Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Logi do analizy - auto taty - spadek mocy


mich65

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Tacie coś ostatnio autko zaczęło gorzej zapalać (A4 B5 AHU) oraz jakby moc spadła, najbardziej zauważalne przy jeździe pod górkę. Moglibyście zerknąć na logi. Mam nadziej że niczego nie pominąłem. (Logi robione VCDS 9.12)

Mi na pierwszy rzut oka wydaje się dziwne że dla grupy 13tej są tylko 3 cylindry a nie 4,

Statyczne

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42799.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42800.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42801.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42802.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42803.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42804.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42805.html

Dynamiczne

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42792.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42793.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42794.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42795.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42796.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42797.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42798.html

BS

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42788.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42789.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42790.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mich65_42791.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 013 ma tak być, ten którego nie ma jest wzorcem dla reszty, on ma po prostu wiecznie zero

egr przytkany, możesz wyczyścić

statyczny kat ustaw ~51

termostat do wymiany, kup w aso+oring

filtr paliwa wymień, knecht lub mann

zdejmij pokrywkę-dekielek nastawnika, zrób zdjęcie i wyczyść-wyssaj co się da

czy auto nic nie szarpie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź,

Tata mówi że filtr paliwa był wymieniany przed zimą i auto nie szarpie, na zimny ew przy ruszaniu ale to kwestia dwu masy po to przy ruszaniu tylko (myślę że to związku nie ma).

Kąt statyczny to rozumiem regulacja pompy i chodzi tutaj o ta drugą wartość z kanału 000 aby na statycznym logu zmienić z 41 na ~51.

wyczyszczenie pokrywki-dekielka nastawnika to rozumiem że chodzi o to

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_czyszczenie_nastawnika_pompy_vp37_by_lishoo-t75246.0.html[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:18_________________________________________________Sorki, chodziło mi że kąt statyczny na logowaniu BS zmienić

czyli jak w tym opisie

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2011, 10:33_________________________________________________Jak się dowiedziałem jeszcze to tacie jakieś pół roku temu ciekła pompa paliwa spod sterownika. Została ona wtedy u mechanika uszczelniona i wyczyszczona pod tym sterownikiem. Wydaje mi się że, nastawnik też został wyczyszczony.

Czyli na pierwszy rzut zostaje ustawienie kąta statycznego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szarpanie na zimny przy ruszaniu nie ale jak by to występowało na gorącym silniku wtedy mógł by to być nastawnik ale to chodzi o bardzo agresywne szarpanie, takie jak by silnik chciał się wyrwać z ramy

Kąt statyczny to rozumiem regulacja pompy i chodzi tutaj o ta drugą wartość z kanału 000BS aby na statycznym logu zmienić z 41 na ~51 - TAK

wyczyszczenie pokrywki-dekielka nastawnika to chodzi mi żebyś zdjął pokrywkę i wyczyścił z wierzchu nie rozbierając nic w środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczniemy zabawę od regulacji kąta, w weekend myślę że ojciec się zabierze za to jak będzie dobra pogoda i zobaczymy czy coś się zmieni. Potem będziemy myśleć nad następnymi krokami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepnym krokiem niech bedzie powtorzenie logów dynamicznych. Pedał akceleratora ma byc wcisniety do oporu... sprawdz czy sie dywanik nie podsunał.

Zamiast grzebac w nastawniku i pod jakąs pokrywką - bo i nie ma po co, skup sie na wymianie termostatu. :-)

Kąt wtrysku mozna podregulowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd wiadomo że ten termostat do wymiany. Niby na zegarach strzałka stoi na 90 stopniach non stop. Przy jeździe też nie spada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac w logach temperature 83-84 - to zdecydowanie za malo jak na dobrze dogrzane TDI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...