Hativ3 0 Posted April 20, 2015 Share Posted April 20, 2015 (edited) Hello,I've done the MCE swap, but the high beam does not work. I have bi-xenon and have coded the MCE to 3 "Bi-xenon without daytime running lights". 23/16 und 23/18 are in 32/21 and 32/22. Does anyone have an idea?Thanks alot! Edited April 20, 2015 by Hativ3 Link to post Share on other sites
pajda 18 Posted July 25, 2015 Share Posted July 25, 2015 jak masz zamontowane bixenony, to czy przy satrym module z b6 jak zapalałeś drogowe, to h7 też się zapalało?? musisz odciąć kable w lampie od żarówek z h7. w tej chwili moduł wysyła za słabe napięcie do odpalenia długich. wcześniej było i przesłona z bixa i h7. teraz moduł daje moc tylko na przesłone... ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- ewentualnie przekaźnik cię uratuje... poczytaj moją dyskusję z kfx-em na począktu wątka, też miałem ten problem... jaki to ma być przekaźnik ? gdzie mam go wpiąć ? Link to post Share on other sites
witek1234 0 Posted November 29, 2015 Share Posted November 29, 2015 (edited) witam czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L 01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3) 29-00 - zwarcie z masą ja temat rozwiązałem jak coś PW Edited March 4, 2016 by witek1234 Link to post Share on other sites
Mateusz91 0 Posted December 4, 2015 Share Posted December 4, 2015 witam czy ktoś z was po wymianie MCE na B7 boryka się z tym błędem nie jest on częsty i ponowne wyłączenie i włączenie świateł go kasuje ale jest to denerwujące ... MCE mam L 01498 żarówka światła postojowego; prawa (M3) 29-00 - zwarcie z masą witam. Ja mam ten sam problem. Kupiłem drugi moduł i jest to samo;/ Link to post Share on other sites
Bromchit 38 Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 (edited) Moduł jest bardziej czuły, pomimo że błąd wskazuje na zwarcie, może być słaby styk w oprawce i dlatego tak się dzieje, lub problem robi sama żarówka. Może macie ledy włożone. U mnie nigdy nie było tego błędu co u was, ale czasem wskakuje błąd podświetlenia tablicy, a tam już mam ledy. Zauważyłem, że błąd pojawia się gdy akumulator rozładuje się częściowo (np. po słuchaniu muzyki), oczywiście silnik odpala bez problemu. Edited December 6, 2015 by Bromchit Link to post Share on other sites
mik-17 0 Posted December 23, 2015 Share Posted December 23, 2015 Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ?? Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ?? Link to post Share on other sites
Mateusz91 0 Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 (edited) Jak by ktoś chciał podkowę to mam z 2 szt na sprzedaż - Prowadzę auto szyby to coś tam wydarłem . Pytanie takie, jaki MCE wybrać J , L czy M ? po takim czasie może macie jakieś doświadczenia który jest lepszy, gorszy , bezproblemowy, bardziej wypasiony ?? zakładam że podłączenie pinologii wszystkie mają takie same jak opisany w pierwszym poście MCE L ?? Dlaczego na allegro J jest najdroższy a L najtańszy ?? Moduły J,L,N maja takie same funkcje. Ja ma założony moduł L i światło wsteczne zapala się z opóźnieniem. Przy module J podobno tego nie ma. Edited January 5, 2016 by Mateusz91 Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 Jestem po swapie MCE na ten z B7 i mam kilka uwag co do opisu które należałoby poprawić. Po pierwsze po co odcinać kable od pinów B16 i B18 jeżeli mamy już je podłączone do naszych przyszłych DRL i mamy odpowiednie przewody?? Lepiej odłączyć przesłony od H7 w lampie i pociągnąć nowe sterowanie przesłon do pinów C21 i C22. Mniej cięć starej instalacji i do sterowania przesłonami spokojnie wystarczy przewód 0.5mm2 do H7 trzeba by lekko grubszy Kolejna sprawa to łączenie pinu B2 z C30!!! Bzdura, powodujemy jedynie zwarcie i brak lewego wstecznego. Przecież pod C30 podajemy masę a z B2 wychodzi + na lampę. Jak już jesteśmy przy pinie C30, to podanie stałej masy na niego powoduje wyłączenie DRL a nie włączenie, zanik masy powoduje iż DRL działa. 3h spędziłem nad tym dla czego DRL nie bangla... Zapewne podobnie jest z CLH ale zabrakło mi wczoraj już sił i chęci aby to sprawdzić. Na razie to tyle, teraz muszę wykombinować jak w avancie dołączyć jeszcze jedną p21 do każdej lampy tylnej aby pozbyć się błędu Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 dajesz z lewej do prawej mostek, żarówke w PM i nic więcej przy lampach nie robisz z tyłu. żarzy się pozycja, stop i pm. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 (edited) O widzisz o mostku nie pomyślałem. Przeciwmgielne mam wsadzone i pociągnięte osobną wiązką tak jak w B7 Ogólnie to MCE z B7 jest mega czułe, bo mam ledy w przednich postojówkach i podświetleniu rejestracji i na module z B6 nie było błędu a teraz jest :/ Edited September 14, 2016 by Ra4al Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 o mostku masz info w pierwszym poście. a o czułe jest rzeczywiście. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted September 14, 2016 Share Posted September 14, 2016 (edited) No to teraz napiszę że jest jeszcze lepiej. Wychodzi iż prawy tylny stop świeci cały czas i mostek w tej lampiem nie powoduje usunięcia błędu... Za to w lewej mostek pomaga, do pierwszego użycia kierunkowskazu... Dobra problem zażegnany, błędnie podłączyłem szaro czerwone kabelki w kostce C Edited September 14, 2016 by Ra4al Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 brawo Ty Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk z ciekawości: ile czasu Ci zajął swap? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 (edited) Dzięki dzięki Swap zajął około 8-10h, z dużymi przerwami na sprawy służbowe, więc realny czas to ok 6h spokojnej pracy. Dużo ułatwiłyby wyjmaki do pinów, tak to trzeba było kombinować ze szpilkami, choć po chwili opanowałem sztukę do perfekcji Jeżeli ktoś będzie potrzebować to służę pomocą Teraz jeszcze walczę z ledami w postojówkach i oświetleniu rejestracji, jutro będę sprawdzać jak działają kondensatory i zdam relację, gdyż chciałbym uniknąć rezystorów Edited September 15, 2016 by Ra4al Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted September 16, 2016 Share Posted September 16, 2016 w tablice brałem z allegro pod Q7 - od roku walą jak złe, ani razu się nie odezwały. a z przodu włączyłem US więc mam gdzieś ledy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
cinkers 7 Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 Ktoś ma link do tego wątku: Opis jak założyć lusterko z B7 bez podkowy do uchwytu B6 znajdziecie tutaj:Prośba o pomoc - Audi A3 2004 rok - problem z wentylatorami - Na Każdy Temat - Audi A4 Klub Polska Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 (edited) Panowie, wreszcie zdobyłem się na tego moda (cała noc w garażu i ból w palcach od wyciągania pinów Czujnik deszczu, lusterko, MCE z B7 włącznik światłe bez funkcji AUTO i bez CLH. Mam 4 problemy: 1 - światła cofania włączają się z opóźnieniem 2 sek. 2 - światła mijania wyłączają się z opóźnieniem 2 sek. 3 - przy włączaniu zapłonu migną światła mijania. 4 - po włączeniu świateł mijania (bi-xenon) nie kalibruje się poziomowanie Jakieś pomysły? Edited January 15, 2017 by ZbYnio_ Link to post Share on other sites
cinkers 7 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest okWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 (edited) 3 godziny temu, cinkers napisał: Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Kodowałem, ale może niepoprawnie 3 godziny temu, cinkers napisał: Moze kodowanie na ksenon pomoze? Ja tak mialem że wylaczaly sie dzienne i byly ze 2 sek opoznienia zanim sie normalne wlaczyly. Po zmianie kodowania jest ok Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Zrobiłem kalibrację VCDS wysokości xenonów i teraz po uruchomieniu silnika kalibrują się. Zauważyłem teraz, że wyświetliło mi błędy od tylnych lamp, ktoś chyba już o tym pisał. Możecie opisać procedurę kodowania i co jest istotne bo denerwuje mnie to miganie xenonami po uruchomieni zapłonu i zwłoka ze wstecznym i mijania. Edited January 15, 2017 by ZbYnio_ Link to post Share on other sites
pajda 18 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Zwłoka wstecznego to norma przy mce z b7 Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Zwłoki nie zniwelujesz, miganie xenonu u mnie nie występuje,jakie masz kodowanie dokładnie?? Co do błędu tylnych lamp trzeba zmostkować żarówki w lampie, masz to opisane w pierwszym poście Noi musisz dołożyć jedną przeciwmgielną bo w B7 masz dwie Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Mostek zrobiłem w tylnych lampach i w kostce C pin 10 i 12 a błąd jest. Kodowanie 11031 (mam bi-xenon, h7 na tą chwile odłączone). Zastanawiam się czy przyczyną może być brak przełącznika CLH/DRL oraz funkcji AUTO? Bo nic nie robiłem przy kostce z włącznika świateł, tylko podłączyłem na 1 pin zasilanie na lusterko i czujnik deszczu. Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Kodujesz czujnik światła, a nie dajesz przełącznika AUTO i CLH. Błąd. Daj wszystko, dopiero potem koduj czujnik zmierzchu. Inaczej będzie Ci waliło takimi bykami. Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 w takim razie pytanie, czy mogę kupić włącznik CLH 8E1 919 094 B z b6 czy może DRL+CLH 8E1 919 094 D z b7 bo wolałbym bez DRL? Link to post Share on other sites
kaju 63 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Ale CLH nie ruszy Ci bez włącznika AUTO też... Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 wiem, ale zastanawiam się nad tym drugim przełącznikiem bo b7 ten bez drl nie występował. No chyba, że się mylę? Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 (edited) Z własnego doświadczenia powiem iż brak włączników DRL/CLH na pewno nie jest przyczyną problemu Można je spokojnie zastąpić podaniem masy na piny [wtedy dana funkcja będzie włączona]. Za to brak włącznika z funkcją AUTO może powodować błędy, choć to nic innego jakbyśmy mieli odpowiedni włącznik ale pomijali byśmy pozycję AUTO. Posprawdzaj dobrze czy te mostkowania dobrze robiłeś i czy aby nie pomyliłeś pinów gdzieś przy MCE, bo ja np pomyliłem szaroczerwone kable w kostce C i to powodowało błąd spalonych żarówek w tylnej lampie, poprawna zamiana i po problemie I jeszcze jedno, masz Avanta czy Sedana? Edited January 16, 2017 by Ra4al Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Avant Link to post Share on other sites
Ra4al 1 Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 To sprawdź jeszcze błędy w MCE i pokaż nam je tutaj, a jutro postaram się rozebrać u mnie lampy i podam Ci jeszcze jeden mostek który u mnie pomógł na błędy. Link to post Share on other sites
ZbYnio_ 1 Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Nie mam teraz VAGa i nie odczytam błędów. Zastanawia mnie jeden myk, który zrobiłem przy tylnych lampach: przeprowadziłem przewód z lewego przeciwmgłowego na prawy, w prawym był oryginalnie przewód z wiązki, uciąłem go i podłączyłem sie do niego a od strony wiązki zaizolowałem. Może tu jest błąd? moment, w B7w Avancie też są 3 żarówki od pozycyjnych na lampę a w b6 nawet po podłączeniu przeciwmgłowych mamy tylko 2! Błąd i tak będzie świecił, co z tym zrobić? Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now