Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Podłączenie kierownicy multifunkcyjnej i Radia po CAN


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

w sensie symphony II ale to z a6 c5 ze zmieniarką wbudowaną?

 

Widać że kierownica była kiedys grzana ale przy ponownym obszywaniu pewno mata została zniszczona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz symphony I - sprawdź na naklejce na radiu czy jest pin remc ( ale będzie na 100% ) - wtedy ten przekaźnik który masz będzie współpracował

 

Aha esp masz?

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam, ale najpierw wyjazd, potem problem z kluczykami do radia (z pięć razy mi przysyłali) przez co nie miałem jak nawet podejrzeć tych naklejek. 
Wracając do tematu, załączam zdjęcia naklejek ze wszystkimi informacjami:

20181224_133000.jpg

20181224_133008.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Podłączam się pod temat.

Zwracam się z pytaniem dotyczącym multifunkcji. Będę wymieniał kierownicę na skórzaną i wymyśliłem sobie właśnie multifunkcję. Wszędzie, gdzie tylko znalazłem informcje na ten temat dotyczy ona liczników z FIS (dodatkowy przekaźnik, z rzeźbieniem instalacji, itd.) I tu pytanie : jak wygląda sytuacja, gdy nie ma FIS. U mnie mam zegary bez FIS (z sześcioma kontrolkami i dwoma rzędami wyświetlaczy (temperatura zew. i przełożenia-automat) - pomimo, że polift.. Oczywiście muszę wymienić taśmę, poduszkę na taką z klawiszami. Dodatkowo zauważyłem podczas montażu zmieniarki, że w mini ISO kostka do sterowania jest na miejscu. Czy (może jestem naiwny) jest szansa, że instalacja do sterowania radiem jest w aucie ?  (Radio Concert). Kolejne pytanie czy każda poduszka od A4 B5 z klawiszami będzie działała, czy muszę szukać po numerach ? A może jest ktoś w Łodzi, lub okolicy, kto ogarniał temat i byłby skłonny mi pomóc. Z góry dziękuję. Pozdrawiam.

Edytowane przez MarAud
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fis nie ma tu znaczenia , nie jest potrzebny do funkcjonowania kierownicy , nie ma żadnej instalacji pod kierownicę przygotowanej także musisz wszystko dołożyć. To że kabelek remc czy kabelko ena data clock sa obsadzone to norma ale one kończą sie ślepo w we jednej wtyczce w wiazce deski

Edytowane przez Banan
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak, czy siak muszę rzeźbić z wiązkę z przekaźnikiem ? Czytałem też o Can-adapterze... Ciężko mi uporządkować informacje.

Reasumując : muszę mieć poduchę z przyciskami, taśmę i co jeszcze...?

No i kwestia poduchy - szukać po numerach, czy każda zagra?

Dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałem odświeżyć temat i uporządkować. Jeśli chce zamontować multifunkcje (kier. multi. z B5) do radia to co muszę dokładnie zrobić jestem zielony w te klocki i prosił bym o wytłumaczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienić kierownicę , taśmę airbag i dołożyć przekaźnik multifunkcji i trichę kabelków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do tematu. Mógłby ktoś rozpisać jak podłączyć przekaźnik w sytuacji, gdy ma się a4 b5 po lifcie 99r, concert 1 oraz zegary bez fis jak u kolegi wyżej? Mam kierownicę z multi, taśmę, moduł kierownicy, przekaźnik z a4 b5 2.5 tdi po lifcie 99r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki masz przekaznik dokładnie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no u Ciebie nie ma CAN tylko ciągniesz jeden pin REMC do radia -, kiedyś taki schemat zrobiłem 

 

schemat-multi.jpg

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z tego co rozumiem, u mnie nie trzeba ciągnąć kabla od pin6 i pin15 bo i tak licznik jest bez fis. No chyba że bez pin15 nie będzie podświetlenia klawiszy na poduszce. Dobrze rozumiem? A czym jest 30 i 75X?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 - stały plus 

75x - plus po zapłonie 

to są śrubki pod przekaźnikami 

 

do licznika podpinasz żeby mieć diagnozę i podświetlenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, ma ktoś z was może kostkę zakreśloną na zdjęciu? A najlepiej z kablami.

IMG_20210215_211402.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taką poduszkę. Da się zmienić przypisanie funkcji pod poszczególne przyciski? Spięta z concert 1 na kasety i chciałbym żeby przyciskiem z telefonem sterować przyciskiem rev na radiu a przyciskami góra dół sterować fr i ff na radiu. Do tego przyciskiem R/T sterować przyciskiem mode na radiu. Jest to w ogóle możliwe?

IMG_20210302_163631.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da sie przypisac tego konkretnie  ale zmieniając kodowanie w przekaźniku multifunkcji ( musisz telefon wykodować ) to odzyskasz funkcje sterowania radiem ( chyba zmiana plyty w zmieniarce i stacji zapisanych radiowych ) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...