neku 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Witam Nie dawno pisałem o problemach z brakiem mocy, pojechałem wyczyściłem turbo i grało. Było to jakieś 2 miesiące temu i problem powrócił a mianowicie zacięta sztanga turbiny pojechałem do gościa co i czyścił i pow ze tam gdzie ta sztanga chodzi było dość mocno skorodowane i może jej pomóc tylko regeneracja. Objawy sporadyczne notlaufy i dziur w mocy np bieg 4 między 120 a 140 nie ciągnie jak powinien. Czy rzeczywiście trzeba regenerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 wg mnie nie poprostu zle wyczyscil turbo i do bledu nie chce sie przyznac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dokładnie to po co składał jak było mocne skorodowane.Mogł wyczyścić dokładni i nic nie byłoby skorodowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Co to za czyszczenie, jak zostawił syf? Ale jak to w większości przypadków, nikt się nie przyzna, że to jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 No to mógł użyć papieru ściernego i to zetrzeć na gładko i wątpię żeby się nie dało tego zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Według mnie nie przyłożył sie do tej roboty i nie dokładnie wyczyścił ja sobie z trzy tygodnie temu czyściłem i jest troszkę z tym pracy żeby to zrobić bardzo dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Prawdopodobnie rozruszał tylko żeby "jakoś" chodziło i nie czyścił w ogóle. Może być jeszcze opcja, że katalizator zapchany i syfi turbo. U mnie cały czas występuje notlauf. Czekam tylko na cieplejsze dni i zabieram się za czyszczenie turbo, kolektora ssącego i odetkanie katalizatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Czyszczenie turbo to dość pracochłonna czynnosć (jeżeli chce się to zrobić dokładnie) dlatego wielu robi to na odpier**l i bierze kase. Ja wolałem sobie sam to zrobić, bo wtedy wiem że zrobione dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Dokładnie. Jak się robi sobie to się wie, że ma służyć i człowiek się stara jak najlepiej. No ale na pewno się znajdzie kilku specó co nie odwalają i robią dobrą robotę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 a jak odetkać katalizator? mi sie wydaje że to wina kata bo wyczyścił i 2 miechy było dobrze a teraz znowu lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 wydłub go ze środka najlepiej i żadnych kosztów nie ponosisz ja tak zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali S4 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 wydłub go ze środka najlepiej i żadnych kosztów nie ponosisz ja tak zrobiłem zero kosztów jak zrobisz to sam,a jeszcze sprzedasz wsad i pare złociszy zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Są różne metody m.in.: Wycięcie kata i wspawanie rurki, rozdięcie kata i wywalenie wszystkiego z środka i wspawanie w środek rurki, wydłubanie bez rozcinania, lub podmianka na gotowe zestawy ze strumiennicami bądź samą rurką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 podobno brak katalizatora źle wpływa na turbinę? bo wyczyścić go nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFLIK A4 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 no ja zaś słyszałem i to nie od jednego mechanika ze dla AFN-a jest dużo lepiej jak się kata wywali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Kat zamula silnik i syfi wszystko jak jest zapchany. Ogólnie ogranicza przepływ spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Doładnie nie wiem w jaki sposób wywalenie kata psuje turbo nie potrafię sobie tego wyobrazić.Turbo sie lubi kręcić a zapchany kat mu na to nie pozwala niestety :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlsten 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Może to nie najlepsze porównanie ale to coś na zasadzie zatkanego nosa, próbujesz wciągnąć powietrze ale marnie to wychodzi. To przy katalizatorze, próbują się wydostać spaliny i zapchany kat im to blokuje częściowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinek21 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Dokładnie albo chore gardło.Bierzesz hoolsa tzn.wywalasz kata i czujesz świeże powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neku 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2011 ale turbo też nie może za szybko się obracać tj za dużego ciśnienia dawać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się