Slawek 3 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Niepotrzebnie zmieniałeś czujnik, skoro tempomat działał. Widocznie w Twoim silniku czujnik sprzęgła może być w innym bloku. Nie masz się czy m przejmować z tymi obrotami przy rozłączaniu tempomatu sprzęgłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adasko2412 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ale przed wymianą czujnika silnik przy zmianie biegów trzymał trochę dłużej obroty i dopiero spadały, było to niekomfortowe uczucie szarpnięcia, po wymianie wszystko płynnie się odbywa. Ciekawe w którym bloku jest możliwość sprawdzenie działania oprócz tego co w każdym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2014 (edytowane) Panowie zainstalowałem tempomat wg instrukcji, ale nie działa. Błędów w sterownikach nie ma. W blokach pomiarowych manetka daje oznaki życia przyciski zmieniają wyświetlane komunikaty, pedał sprzęgła i hamulca działa poprawnie (grupa 066 poz 2 reaguje) Jedynie co mnie interesuje to czujnik prędkości. Zrobiłem log i w grupie 005 prędkość wyświetlana jest poprawnie w grupie 066 poz 1 prędkość pokazuje tak jak dla grupy 005 ale w poz 3 jest cały czas 0 pytanie z którego odczytu kożysta tempomat /??? :/ Macie jakiś pomysł co może być jeszcze nie tak ?? Nic więcej nie znalazłem i nie przychodzi mi do głowy sprawdzić :/ Może ktoś sprawdzić czy ma wskazania prędkości u siebie w grupie 066 w polu 1 i 3 Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez kupczak90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 (edytowane) Powiedzcie proszę czy zdarzyło się komuś w b6 mieć moduł "S"? W opisie pisze że "S" jest od B7 czy nie ma to większego znacznenia. Dziś oglądałem auto które chce kupić i wiem że miał moduł "s" i mnie to zaintrygowało czy było coś kombinowane czy po prostu pod koniec produkcji B6 pakowali już moduł s-ki ? Edytowane 25 Sierpnia 2014 przez maq203 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Powiedzcie proszę czy zdarzyło się komuś w b6 mieć moduł "S"? W opisie pisze że "S" jest od B7 czy nie ma to większego znacznenia. Dziś oglądałem auto które chce kupić i wiem że miał moduł "s" i mnie to zaintrygowało czy było coś kombinowane czy po prostu pod koniec produkcji B6 pakowali już moduł s-ki ?Tak, ja miałem u siebie S w B6 z 2004 roku. Niestety nie wspiera on tempomatu, więc się go pozbyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maq 0 Opublikowano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2014 ok dzięki. Takiej odpowiedzi oczekiwałem. Jak wezmę to auto to u mnie pewnie też wyleci ... ale zobaczymy bo jeszcze jedna rzecz mi nie pasi... ale o tym zaraz napiszę w odpowiednim dziale. Dzięki nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artursa 0 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Witam Mam pytanie Czy sterownik modułu kierownicy pod tempomat o nr 8E0 953 549 L z literką L pasuje do A4 B6 Avant? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nie ma różnicy czy Avant czy sedan, gdyż to się koduje w module. Tak pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artursa 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Nie ma różnicy czy Avant czy sedan, gdyż to się koduje w module. Tak pasuje Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwarcu1 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 No i bangla Nawet funkcje głosowe bluetooth zaczęły śmigać Tyle tylko że cholernie ciężko się mówi z angielskim akcentem i zaprogramowanie numeru zabiera kilka chwil... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jhimo 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Witam, posiadam modul 8E0 953 549 N z B6 ktory wedlug opisu wspiera multi i tempomat. Ja mam B7, bedzie bez problemu mi dzialala MF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke 1 Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Niestety N wspiera MF B6 only. Musisz się zaopatrzyć w moduł Q lub R. Jest na forum topic odnośnie MF w B7 albo zamontowanie w B6 kiery z B7/B8 i tam jest wyjaśnione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Ja mam inne pytanie - w jaki sposób wymienić dolną część obudowy pod kierownicą? Odkręciłem dwa torxy po bokach oraz jeden pod spodem, ale podczas wyciągania przeszkadza mi regulacja kierownicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke 1 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Też przed tym problemem stanąłem. Ponoć są mistrzowie kierownicy, którzy potrafią to zdjąć, ale moje próby skutkowały tylko poobcieraniem elementu. Więc 3 dodatkowe śrubki i cały panel osłaniający nogi kierowcy poszedł w 1 minutę na glebę i osłona dolna kolumny kierownicy jest gotowa do wybrania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 Też przed tym problemem stanąłem. Ponoć są mistrzowie kierownicy, którzy potrafią to zdjąć, ale moje próby skutkowały tylko poobcieraniem elementu. Więc 3 dodatkowe śrubki i cały panel osłaniający nogi kierowcy poszedł w 1 minutę na glebę i osłona dolna kolumny kierownicy jest gotowa do wybrania. Dzięki za info. Muszę pomalować całą obudowę, to dobrze wiedzieć, że trzeba też osłonę znad nóg ściągnąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Bardzo proszę o pomoc. Zamontowałem tempomat w A4 B6 mojego kumpla. Moduł wymieniłem na Q. Wszystko działa. Kolejny mod to wymiana kierownicy ze zwykłej na taką ze sterowaniem radiem. Kierownicę już mam, jest kabelek i taśma airbag. Czy ten moduł będzie to obsługiwał i czy pomiędzy modułem a radiem będę musiał ciągnąć jakieś kabelki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke 1 Opublikowano 3 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2014 Jeżeli pytasz o kierę z B7 (wnioskuję po module Q) to więcej info znajdziesz tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/18670-instalacja-kierownicy-multifunkcyjnej-r8ttb7/ rozwiń spojler pod pierwszym postem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Kierownica będzie z B6. Moduł Q trafił do auta bo był w bardzo dobrej cenie wraz z osłoną dolną oraz manetkami. Patrząc na ceny modułów to naprawdę była okazja. Tylko czy teraz ruszy kierownica na tym module. Więc podsumowując: Audi A4B6 Kierownica z B6 Moduł Q Zadziała to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Kierownica będzie z B6. Moduł Q trafił do auta bo był w bardzo dobrej cenie wraz z osłoną dolną oraz manetkami. Patrząc na ceny modułów to naprawdę była okazja. Tylko czy teraz ruszy kierownica na tym module. Więc podsumowując: Audi A4B6 Kierownica z B6 Moduł Q Zadziała to? Moim zdaniem tempomat ruszy, ale MF nie. Niech mnie ktoś poprawi, jeśli się mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke 1 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 Odwrotnie ponoć działa, jak do B7 włożysz moduł Mid-Line N lub L z B6, wówczas masz tempomat bez MF. Ale tutaj szkoda zabawy. Moduł z Q jest chodliwy - 250zł (w porywach 300zł jak na allegro posucha). A tu na forum kupisz N lub L w przedziale 150-200zł. Ryzyko jest. Dłubania 2-3 godziny. Podmienić moduł na N lub L, albo sprawdzić jeśli jest czas i chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi