Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WARSZAWSKIE - każdy wtorek g. 19:00.


Kolkov

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wygląda sprawa ze spocikami ?? Czy mógłbym się dołączyć ( jak mi sie uda z roboty wyrwać na czas ).

Jeżeli tak to gdzie i o której można Was złapać ??

Zapraszamy.

A to gdzie można zobaczyć w nazwie wątku (doprecyzowując parking dolny przy komisie).

Shit. dopiero z pracy wychodzę wiec dzisiaj już się nie wyrobie :(

Tak na przyszłość - do której można sie Was tam spodziewać jakbym w przyszłym tygodniu znowu miał problem z dojazdem na czas ??

Pozdrawiam

pewnie do 22 lub jak nas nie wyproszą... ja ostatnio jak dotarłem to towarzystwo się już powoli zawijało... ale byłem :naughty:

ps... jak smakowały zapiekanki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 84 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • poziek

    5808

  • Reggi

    5029

  • moskal

    4900

  • Flyer

    3009

Top użytkownicy w tym temacie

No i po spociku.........jak zawsze git.... :th:

Furek dzisiaj bylo sporo......no i fajnie bylo poznac nowych kolegow......

Aaa....zapomnialabym..........mamy nowego klubowicza... ;).....w sumie na czterech lapach......ale jest..... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no :a4fan: to bylo z 20 czyli jak zawsze :th: no i w tym 4 nowych kolegow jak mi sie wydaje :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie myślę jak wykombinować wolne i lecę po tą lalkę :gwizdanie: tylko jeszcze musze kilka namierzyć.

Hornecik, chyba nie polecisz po tą lalkę już do Niemiec.

Ktoś Ci ją dmuchnął przed nosem: :polew:

bobas.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczuwam nadchodzące zwiększenie mocy u Poźka, ciągle dostaje po d.... w tych długościach, :bicz3: może NITRO mu pomoże... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy ktory z nich zna się na chłodzenie wentylacja...

Mam problem taki:

Tak jak wcześniej pisałem rozszczelniła się/pękła nagrzewnica. Kupa dymu we środku nic nie widać. Użyłem uszczelniacza do chłodnic i przestało parować. Przestało też grzać. Zostawiłem u Filipowskiego w Regułach powiedzieli, ze nie ma obiegu i wymienili pompe wody i termostat. No i 6koła psu w dupe bo nadal nie grzeje.

Przegoniłem Audice mocno, mam 30km do pracy. Macam, chłpdnica gorąca, rurki we/wy zbiorniczka gorące, rurki, we/wy do nagrzewnicy (tam na dole za silnikiem) obydwie parzą a w aucie zimno jak w psiarni.

Teraz na moj chlopski rozum albo przeplyw przez nagrzewnice gowniany taki ledwoco, ale w sumie dlaczego rura wy. gorąca, albo klapka sterująca mieszaniem ciepłe/zimne powietrze sie zaciela. Jak mam ustawione ma "HI" a nadmuch na dwie kreski to leci takie ciepławe powietrze, ale dopiero po dlugiej jezdzie, jak nadmuch jezt mocny to piździ zimnym.

KTO SIE W WAWIE ZNA NA TYM?? bo ja nie :(

Co robiłeś z tą nagrzewnicą, pisałeś o awarii, ale co dalej. Zmieniałeś czy nie? Przyczyn braku ogrzewania może być wiele, od zapowietrzenia układu chłodzącego do uszkodzenia przepustnicy przegrody.. być może wlałeś jakiegoś rodzaju uszczelniacz chłodnic do układu?? Więcej informacji potrzeba

No tak jak pisalem nagrzewnicy nie wymienili bo twierdza ze przeplyw jest. I teraz dwie koncepcje.

1)Jak rozszczelinila sie nagrzewnica zalala silniczek odpowiedzialny za mieszanie cieplego z zimnym i jest na stale zamknieta przepustnica

2)przeplyw przez nagrzewnice jest za slaby i naturalnie woda dobiera latwiejszy obieg ledwo cieknac przez nagrzewnice (ale wtedy byloby choc troche cieplo

A plyn wlalem taki: http://www.allegro.pl/item271880030_holts_uszczelniacz_chlodnicy_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczuwam nadchodzące zwiększenie mocy u Poźka, ciągle dostaje po d.... w tych długościach, :bicz3: może NITRO mu pomoże... :D

Jak to dostaje ?? :shocked: :shocked:

Poź co się dzieje ?? oj chyba musimy się spotkać przy jakiejś czerwonej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy ktory z nich zna się na chłodzenie wentylacja...

Mam problem taki:

Tak jak wcześniej pisałem rozszczelniła się/pękła nagrzewnica. Kupa dymu we środku nic nie widać. Użyłem uszczelniacza do chłodnic i przestało parować. Przestało też grzać. Zostawiłem u Filipowskiego w Regułach powiedzieli, ze nie ma obiegu i wymienili pompe wody i termostat. No i 6koła psu w dupe bo nadal nie grzeje.

Przegoniłem Audice mocno, mam 30km do pracy. Macam, chłpdnica gorąca, rurki we/wy zbiorniczka gorące, rurki, we/wy do nagrzewnicy (tam na dole za silnikiem) obydwie parzą a w aucie zimno jak w psiarni.

Teraz na moj chlopski rozum albo przeplyw przez nagrzewnice gowniany taki ledwoco, ale w sumie dlaczego rura wy. gorąca, albo klapka sterująca mieszaniem ciepłe/zimne powietrze sie zaciela. Jak mam ustawione ma "HI" a nadmuch na dwie kreski to leci takie ciepławe powietrze, ale dopiero po dlugiej jezdzie, jak nadmuch jezt mocny to piździ zimnym.

KTO SIE W WAWIE ZNA NA TYM?? bo ja nie :(

Co robiłeś z tą nagrzewnicą, pisałeś o awarii, ale co dalej. Zmieniałeś czy nie? Przyczyn braku ogrzewania może być wiele, od zapowietrzenia układu chłodzącego do uszkodzenia przepustnicy przegrody.. być może wlałeś jakiegoś rodzaju uszczelniacz chłodnic do układu?? Więcej informacji potrzeba

No tak jak pisalem nagrzewnicy nie wymienili bo twierdza ze przeplyw jest. I teraz dwie koncepcje.

1)Jak rozszczelinila sie nagrzewnica zalala silniczek odpowiedzialny za mieszanie cieplego z zimnym i jest na stale zamknieta przepustnica

2)przeplyw przez nagrzewnice jest za slaby i naturalnie woda dobiera latwiejszy obieg ledwo cieknac przez nagrzewnice (ale wtedy byloby choc troche cieplo

A plyn wlalem taki: http://www.allegro.pl/item271880030_holts_uszczelniacz_chlodnicy_.html

No tak jak pisalem nagrzewnicy nie wymienili bo twierdza ze przeplyw jest.

Co za ludzie, przecież nie jest była zatkana, tylko nieszczelna, przepływ był... Płyn do uszczelniania układu chłodzącego może zapchać kanaliki w nagrzewnicy. (ponieważ była nieszczelna, płyn ten uszczelnia w zetknięciu z powietrzem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj prowadziłem Evo 7, zakute na hksie, 400+KM... mieliło kołami na 2 biegu :)

ale hamulce, zawieszenie, skrzypienie wszystkiego w środku, hałas... to nie dla mnie

jazda niestety nie rekompensuje strat w komforcie - można nazwać że nie jest to cywilizoany samochód :)

poza tym jest do niego tyle zabawek, że można śmiało nazwać go studnią bez dna

a u mnie jest limit 350KM i dalej nie pojdzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D ech Poziek :), evo niestety nei jest do lansu :). Tzn powiem tak z doświadczenia IX jest bardzo już bardziej komfortowa i o skrzypieniu czy hałasie nie ma mowy. Ja kupiłem VII bo właśnie zależało mi by była dzika i szybka. Naturalnie masz racje, że komfort podróży w A4 jest nieporównywalny do EVO. Ale poza przyśpieszeniami o których piszesz cała moc EVO jest w trakcji i prowadzeniu i tutaj niestety A4 nie ma szans. Ale prawdą jest, że brakuje czasem tego smaczku z jakim A4 jest zrobiona, ale wszystkiego mieć nie można :) szkoda tyle, że ile by się w A4 nie włorzyło nigdy nie pośmiga tak po torze jak EVO :( { naturalnie wyłączając extremalne przeróbki }

Co do układu hamulcowego to moim zdaniem w evo jest nieporównywalnie lepszy, piszczało ale to cena za DS3000 ( u Ciebie też by piszczały :) ). Zawias moim zdaniem mam jeszcze bardzo komfortowy i pracuje nad jego zmianą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D ech Poziek :), evo niestety nei jest do lansu :). Tzn powiem tak z doświadczenia IX jest bardzo już bardziej komfortowa i o skrzypieniu czy hałasie nie ma mowy. Ja kupiłem VII bo właśnie zależało mi by była dzika i szybka. Naturalnie masz racje, że komfort podróży w A4 jest nieporównywalny do EVO. Ale poza przyśpieszeniami o których piszesz cała moc EVO jest w trakcji i prowadzeniu i tutaj niestety A4 nie ma szans. Ale prawdą jest, że brakuje czasem tego smaczku z jakim A4 jest zrobiona, ale wszystkiego mieć nie można :) szkoda tyle, że ile by się w A4 nie włorzyło nigdy nie pośmiga tak po torze jak EVO :( { naturalnie wyłączając extremalne przeróbki }

Co do układu hamulcowego to moim zdaniem w evo jest nieporównywalnie lepszy, piszczało ale to cena za DS3000 ( u Ciebie też by piszczały :) ). Zawias moim zdaniem mam jeszcze bardzo komfortowy i pracuje nad jego zmianą ;)

Bartte super dzięki za ten wpis. Mam nadzieję, że osoby które są zainteresowane Evo wyciągną coś z tych wypowiedzi.

Korzystając z okazji jeszcze raz dzieki za możliwość spalenia laczka na 2 biegu :oklaski: :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...