Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Brak mocy - niedoładowanie ? Zapieczone łopatki zmien. geometrii? logi


haczyk31

Rekomendowane odpowiedzi

witam, z gory przepraszam za tak wrzucone logi, czy moge prosic o interpretacje, silnik BRD - czyzby kierowniczki sie przyblokowaly na amen, jeszcze do niedawna od czasu do czasu auto zasuwalo, czasem byl mulasty, czasem smigal, a teraz juz tylko jakby mial 60KM, n75 nowy, egr nowy. czesto wpada w tryb serwisowy przy ok 3-3,5k obr..

aha przelot auta to 211tys i nic nie bylo od nowosci w turbo robione,auto nie dymi turbina nie ma niepojocych szumow etc.

vag mowi jak wpadnie w tryb serwisowy SAE P0299 :26 Regulacja cisnienia doładowania Nieosiagnieta granica regulacji Zwarcie do plusa Lamp

OFF sporadyczny

pojawia sie tez SAE P0299 :66 Zwarcie do plusa Lamp OFF

logi blok 11 dynam.

http://wrzucacz.pl/file/4891302731067/turbo1.txt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest silne niedoladowanie - stad braki w mocy - rozszczelnił sie dolot albo uklad podcisnienia swiruje.

Dobrze by bylo wykonac komplet logow, a nawet trzeba. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jakich blokow byloby wskazane?

dzieki za info[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2011, 23:18_________________________________________________witam, dzis porobilem troche logow, przeplywka wyglada ok trzyma parametry zgodne z mapa, porownanie temp. plynu, otoczenia i paliwa na zimnym silniku OK. zrobilem rowniez test (u mnie na vagu test el. wykonawczych) i tu mam zagwostke bo przy sprawdzaniu zaworu n75 - przy zal. cisnienie jest takie same jak przy wyl. zmienia sie tylko napiecie w [V] na elektrozaworku, mysle sobie no coz niby nowy zawor ma moze 3tyg ale roznie bywa, wiec sprawdzam czy sztaga sie porusza przy zal i wyl. Niestety dojscie w brd do sztangi od gruszy jest malo komfortowe wiec wkladam lape i na wyczucie palcami, sprawdzam czy w ogole sie porusza. faktycznie dziala jest ruch gora dol, jednak jak dla mnie bardzo maly - to moje subiektywne odczucie napewno nie jest to ruch 2cm moze max 1cm. dla spokojosci popsikalem na ruchoma czesc przy gruszy WD-40 - bez zmian, jak chodzilo tak chodzi. Dawki wtryskow na rozgrzanym nie przekraczaja +-0,2.

Jeszcze raz robie test i to samo niedoladowanie, ciagne go na 3-biegu az wbija sie tryb serwisowy czyli o 3,5tys obr

blad

SAE P0299 :66 Regulacja cisnienia doładowania Nieosiagnieta granica regulacji Zwarcie do plusa Lamp OFF

tu logi z BL11 blok11.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przydała by Ci się pompka Vacum.Podpiął byś do gruszki turba i wtedy sprawdził czy działa w pełnym zakresie.Jeśli podczas tej próby nadal by pracowała na odcinku ok1cm oznaczało to by,że łopatki masz zapieczone.Posprawdzaj dokładnie podciśnienia jak i również zawór n75 lub może membrana w gruszce turba jest dziurawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadac dzis do sklepu zauwazylem pewna rzecz, mianowicie 1,5 tys obr. 2-bieg pedel w podloge i do 4,5tys(tu akurat udaje sie bez wpadania w tryb serwisowy) auto zbiera sie jak SDI w VW do ok 3,7tys potem nastepuje maly kop mocy, nie jest to rakieta ale wyraznie odczuwalny wzrost, az do 4,2-4,3 potem to wiadomo juz zbliza sie do odciny.

[br]Dopisany: 16 Kwiecień 2011, 16:41_________________________________________________witam ponownie

sprawdzilem wezyki podcisnienia, niezauwazylem zeby gdzies przepuszal, wymienilem jeszcze raz zawor n75 na nowy, bez zmian, po podlaczeniu sie na krotko wezykiem do gruszki turbo bez problemu sila wlasnych pluc sztanga unosi sie bardzo wysoko bez zadnego problemu. byc moze jest jakas szczelina w ukladzie intercoolera, ale tam sie dostac to naprawde sztuka, sprobuje jeszcze wpiac sie bezposrednio z pomby vacum jednym przewodem do gruchy turbo, wg mnie powinno byc wtedy od razu max doladowanie na vtg, wiec jesli nadal bedzie mul, to bedziem szukac dalej dziur w dolocie. aha od strony zimnej po zdjeciu weza od filtra pow. i odmy, sladowe ilosci oleju (tak jakby film z oleju na wlocie do trubo) wirnik kreci sie bez problemu, minimalny luz wirnika mniej niz jeden mm (ledwo wyczuwalny)

logi z dynam. z bl. 03,10,11

http://www.wrzuc.to/dMoNgy5Ys.wt

oraz BS11

http://www.wrzuc.to/qX83D3Isq.wt

moze jakies inne pomysly ??[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 20:06_________________________________________________moze N249 swiruje, albo peknieta membrana jest?[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 20:21_________________________________________________Problem rozwiazany, po dokładnym sprawdzeniu ukladu podcisnienia okazalo sie ze membrana w gruszce od sterownia egr jest rozerwana (ta mala czarna tak jakby za rozrzadem patrzac na silnik od przodu auta), powietrze calkowicie tam uciekalo, po odlaczeniu i zaslepieniu weza, auto wypier.... az milo. ESP znowu nie gasnie do 3 biegu :) Wielkie dzieki dla Przemika za trafna diagnoze. Temat mozna zamknac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...