Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, udalo sie zakodowac ABS :good: Robiłem kodowanie w trochę innej kolejności niż tu podana ale sam nie wiem jak :kox: :kox:

Tempomat nadal nie działa.

"W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy."

Wydaje mi się, że tu mam problem. Nie mogę zapisać PINu. Wyskakuje "BUS not OK".

Miał ktoś już tak?

Dodam, że mam B6 a moduł jest z B7.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2009, 23:11_________________________________________________Tempomat działa :dance:

Wystarczyło zalogować się w Engine i wpisać 11463, by go aktywować.

:zyzol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam wszystkich

Równiez mam zamiar zamontować sobie w A4 B6 2001r tempomat i uruchomic rozszerzone funkcje na FISie. Kupiłem moduł sterujący z literką Q (z A4 B7). Jeszcze do mnie nie dotarł, ale ma być w poniedziałek wysłany. W skład kupionego zestawu wchodzi manetka świateł i tempomatu oraz moduł.

Czy taśma z mojego B6 będzie pasowała? i czy tempomat oraz rozszerzony FIS (po dodatkowym zakupie manetki obsługującej FIS) również będzie działał?

Z tego co wyczytałem na forum to nie powinna działać kierownica multifunkcyjna.

Proszę o szybka odpowiedź. Mam wrażenie, że człowiek który chce mi to sprzedać tylko udaje że się zna.

Pozdrawiam

malybz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ty przypadkiem oo mnie nie mowisz ?, sprawadzaj ludzi zanim cos kupisz

a pozniej bzdury wypisuj na temat ich wiedzy, pozatym przeczytaj sobie dokladnie ten post caly a znajdziesz odpowiedź na kazde swoje pytanie

jeszcze jeden kpl znalazłem :) ludziska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na to że pisałem o Tobie. Mówiłeś przez telefon, że wszystko będzie działało. Potem okazało się, że taśmę muszę dać z B6, a później jeszcze to, że kierownica multifunkcyjna nie będzie działać. Tak więc nie jesteś wiarygodnym kontrahentem lub posiadasz niepełną wiedzę.

Trzeba przyznać, że sprzęt jest w super stanie wizualnym (stanu technicznego jeszcze nie znam), kontakt był ok i szybko doszła paczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak narazie wszytkim, wszystko działa, i raczej uważa sie mnie za wiarygodna osobę na forum, co do wiedzy od tego masz forum , jesli niewiesz jak sie nim posługiwac poczytaj regulamin.

pozatym czy od ludzi niewiarygodnych coś sie kupuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje za radę. Życzę spokojnych i wesołych ostatnich chwil świątecznych zarówno Tobie jak i wszystkim uczestnikom forum.

Pozdrawiam

malybz[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 17:19_________________________________________________Zamontowałem w B6 Avant z 2001r moduł Q z tempomatem, ale bez Fisa (tzn bez manetki sterującej komputerem pokładowym).

Nic nie działa i same błędy :wallbash: Mam kabel i Polski VAG 4.9 - czy zrobię coś z tym?

1. W ABSie standardowo - błąd 778 i 1044 (nie wiem jak odczytać rodzaj hamulców - w identyfikacji pokazał się numer 8E0614517 ABS/ESP Front 1726, w informacji o urządzeniu pokazuje się numer: 0265950011 BB 28126)

2. Moduł Komfortu - błąd nr 1366 i opis: Otwarty przy wypadku brak osprzętu/ nie związany ze sprzętem

3. Kierownica - Błędy o numerach:

883 - niznany magistrala CAN - Brak sygnału

474 - niznany magistrala CAN - Brak sygnału

1317 - Sterownik tablicy przyrządów J285

1303 - niznany magistrala CAN - Brak sygnału

1301 - niznany magistrala CAN - Brak sygnału

1304 - Radio magistrala CAN - Brak sygnału

1331 - Moduł ster. drzwi kierowcy J386 (Objawia się tym, że automatyczne opuszczanie/podnoszenie szyby nie działa)

1332 - Moduł ster. pasażera (ten sam objaw)

1426 - niznany magistrala CAN - Brak sygnału

888 - niznany

Pomóżcie!!!

[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 21:04_________________________________________________Zapomniałem dopisać, że wszedłem w "Kierownica" najpierw zrobiłem przekodowanie i wpisałem 00022 (Manual, tylko tempomat, tylna wycieraczka). Odziwo wycieraczka tylna działa.

Później w adaptacji wprowadziłem kanał 81 i wpisałem 00111, następnie nacisnąłem zapisz i wyszedłem.

Przejechałem się i rzeczywiście ABS nie działa i ESP też nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, przeczytaj dokladnie pierwszego posta, tam jest wszystko dokladnie opisane :gwizdanie: Rodzaj hamulcow bedziesz mial na naklejce we wnece kola zapasowego lub taka sama naklejka jest w ksiazce serwisowej na pierwszej stronie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie. Jak nie działa abs to musisz go odpowiednio zakodować. Potem moduł i kod aktywacyjny, który gdzieś tu napisałem przy końcu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z kodów na naklejce znalazłem jeden który dotyczy hamulców (1LB) więc zakładam, że koduję 09555 a później 04255.

Problem w tym, że nie wiem jak za pomocą Polski VAG 4.9 wykonać Procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy, a bez tego błędy nie znikną.

Może wie ktoś jak to zrobić za pomocą tej aplikacji?

[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 10:40_________________________________________________Panowie pomóżcie :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij sobie vag-com 311.2 i odpowiednio zcrackuj i wywal tego polskiego vaga...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuję za odpowiedzi.

Ściągnąłem, tylko mam kabel na USB. Czy mogę z nim coś zrobić? Czy VAG-COM obsłuży USB?

Pozdrawiam[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 14:46_________________________________________________Sciagnąlem VAG-COM 409.1 - ten ma USB. Idę testować, jak nie zadzała to chyba rozwale to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!! :hi: Mój zestaw jaki mam to kabel viakena na usb i vag-com 311.2 z netu.Mam go w sumie od tygodnia i za sobą montaż tempomatu.Zamontowanie manetki, vagowanie, wycięcie otworu bez wymiany modułu bo był dobry zajeło mi to około 2 godz.Niespodziewałem sie że pójdzie tak gładko,ale po przeczytaniu dokładnie wątku na ten temat "przedewszystkim 1 strony" niebyło żadnych niespodzianek. Świetna robota :good: panowie,dzięki wam zaoszczędziłem troche kasy, bo tutaj w ASO spiewali za to około 350 euro :shocked:Wielkie dzięki i szacun!!! :good: Pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem VAG-COM 311.2. Mimo, że mam kabel USB to działa na COM - być może za sprawą sterowników z Polskiego VAGa.

Po zainstalowaniu nie było najmniej szego problemu żeby załatwić sprawę ABS i ESP.

TEMPOMAT natomiast nadal nie działa.

W 16 Steering Wheel pojawiają się wciąż błędy:

Control Module Part Number: 8E0 953 549 Q

Component and/or Version: Lenksáulenmodul 0701

Software Coding: 00022

Work Shop Code: WSC 07777

10 Faults Found:

00883 - Ignition Switch (D) Terminal S

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

00474 - Control Module for Immobilizer

49-10 - No Communications - Intermittent

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

49-10 - No Communications - Intermittent

01303 - Telephone Transceiver (R36)

49-00 - No Communications

01301 - Control Module for Voice Recognition (J507)

49-00 - No Communications

01304 - Radio

49-10 - No Communications - Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387)

49-10 - No Communications - Intermittent

01426 - Controls in Steering Wheel (E221)

49-00 - No Communications

00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22)

37-10 - Faulty - Intermittent

Nie wiem co z tym zrobić? Czy może ktoś pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie działa :>.

Nie wiem w którym momencie zadzałał, ponieważ wpisywałem wszystko na włączonym i na wyłączonym silniku. Nie wiedziałem też, że tempomat włączy się w trakcie jazdy. Nie wiedziałem też, że te wszytskie wyświetlane błędy nie mają wpływu na tempomat.

Ważne jest dobre oprogramowanie.

Wszystkie rady opisane na forum na pewno są ok. i dzięki za to oraz za zdjęcia.

Dziękuje _Bartek_ za zainteresowanie i pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje, natepny w gronie zadowolonych, czyli kierownice z TT nawet podepniesz malybz - wkoncu musze ja założyc

jeszcze jeden zestawik jest modul w wersji Q, manetki tempomatu, tasma multifunkcja ( tasma b7) moduł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też kupiłem moduł z kierunkowskazem i z tempomatem z audi A4 b7 z literką Q od czaki22, wszystko działa bez zarzutu, troche były problemy z kodowaniem ale poszło, robiłem na włączonym silniku a po wyłączeniu i włączeniu okazało sie że wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zdjęcia i opis pierwsza klasa ! Miałem do czynienia z vagiem pierwszy raz w życiu, zamontowałem moduł i tempomat i wszystko śmiga bez problemu. I do tego wszystko się udało się za pierwszym razem :>. Również polecam kolegę czaki22 za dobry sprzęt i szybką wysyłkę. Pozdrawiam :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...