Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pukanie przy hamowaniu


SkOs

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka siemka koledzy a wiec tak przejde odrazu do rzeczy :)

Sytuacja jest taka , jade samochodem jest wszystko ok gdy zaczynam hamowac to przy samym zatrzymaniu do 0 jest takie pukniecie . Wymienialem tarcze i niby to po tarczach (sie skrecily) z innych tematow wynika gdyby nie to ze sprawdzane byly i jest ok . Co mnie ciekawi to jeden drazek kierowniczy sie macha mocno na boki to moze byc przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się drążek może machać mocno na boki? Taki luz ma?? Czy mówisz o końcówce drążka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma prawa nic latać na boki. Jak nie chcesz się zawinąć na jakimś drzewie to się tym zajmij jak najszybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok spox |:D czaje baze tlyko czy te pukanie to moze byc ten objaw ?l;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogarinj zawieszenie z kanału bo to moze być wina wszystkiego kiedy ost raz robiles remont zawieszenia ? :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakaś d*pa nie fachowiec sprawdzał to zawieszenie. Sprawdź jeszcze raz czy nie ma luzów na wahaczach. Wszystkie luzy pokasuj i jak będzie nadal stukać to będziemy szukać przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zawieszenie niby ok jest bo bylem i sprawdzalem tylko dziwne ze drazkow mi nie sprawdzili ale przy wymianie opon sprawdzilem od kierowcy ma ostry luz a z strony pasazera leciutko wrecz sztywno :)

Fachowcem nie jestem ale nawet jesli jest leciutko to juz bym zmienil. Tam ma byc zero luzu.

Koszt stosunkowo niewielki w porownaniu do reszty zawieszenia.

No i jesli ma posluzyc jeszcze troche furka to lepiej nie brac najtanszych .

Założyłem końcówki drążka Rouville po 70zł za sztukę. Wytrzymały 8 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok bylem dzis na stacji diagnostycznej i w zawieszeniu 0 luzow zaczynam myslec ze jednak tarcze moga byc jak sprawidzc? ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak hamujesz i stuka i jak robisz to impulsywie wciskając i puszczając pedał hamula to masz luz na bananie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...