Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po regeneracji turbiny, trzęsie silnikiem na biegu jałowym


johny_walker

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy, mały problemik. Otóż, tydzień temu zregenerowałem turbinkę, autko fajnie ciągnie i wszytko ok. Jakieś 3 dni temu stanąłem na światłach na skrzyżowaniu, wrzuciłem luz i po chwili auto zaczęło się trząść i kopcić. Ruszyłem i objawy ustały, ale dzisiaj znów to samo, na luz i po jakimś czasie trzęsienie i dymek. :wallbash: Co to może być?? :disgust: Dodam, że auto stało 2 tyg przed wymianą turbiny.

P.S. urzywałem opcji :szukaj: i nic nie znalazłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś taki problem w golfie III i wystarczyło przestawić o jeden ząbek wyżej bo okazało się ża auto spada na bardzo niskie obroty na biegu jałowym i jest na pograniczu wyłączenia co było powodem takiego zachowania...w aucie latało nawet lusterko wsteczne:P

może to to samo ale mechanikiem nie jestem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że coś w turbo jest nie tak wyważone,może wirnik i przenosi wibracje dalej :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: To dobre sie usmialem, kolega zabek na pompie chcialby przestawic, drugi rozrzad zmieniac, a jeszcze inny wirnikem turbiny trzasc cala buda-kolego turbina kreci sie ze znaczna predkoscia, ZNACZNA! rozpadla by sie w piec minut po odpaleniu bez dobrego wywazenia . Przyczynmoze byc wiele diagnostyka moze na dzien dobry??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że coś w turbo jest nie tak wyważone,j :mysli:

Byłoby słychać gwizd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził kondycje wtryskiwaczy dla mnie objaw wibracji na b,jałowym i kopcenie z wydechu jak nic lanie wtrysków. zainteresuj sie co by ci nie stopiło tłoków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sprawdził kondycje wtryskiwaczy dla mnie objaw wibracji na b,jałowym i kopcenie z wydechu jak nic lanie wtrysków. zainteresuj sie co by ci nie stopiło tłoków

rozmawiałem ze znajomym mechanikiem ale tylko przez tel i też obstawiał wtryskiwacze, ale myślę żeby go jeszcze podpiąć pod komputer i sprawdzić czy tam czegoś nie wywali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie mysl czy go podłaczyc tylko to jest koniecznosc to pierwsze co to sie podłancza kompa w celu diagnozy a idzie z kluczami jak do starego 1.9D/TD. :) na 100% wtryski kucaja. pojedx do jakiej kumatej ocoby która ci sprawdzi w ogole kondycje silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: To dobre sie usmialem, kolega zabek na pompie chcialby przestawic, drugi rozrzad zmieniac, a jeszcze inny wirnikem turbiny trzasc cala buda-kolego turbina kreci sie ze znaczna predkoscia, ZNACZNA! rozpadla by sie w piec minut po odpaleniu bez dobrego wywazenia . Przyczynmoze byc wiele diagnostyka moze na dzien dobry??

Spok spoko tylko napisz mi kto chciał rozrząd wymieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie mysl czy go podłaczyc tylko to jest koniecznosc to pierwsze co to sie podłancza kompa w celu diagnozy a idzie z kluczami jak do starego 1.9D/TD. :) na 100% wtryski kucaja. pojedx do jakiej kumatej ocoby która ci sprawdzi w ogole kondycje silnika.

A co, mówisz że afn'ik będzie już tak padnięty że do wymiany?? Jutro może podłącze pod kompa bo teraz późno z pracy wracam i nie mam kiedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na wtryskiwacze tak jak koledzy piszą wyżej ale nie koniecznie bo z tego co napisałeś dzieje się to tylko jak stajesz autem. A podłącz komputer zobacz błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe, że turbina musiała się "dotrzeć"-chodzi mi o te drgania na biegu jałowym, a nie o typowe docieranie turbiny po regeneracji. Czy to miało coś wspólnego z tym, że drgania ustały?? Od kilku dni objawy znikły i wszystko wróciło do normy, także jest z czego się cieszyć, tylko czy to nie pozorne i chwilowe ustanie objawów??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób turbo ma generować drgania? i to takie że trzęsłoby całym autem.

Gdyby było coś z nią nie tak to już by się rozsypała. Ze zbyt dużą prędkością kręci się wirnik by było miejsce na błędy w wyważaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i powrót do tematu :wallbash: Rano jak zapalę auto, zaczyna nim trzęś i puści dymek jak z cygara kubańskiego :polew: Przejadę 15 metrów i wszystko w porządku. Jak jest rozgrzany to wszystko chodzi bez najmniejszego zająknięcia, problem zaczyna się gdy auto jest zimne i dłużej stoi. Wymieniłem filtr paliwa, bo myślałem że jest zasyfiony i źle dawkuje, ale nic. o co come one ?? :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...