Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Buczenie w silniku


esselte8

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to znaczy że coś nie tak z hydrauliką czyli: wytarty wałek rozrządu, szklanki lub najbardziej optymistyczna wersja - wypadł mały aluminiowy korek z dźwigni która napędza pompowtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki kolego [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 15:59_________________________________________________ale wiesz co to nie jest dudnienie zaraz przy filtrze powietrza to tak rozchodzi się po całym samochodzie[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 16:00_________________________________________________ok auto sprawdzone .prawdopodonie spalanie w filtrze cząstek stałych.daję głośniejszą pracę silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tak samo raz na jakiś czas głównie w korkach w miescie silnik zaczyna inaczej pracować tzn dźwięk staje się buczacy i zaczyna jakby bardziej miękko chodzić. Po 2-3 minutach wraca do normalnej pracy. Ostatnio zmieniłem uszczelke pod pokrywa i hydraulika była ok, więc stawiam również na DPF i jego wypalanie.

Dodam, ze podczas tego procesu podczas jazdy silnik jakby miał więcej powera ale to tylko moje odczucie.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, ze podczas tego procesu podczas jazdy silnik jakby miał więcej powera ale to tylko moje odczucie.

Ja mam identyczne wrażenie-auto podczas wypalania DPF jest o wiele mocniejsze,lepiej się wkręca i "gubi" wszystkich na światłach :naughty:

ps. z tym buczeniem mam identycznie, auto tak miało od nowości (teraz 26000 km przebiegu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km

Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki

wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km

Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki

wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski

Opisujemy tu 2,0 tdi a nie 1,9 u nas buczenie wydobywa się w układu wydechowego a nie z filtra powietrza :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km

Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki

wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski

I dudniło sporadycznie czy cały czas ? Bo to co ja opisywałem pojawia się raz na jakiś czas głównie w mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W BPW bodajże po trzech minutach pracy na biegu jałowym zamyka się zawór EGR i zmienia się dźwięk pracy silnika na twardzszy :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie właśnie przez pierwsze kilka minut rano po odpaleniu,w silniku coś stuka,głośno to słychać po zdjęciu obudowy filtra powietrza,a po kilku minutach silnik pracuje już cicho bez tego stuku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem, przejechałem już 1000 km, w tym 200 autostradą i ni przestało, więc to nie wypalanie DPFu, to musi być rozrząd

Jak sprawdzę dam znać

---------- Post dopisany at 08:17 ---------- Poprzedni post napisany at 08:16 ----------

dodam, że to jest basowe bicie powietrza dobiegające z obudowy filtra, po zdjęciu słychać to z rury biegnącej od turbo, to musi być rozrząd, bo czy odma może coś takiego robić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...