Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Dziwne wibracje całego samochodu na wolnych obrotach


beemek88

Rekomendowane odpowiedzi

Od miesiąca walczę z problem wibracji samochodu na wolnych obrotach.Problem zaczął się kiedy to pewnego dnia na skrzyżowaniu wystartowałem z piskiem opon.Od tamtej pory samochód na postoju i na wolnych obrotach wpada w takie dziwne wibracje które są odczuwalne na całej karoserii.Jest to o tyle dziwne że nie dzieję się to non stop tylko co jakiś czas,nieraz wystarczy przejechać 100 m od świateł do świateł i przechodzi,albo włączyć klimatyzacje i wtedy wibracje nie występują wcale. Byłem u mechanika sprawdził poduszki i powiedział mi że to może być koło dwumasowe :kwasny: jednak mam co do tego wątpliwości bo samochód nie szarpie i biegi chodzą okej.zresztą co ma klimatyzacja do koła dwumasowego że jak ją włączę to wibracje ustają. proszę o porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jesteś pewien, że włączenie klimy rozwiązuje ten problem? Włączenie klimy zwiększa obciążenie dla silnika i teoretycznie mogło by nasilać drżenie a nie pomagać. Sprawdź plecionkę od układu wydechowego bo kilka osób tu na forum właśnie narzekających na drżenie budy miało uszkodzoną plecionkę.

Ja miałem coś podobnego u siebie jak silnik się zagrzał i długo pracował na wolnych obrotach np w korku a na dworze było ciepło. objawy takie jakby obroty były za niskie. U mnie ustąpiło po zrobieniu chipa w Dynosofcie - widać coś musiało być nietak z dawkowaniem paliwa.

Sprawdź tą plecionkę i najlepiej zrób logi - może wtryski niedomagają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plecionka nie wygląda na uszkodzoną a wieszaki mam okej bo robiłem je jakieś 3 miechy temu....a co do klimatyzacji to naprawdę jak buda mi drży to wystarczy ją włączyć i problem ustępuje.

PS: a wtryski to który jest kanał??? 003 czy 008??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też były drżenia, tyle że na zimnym. Po nagrzaniu wszystko było OK. Wymiana plecionki pomogła, chociaż stara wyglądała idealnie (po prostu nie miała już tej sprężystości). Być może jak ruszyłeś ostrzej, to ruch silnika na poduszkach dobił do końca Twoją plecionkę. Pamiętaj, że pod oplotem z drutu jest "rura harmonijkowa", której nie widać z zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

120 pln z wymianą co do tego że może wyglądać dobrze to prawda,sprawdź czy trzęsie ci rurą z tyłu :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za jakąś lepszą plecionkę dałem chyba 60 zł. Robocizny nie liczę, gdyż sam wymieniałem (przy okazji: zabawa z katalizatorem) :naughty:

Jeśli chcesz sam robić, to bez spawarki nie podchodź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy trzęsie ci rurą z tyłu :cool1

no rurą też trzesię :> ok to jak będzie kasa to wymienię tą plecionkę i zobaczymy jaki będzie efekt :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź czy trzęsie ci rurą z tyłu :cool1

no rurą też trzesię :> ok to jak będzie kasa to wymienię tą plecionkę i zobaczymy jaki będzie efekt :>

I co kolego wymieniłeś tą plecionkę? Bo mam identyczny problem i szukam rozwiązania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...