Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Klekotanie w silniku - hydrauliczne popychacze


Viking

Rekomendowane odpowiedzi

Klekotanie poranne jest norma i jest to opisane w instrukcji,ale niektórym nie wytłumaczysz.

Popychacze wymienia sie wtedy kiedy zaczynają sie odzywać na ciepłym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo litrowych nie podrabiają, a czwórki jak najbardziej. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie klekotało na gorącym silniku jak lałem olej z czterolitrowych baniek, od kąd zacząłem kupować olej w litrowych, ucichło. Nie wiem dlaczego tak się stało ale u mnie taki patent się sprawdził. :good:

Jakiej firmy byl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłopaki castrol 10w40 półsyntetyk nówka i wóz ma chodzi a jak chcecie sie bawic zajedzcie do jakiegoś magika wymiana popychaczy zazwyczaj nie wymienia sie wszystki jak ktos ma pojecie to zobaczy które sa zużyte max 5 szklanek i serducho dalej bedzie dobrze pracowała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie klekotało na gorącym silniku jak lałem olej z czterolitrowych baniek, od kąd zacząłem kupować olej w litrowych, ucichło. Nie wiem dlaczego tak się stało ale u mnie taki patent się sprawdził. :good:

Jakiej firmy byl?

Mobil 10 W 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koszty rosną planowanie głowicy jakies gniazda zaworów cos tam cos tam panewki kur.... a miał byc tyl;ko rozrząd to chyba jakies jaja są cos czuje ze mnie rzemieślnik w konia robi ja mowie nie wymieniaj a ten dzwoni i mowi "zamowiłem" co mam zrobic z takim idiotą?

aha wie ktos moze jaki jest koszt planowania głowicy i do tego robienie zaworów i cos tam jeszcze co robia przy planowaniu bo mi powiedział ze to kosztuje 500pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1.6 AHL popychacze klekoczą cały czas :thumbdown:. Nie ma znaczenia ciepły, zimny, długa, krótka jazda, wkurza mnie to, bo kolega z pracy ma golfa z tym motorem i u niego cichutko cały czas pracuje. Jak słychać na ciepłym to czekają mnie popychacze. Może ktoś podać przybliżoną cenę takiej operacji, tzn. materiały i robocizna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1.6 AHL popychacze klekoczą cały czas :thumbdown:. Nie ma znaczenia ciepły, zimny, długa, krótka jazda, wkurza mnie to, bo kolega z pracy ma golfa z tym motorem i u niego cichutko cały czas pracuje. Jak słychać na ciepłym to czekają mnie popychacze. Może ktoś podać przybliżoną cenę takiej operacji, tzn. materiały i robocizna??

Ja mam ostatnio ten sam problem ale sprobuje jeszcze wlac olej minerel mo :mysli:ze pomoze [br]Dopisany: 09 Styczeń 2009, 14:17_________________________________________________A co do kosztow to ciekawy jestem waszych odpowiedzi???? :hi::a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klekotem w moim A4 1.8 20V 97r

Samochód zaczął klekotać jak diesel.

Zauważyłem ze mój audik prócz klekotu przy rozruchu (ok 1-2 sekund) Klekocze po rozgrzaniu silnika, tzn jak przejadę ok 30km słyszę delikatnie klekot(tylko na niskich obrotach),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy mechanik ma inna teorie:

1)popychacze

2)zawory

3) łańcuszek rozrządu

Dodam że jeżdżę na Mobil 1 Półsyntetyk wyżej była mowa ze to powinno pomóc, u mnie klekocze dalej...

Co na to powiecie ??

jak ktoś miał podobna sytuacje proszę o emaila [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w 2 innych autach (vw passat przed przejsciowką 1.8 i corsa 1.2) byl slyszalny taki klekot jakby pracował tam disel. Z tego co pamietam z opowiadań miało to coś wspólnego z łańcuszkiem.

w aeb jest jeszcze ten lancuszek z tylu. w aderze go nie ma ? on tez lubi przyhalasowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie łańcuszek też słaby, bo samochód stary i nie był wymieniany do tej pory, ale to nie jest klekotanie. Rzeczywiście jest taki lekki stłumiony pogłos.

Ja rozumiem klekotanie jako pukanie zaworów, że brak smarowania, a to jest odgłos zupełnie inny. Także proponuję nagrać dźwięk i wrzucić na forum, będzie coś więcej ... słychać :) . :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z klekotem w moim A4 1.8 20V 97r

Samochód zaczął klekotać jak diesel.

Zauważyłem ze mój audik prócz klekotu przy rozruchu (ok 1-2 sekund) Klekocze po rozgrzaniu silnika, tzn jak przejadę ok 30km słyszę delikatnie klekot(tylko na niskich obrotach),

usterka naprawiona, okazało się że padł Napinacz łańcuszka rozrządu. Serwis audi chciał 2200zł, nigdzie nie umiałem dostać taniej. W końcu kupiłem na allegro u MICHAELO_OM za 900zł!!!

polecam tego sprzedającego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tez mialem taki problem z moja 1.8T. Na poczatk klekot zdazal sie zadko a z czasem coraz czesciej. bylem u mechanika i powiedziano mi ze trzeba wymienic samoregulatory ( jezeli dobrze pamietam bo nie znam sie ) poniewarz nie moga stwierdic ktory klekocze wymienia sie wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, tez mialem taki problem z moja 1.8T. Na poczatk klekot zdazal sie zadko a z czasem coraz czesciej. bylem u mechanika i powiedziano mi ze trzeba wymienic samoregulatory ( jezeli dobrze pamietam bo nie znam sie ) poniewarz nie moga stwierdic ktory klekocze wymienia sie wszystkie.

tak wymienia sie wszystkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...