Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] TURBO-PROBLEM


neku

Rekomendowane odpowiedzi

może to czujnik ciśnienia doładowania ( do 96 r montowany w środku komputera )

albo nie drożny , czy pęknięty wężyk prowadzący do tego czujnika .

dzwonek ze sztangą zasyfiony albo geometria na turbinie .

to sprawdziłbym na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no błąd mi wywala czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ale tu na forum mi pow ze on sie nie psuje

[br]Dopisany: 10 Kwiecień 2011, 20:07_________________________________________________dziś dałem turbo do regeneracji i tydzień bez auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji tego zabiegu zaslep sobie EGRa od razu jak auto odbierzesz...Ja tez tego za 1wszym razem nie zrobilem i po roku znow czyscilem heh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem był ten sam błąd 575 wyczyściłem dolot , turbo przemyłem N75 w WD i sprężonym powietrzem powymieniałem pozaginane przewody podciśnienia.

i po problemie teraz się zastanawiam nad zaślepieniem EGR . w moim przypadku turbina nie doładowywała po czyszczeniu parametry sprężania poprawiły się .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz się zastanawiam nad zaślepieniem EGR

nie ma sie nad czym zastanawiac, zaslepiaj go czym predzej zanim znow bedziesz musial czyscic turbawke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałem turbo do regeneracji ale mam zamieniony n75 z n18[br]Dopisany: 13 Kwiecień 2011, 12:51_________________________________________________ja wyczyściłem turbo to było dobrze 2 miesiace, ale nipokoi mnie przy przyśpieszaniu jak dam but w podłoge takie syczenie i jak turbo było wyczyszczone to mijało ok 3 tys obr a jak znowu sztanga sie przycieła to od 3tys było słabsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od IC do turbo. Ida dolem pod zderzakiem i lacza sie z turbawka pod spodem( taka powiwijana grubsza rurka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Turbinę czyściłem już dwa razy. Po raz pierwszy jakiś czas po zakupie auta, a drugi po zimie bo znowu się zasyfiła. Nigdy wcześniej nie podejmowałem się tego typu poważnych operacji, z racji że jestem informatykiem, a nie mechanikiem. Przeszperałem całą sieć, zebrałem wiedzę teoretyczną i zabrałem się do czyszczenia. I szczerze za darmo nie oddałbym tej robocizny nawet fachowcom z ASO (mówimy o czyszczeniu a nie o regeneracji). Za pierwszym razem jak czyściłem zastosował preparaty odtłuszczające, tj. benzyna ekstrakcyjna i takie tam. Za drugim użyłem mini szlifierki z końcówką drucianą i tej metody już zawsze będę się trzymał. Pozmieniałem wszystkie wężyki podciśnieniowe z gumowych na teflonowe, zmieniłem N75 bo był rypnięty i autko śmiga. A jak gostek co Ci czyścił mówi że coś tam, coś tam, niby skorodowane i po dwóch miesiącach znowu tryb awaryjny, to niech on lepiej zajmie się naprawą rowerów :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...