alquere 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 witam, co jakiś czas wywala mi błąd: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded w linku logi z przepływki 2grupa, 3bieg: http://vaglog.rtnet.pl/alquere_42108.html czy te wskazania są prawidłowe? podobno powinna dobić do ok 105g/s... czy te spadki i wzrosty pomiaru masy powietrza powinny występować? zauważyłem, że auto przy wolnym przyspieszaniu na niskich obrotach wyrywa do przodu, później odpuszcza i znowu przyspiesza - najbardziej jest to odczuwalne na 1biegu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Przepływka ma juz dosc spróbuj wyczysci ale pewnie wymiana pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tokarka606 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Tak jak kolega napisał i stąd masz ten błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 witam, co jakiś czas wywala mi błąd: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded w linku logi z przepływki 2grupa, 3bieg: http://vaglog.rtnet.pl/alquere_42108.html czy te wskazania są prawidłowe? podobno powinna dobić do ok 105g/s... czy te spadki i wzrosty pomiaru masy powietrza powinny występować? zauważyłem, że auto przy wolnym przyspieszaniu na niskich obrotach wyrywa do przodu, później odpuszcza i znowu przyspiesza - najbardziej jest to odczuwalne na 1biegu... ja bym najpierw poszukal lewego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alquere 0 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 lewego powietrza nie zlokalizowałem... w ramach testów wywierciłem otwór w przepływce, powietrze nie jest teraz kierowane w dół tylko leci przelotowo przez płytkę pomiarową przepływki z tego co zaobserwowałem silnik trochę odżył i pomiar masy powietrza wynosi teraz 101-103g/s przy 6500obr trochę pośmigam i zobaczę czy będzie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się