Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z szarpaniem na przyśpieszeniu.


TurboTeam24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam... :hi: Od dłuższego czasu próbuje znaleźć podobny przypadek jak u mnie, ale niestety na forum nie widzę identycznego problemu. Wiec opiszę mój problem od początku..

Zacznę od tego, że na VAGu nie wyświetla żadnego błędu :mysli:

Silnik podczas nadepnięcia na gaz zaczyna szarpać,po lekkim puszczeniu gazu przestaje i baaardzo powoli przyspiesza bez szarpania. Na początku były to bardzo lekkie mało odczuwalne szarpnięcia w czasie ok 2 tygodni szarpania tak wzrosły, że nie idzie normalnie przyspieszać..

Wskaźnik doładowania pokazuje nawet do 1.1 bara (wiec przeładowuje) po ściągnięciu kostki z N75 ładuje do 0.2

Wtedy szarpania zmalały, lecz nie do końca.Dlatego zastanawia mnie czy to wina N75 czy czegoś innego..Wężyki i cały dolot wydaję się ok. Dodam jeszcze ze po odpaleniu samochodu (na zimnym silniku) przez bardzo krótki moment silnik wchodzi normalnie na obroty..

Ogranicza mnie fakt że jestem za granicą i po 1 nie chciałbym zostawić fortuny u mechaników..po 2 nie mam części zamiennych do sprawdzenia. Od niedawna posiadam interfejs dlatego na razie jestem zielony jeśli chodzi o logi.

Jeśli ktoś ma sposób na mój problem byłbym wdzięczny za poradę.. :notworthy: Pozdrawiam.. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź szczelność dolotu z filtra -turbina i turbina przepustnica ,najlepiej wepnij ciśnienie tylko nie duże w wężyk od podciśnienia i zatkaj wlot dolotu wtedy sprawdzisz całość .Jak będzie gdzieś upuszczać to już będziesz wiedział ;D mam to samo co ty ,ja tak zrobiłem i wyszło ze IC mi puszcza ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak to sprawdziłeś ? jak nie nieszczelność to zawór n75 zobacz czy sprawny ,no i gruszkę (WG) czy nie puszcza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem na słuch, bo powinno być słychać..może sie mylę.. :mysli: Nie wiem jak dokładnie sprawdzić N75, napięcie na kostce wynosi u mnie 6,5V wiec nie chciałem podłaczać 12..!! Gdy go wymontowałem i dmuchnąłem w najdłuższy króciec od dolotu to czułem lekki przepływ powietrza..nie wiem czy nie powinien byc w tym momencie całkowicie zamknięty..??!! :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6,5v to dobrze a co do szczelności to na włączonym silniku nic nie usłyszysz i na jałowym niema takiego ciśnienia , sprawdź tak jak ci mówiłem wtedy będziesz miał pewność ze nie ucieka ,a jak obroty lekko ci nie skaczą może ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe żeby to były cewki jeśli nawet przy 5 tyś obrotów do których z bólem dochodzi, po lekkim puszczeniu gazu jedzie jakby nigdy nic..zero szarpania..!! Lecz gdy znowu wcisnę mu gaz, od razu zaczyna szarpać..Sam już nie wiem na czym się najbardziej skupić.. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck, dzis stalo mi sie dokladnie to samo:/

vag nie pokazuje bledow, cewek nie wywala, czyscilem przepustnice, robilem adaptacje, przez 2 minuty chodzil ok, po czym zaraz znowu lipa:/

w poniedzialek bede podmienial cewki na inne zobaczymy co tam sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakim stanie jest DV.. Jak go najlepiej sprawdzić??

wyciągnac i sprawdzic

opis jest na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic

nie trzeba do tego zadnej filozofii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze mam pytanie.. czy kąt wyprzedzenia zapłonu nie jest winny?? może w tą stronę by spojrzeć..hmm.. :mysli: dodam że po dodaniu gazu i szybkim puszczeniu słychać w filtrze powietrza tak jakby szarpany odgłos powietrza..nie wiem czy to normalne..!! słychać także przy szarpaniu na obciążeniu strzelanie w dolot... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sa objawy pracy DV-ki

teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic

nie trzeba do tego zadnej filozofii

:good:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 22:27_________________________________________________

to sa objawy pracy DV-ki

teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna

ok..jutro rano go sprawdzę i dam znać.. więc twierdzisz że reszta tzn. N75 lub zapłon odpada tak??

a kto to wie. przez forum nikt ci nie powie, musisz sam sprawdzać i eliminować poszczególne elementy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, nawet nie to, DV bardzo łatwo sprawdzic

nie trzeba do tego zadnej filozofii

:good:[br]Dopisany: 08 Kwiecień 2011, 22:27_________________________________________________

to sa objawy pracy DV-ki

teraz musisz ja wymontowac i sprawdzic czy działa prawidłowo i czy jest szczelna

ok..jutro rano go sprawdzę i dam znać.. więc twierdzisz że reszta tzn. N75 lub zapłon odpada tak??

a kto to wie. przez forum nikt ci nie powie, musisz sam sprawdzać i eliminować poszczególne elementy

Kolego :hi: myslę że po to jest forum żeby sobie pomagać i ewentualnie podpowiedzieć od czego zacząć.. Gdybym miał sprawdzać wszystko po kolei nie byłoby tego postu..a ja traciłbym niepotrzebnie czas na sprawdzanie "chybił-trafił" tym bardziej że nie wiem czego się czepić..a tak po podpowiedzi Devastation jutro pogrzebie przy DV-ce :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...