aule3 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Koledzy jeżdżę obecnie na oponkach o rozmiarze 235/45R17, ale muszę nowe założyć i się zastawiam jakie wybrać. Wstępnie doszedłem do wniosku, że lepiej byłoby zrobić przesiadkę na 225/45R17 - samochód się ciutek obniży, rozmiar bliższy oryginałowi (różnica tylko 0,4% a nie jak przy 235/45/17 1,8%) no i jeszcze opony są tańsze. Opatrzyłem sobie: toyo proxes http://www.opony.com/parametry-opony/toyo-proxes-t1-r-225-45r17-94-y-zr Dobrze myślę? Byłbym wdzięczny za wszelkie opinie. ps moje wątpliwości budzi fakt, że generalnie na stronach do sprzedaży opon zamienniki dla mojego auta (B7, 2.0 TFSI, 4x4) to: 235/45/17, 235/40/18, 215/55/16 a nie 225/45/17 [mod]Uzupełnij profil. [/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaRioSJ 1 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Na tabliczce w drzwiach pasażera masz jakie powinny być. U mnie w B6 pisze 235/45/17 i takie mam, więc u Ciebie powinno być podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klmn 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 ja mam zimowki 225/45 R17 i letnie 235/45 R17. Na zimówkach koślawo to wyglada. Niby jest nizej, odstep miedzy nadkolem a opona jest za duzy. Poza tym na 235 jest duzo bardziej komfortowo. Na zimowkach kazda dziure czuje, a letnie lepiej wybieraja nierownosci. Polecam 235. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek TDI 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 U siebie też miałem 235/45/17 i tak też jest na wklejce,ale wstawiłem 225/45/17 ubiegłego lata,jest trochę węziej i mniej targa po koleinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza79 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 aule3 na naklejce na 100% masz 235/45/17. I takie zakładaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aule3 0 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Dzięki wszystkim za opinie. Tak zrobię - wezmę 235/45/17. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armando 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 zostalbym przy 235/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 co ty piszesz? jak auto sie obnizy po zmianie 235/45/17 na 225/45/17 235 to szerokosc opony a nie profil nie czeja... co do toyo powiem tak opona naprawde zajebsita jezdze na TOYO proxes 4 ale sie szybko sciera ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 czarny profil to procent szerokości.. :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 ale profil opony i tak gra role, a pozatym o ile auto obnizy nawet nikt nie zauwazy< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agentsmith 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 No dużej różnicy nie będzie, wystarczy sobie obliczyć ile to jest... Raczej nie będzie zauważalna różnica a na pewno na nic nie wpłynie. Spokojnie można wsadzić 225/45. Na takich śmigam i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się