony, a klekotanie kwestia słuchu jednemu klekocze bardziej innemu mniej, może zawory, popychacze już głośniej klekoczą, może olej już za rzadki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Jakby Ci zawory stukały w tłoki to długo byś nie pojeździł Klekocze bo to klekot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 i twoja odpowiedz mi sie bardzo podoba jest cos na rzeczy tak po prostu w tdi jest może to rzadki olej i dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 mi jak pasek przeskoczyl o 2 zemby to niunia zamulonaj jak ............. i klekotal jak tranzit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 a jak sprawdziłeś że pasek przeskoczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucia 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Ustawiasz na znaki i muszą się pokrywać. "mówił ze mój tdi klekocze i że to wina zle ustawionego rozrządu i że to zawory tłuką o tłoki i tak klepie" Kolega jest w błędzie, ponieważ jeśli zawory tłukły by o tłoki to czekałby cie remont. Jedno uderzenie i masz nieszczelny zawór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_m18 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 A może to nie jest klekotanie, tylko źle ustawiony kąt wtrysku daje takie wrażenie? Może po wymianie paska rozrządu(z luźnego, zużytego na nowy) zmienił się kąt wtrysku i daje wrażenie, że Audik chodzi jak Ursus C330 rolnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobrze to ujołeś "mój kolega bawi się w mechanika" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 czy jest mozliwe żeby jeździć ze zle ustawionym rozrzadem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 jest możliwe ale auto nie chodzi normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil014 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Trzeba chyba podjechac na dobry serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się