Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] TURBO-PROBLEM


neku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nie dawno pisałem o problemach z brakiem mocy, pojechałem wyczyściłem turbo i grało. Było to jakieś 2 miesiące temu i problem powrócił a mianowicie zacięta sztanga turbiny pojechałem do gościa co i czyścił i pow ze tam gdzie ta sztanga chodzi było dość mocno skorodowane i może jej pomóc tylko regeneracja. Objawy sporadyczne notlaufy i dziur w mocy np bieg 4 między 120 a 140 nie ciągnie jak powinien. Czy rzeczywiście trzeba regenerować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie nie :) poprostu zle wyczyscil turbo i do bledu nie chce sie przyznac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za czyszczenie, jak zostawił syf? Ale jak to w większości przypadków, nikt się nie przyzna, że to jego wina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mógł użyć papieru ściernego i to zetrzeć na gładko i wątpię żeby się nie dało tego zrobić :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie przyłożył sie do tej roboty i nie dokładnie wyczyścił ja sobie z trzy tygodnie temu czyściłem i jest troszkę z tym pracy żeby to zrobić bardzo dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie rozruszał tylko żeby "jakoś" chodziło i nie czyścił w ogóle. Może być jeszcze opcja, że katalizator zapchany i syfi turbo. U mnie cały czas występuje notlauf. Czekam tylko na cieplejsze dni i zabieram się za czyszczenie turbo, kolektora ssącego i odetkanie katalizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie turbo to dość pracochłonna czynnosć (jeżeli chce się to zrobić dokładnie) dlatego wielu robi to na odpier**l i bierze kase. Ja wolałem sobie sam to zrobić, bo wtedy wiem że zrobione dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jak się robi sobie to się wie, że ma służyć i człowiek się stara jak najlepiej. No ale na pewno się znajdzie kilku specó co nie odwalają i robią dobrą robotę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydłub go ze środka najlepiej i żadnych kosztów nie ponosisz ja tak zrobiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydłub go ze środka najlepiej i żadnych kosztów nie ponosisz ja tak zrobiłem

zero kosztów jak zrobisz to sam,a jeszcze sprzedasz wsad i pare złociszy zostanie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są różne metody m.in.: Wycięcie kata i wspawanie rurki, rozdięcie kata i wywalenie wszystkiego z środka i wspawanie w środek rurki, wydłubanie bez rozcinania, lub podmianka na gotowe zestawy ze strumiennicami bądź samą rurką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kat zamula silnik i syfi wszystko jak jest zapchany. Ogólnie ogranicza przepływ spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to nie najlepsze porównanie ale to coś na zasadzie zatkanego nosa, próbujesz wciągnąć powietrze ale marnie to wychodzi. To przy katalizatorze, próbują się wydostać spaliny i zapchany kat im to blokuje częściowo :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...