Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOCIKI KRAKOWSKIE - WTOREK godzina 20:00 Galeria Kazimierz!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, FANTOMAS napisał:

Myślisz że producent hamuje 100% aut ? jeśli już to robi to wyrywkowo i myślę , że nikt z nas nawet o tym nie wie bo czego oczy nie widzą tego sercu nie żal bo jak sprawdzisz w jakim stanie w środku są bebechy skrzyni w momencie zakupu auta ? skąd możesz wiedzieć , że akurat twoje auto trafiło z taśmy na hamownię a potem na lawetę i do salonu ? chyba że producent jest na tyle uczciwy że takie auto idzie dalej na inne testy a potem na żyletki .

Producenci nie hamują samochodów, hamują sam silnik bez skrzyni biegów

Znalezione obrazy dla zapytania hamownia silnikowa

https://automatykab2b.pl/technika/43534-modernizacja-hamowni-w-zakladzie-produkcyjnym-silnikow-spalinowych-do-samochodow-osobowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 121.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • PABLO

    11320

  • Cuber

    10897

  • KERCZI

    8573

  • Wąski

    6617

Top użytkownicy w tym temacie

Nie będę cytował kolejnego cytowania cytowania.

 

Owszem ciśnienie smarowania na N spada, ale dalej skrzynia dostaje olej, ale mniej.

Druga sprawa , niech każdy oceni sam czy kilka bądź kilkanaście sekund pracy na biegu jałowym w trakcie pomiaru zrobi takie spustoszenie (zwłaszcza że skrzynia puszczona na N jest odciążona, więc ciśnienie smarowania nie mus być aż tak duże jak w przypadku zapiętego biegu)

Trzecia sprawa, tryb P jest trybem podobnym do N tylko z mechaniczną blokadą wałka zdawczego. Czy nie trzymamy auta na trybie P jak czekamy w aucie na parkingu aż baba wróci z biedry? Swoją drogą trzeba pamiętać że kolejność zatrzymywania auta do postoju to hamulec nożny, hamulec postojowy i dopiero tryb P, po to żeby nie wy***ać tej blokady na amen (zwłaszcza jak się mieszka w terenie pagórkowatym)

Dużo gorszym przypadkiem jest sytuacja z hamowaniem samochodów 4x4 (dot. wszystkich dopinanych napędów) na rolkach na hamowni z niezsychronizowanymi osiami pomiarowymi. nieogarnięty operator źle rozpoczynając pomiar lub robiac pomiar nieprzygotowanym autem może nieświadomie doprowadzić do spięcia drugiej osi jeżeli sterownik uzna że właśnie potrzebuje napędu 4 kół. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to czytam i czytam i drapię się w głowę i dalej czytam i tak sobie myślę: sprzęgło, które zaprojektowane jest aby ciągnąć przyczepę przy maksymalnym załadowaniu samochodu w górach w 50 stopniowym upale ma się zepsuć po wbiciu trybu N i swobodnym spadku prędkości.

Strasznie to to papierowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Radekst napisał:

Szkoda, ze na spocie nie klaskales jak mowilem dokladnie to co Edraven tylko wygadywales jakies farmazony.

Słucham jakie farmazony ?

 

Radek o czym Ty pier.....  

 

Zadałem pytanie , ile Ci wyszło odpowiedziałeś ze nie wiesz ale mniej wiecej 240-250 ,  stad kolejne pytanie dlaczego ? odpowiedziałeś że nie hamowałeś i rzuciłeś sie z pretensjami do Nas że jak to to nie wiecie ze nie hamuje się automata gdyż wyrzucenie na N może spowodować uszkodzenie mi skrzyni.....   okazuje sie ze cały świat się myli hamując eSy , eRSy AMG itd itp 

 Wtedy wszyscy ku zaskoczeniu przecierali oczy , zadzwoniłeś do Krzyska .... z pytaniem czy podczas hamowania automatu wyrzuca sie na N ..... ale nie zapytałeś czy to szkodzi i od razu stwierdziłęś  ze uszkodzi skrzynie bo dla Ciebie było to oczywiste ....

 

Równie dobrze mogłes kupic boxa na alliexpres ..... ;) 

 

ps. hamownia nie tylko mierzy moc ale pokazuje inne rzeczy na wykresie ;)  np. w jakiej kondycji jest Twój silnik , Turbina etc 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, skotyman napisał:

 Nikt się z Tobą nie kłócił, ani ja, ani Cuber, ale obaj twierdziliśmy tak samo jak Krzysiek, że mimo wszystko nie ma co dramatyzować. A to jak Ty podszedłes do hamowania auta z automatyczna skrzynią to Twoja sprawa, zrobiłeś co uważałeś za słuszne i spoko :) 

Dokładnie wraz z tym ze pierwszy raz słyszymy ze nie mozna hamujac automata wyrzucić na N bo uszkodzi skrzynię ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą nie ważne , ile osób tyle teorii kazdy robi jak uwaza po temacie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pierd*lisz bajki. Nie mowilem, ze nie wolno robic hamowni w automacie, tylko, ZE JA NIE ROBILEM BO SIE OBAWIALEM O STAN SKRZYNI. W d*pie mam to czy ty robisz hamownie czy nie, JA nie robilem bo sie obawialem, ze moze to pociagnac za soba jakies konsekwencje w postaci uszkodzenia skrzyni. A dzwonilem do Krzyska po to, ze ty z drugim kolega mowiliscie, ze podczas pomiarow nie wrzuca sie automata na N. Wiec skoncz wypisywac te herezje.

Koncze z toba dyskusje bo jest to strata czasu na odnoszenie sie do twoich wyimaginowanych teorii i opowiesci.

Edytowane przez Radekst
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Radekst napisał:

Ale pierd*lisz bajki. Nie mowilem, ze nie wolno robic hamowni w automacie, tylko, ZE JA NIE ROBILEM BO SIE OBAWIALEM O STAN SKRZYNI. W d*pie mam to czy ty robisz hamownie czy nie, JA nie robilem bo sie obawialem, ze moze to pociagnac za soba jakies konsekwencje w postaci uszkodzenia skrzyni.

Koncze z toba dyskusje bo jest to strata czasu na odnoszenie sie do twoich wyimaginowanych teorii i opowiesci.

Radek po pierwsze to hamuj troszkę bajerę do mnie  ! Po drugie brednie teraz opowiadasz aż sie słuchac tego nie da ! Odrwacasz kota ogonem ( jak Jarek K. )  

 

Kolejna rzecz jakich teorii i opowiesci skoro Ja na spocie z Tobą zamieniłem jedno zdanie na ten temat ! Człowieku ocząśnij się ! Nie pleć głupot ! 

Jasno mówiłeś ze jak sie hamuje to się skyrznia może uszkodzić  gdy wrzucisz na N !  I dlatego nie hamowałeś Audi!  Stad tez padło stwierdzenie to jak wszyscy tunerze na swiecie hamują automaty ?  ( moze nie słuchałeś należycie o czym rozmawialiśmy z Skotyman ) 

Wtedy zadzowniłeś do Krzyska z zapytaniem jak sie hamuje i powiedział ze wyrzuca się na N .......   

 

Tyle w temacie 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

8 minutes ago, Cuber said:

Kolejna rzecz jakich teorii i opowiesci skoro Ja na spocie z Tobą zamieniłem jedno zdanie na ten temat ! Człowieku ocząśnij się ! Nie pleć głupot ! 

Jasno mówiłeś ze jak sie hamuje to się skyrznia może uszkodzić  gdy wrzucisz na N !  I dlatego nie hamowałeś Audi!  Stad tez padło stwierdzenie to jak wszyscy tunerze na swiecie hamują automaty ?  ( moze nie słuchałeś należycie o czym rozmawialiśmy z Skotyman ) 

Dokładnie. Zamieniliśmy w sumie 2 zdania z Tobą i zaczęliśmy się zastanawiać jak w takim razie innych tunerzy hamują automaty. Nikt nikogo nie pouczał jak powinno się to robić, bo ani ja, ani Cuber nie mamy takiej wiedzy. Krzysiek rozwiał wszystkie wątpliwości i nie wiem po co wałkować ten temat. Radek wyluzj. Każdy robi jak uważa i nikt nie ma z tym problemu. 

Edytowane przez skotyman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, skotyman napisał:

 

Każdy robi jak uważa i nikt nie ma z tym problemu. 

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, skotyman napisał:

 

Dokładnie. Zamieniliśmy w sumie 2 zdania z Tobą i zaczęliśmy się zastanawiać jak w takim razie innych tunerzy hamują automaty. Nikt nikogo nie pouczał jak powinno się to robić, bo ani ja, ani Cuber nie mamy takiej wiedzy. Krzysiek rozwiał wszystkie wątpliwości i nie wiem po co wałkować ten temat. Radek wyluzj. Każdy robi jak uważa i nikt nie ma z tym problemu. 

Skoty , okazuje się że jednak mówiliśmy coś innego . 

 

13 minut temu, Radekst napisał:

Nie do wiary co za bajkopisarz...

Wyjaśnij gdzie te bajki ? Bo zaczynasz opowiadać i siać propagande jak TVP 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Radekst napisał:

Skoncz juz.

Sam skończ !  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Radekst napisał:

Skoncz juz.

Radek, bo mam takie nieśmiałe pytanie... Po jakiego ch... już drugi raz umawialiśmy się na program a ty pojechałeś do kogoś innego? Jak chcesz pogadać to wystarczy się odezwac bez deklaracji. Ale nie stresuj się nic nie straciłem bo i tak wiedziałem że zrobisz po swojemu. Aż się ciśnie , ups i did it again bo z B5 było to samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, edraven napisał:

Radek, bo mam takie nieśmiałe pytanie... Po jakiego ch... już drugi raz umawialiśmy się na program a ty pojechałeś do kogoś innego? Jak chcesz pogadać to wystarczy się odezwac bez deklaracji. Ale nie stresuj się nic nie straciłem bo i tak wiedziałem że zrobisz po swojemu. Aż się ciśnie , ups i did it again bo z B5 było to samo. 

nie umawialismy sie na konkretne terminy, mowilem tylko, ze bede chcial zrobic program w niedalekiej przyszlosci.

faktycznie, najpierw chcialem robic program u ciebie (nie ukrywam, ze z racji nizszej ceny), ale stwierdzilem finalnie, ze przy okazji rozrzadu, uszczelnienia silnika i kilku innych pierdół od razu zrobie program u tego samego tunera co zawsze, zeby w razie 'W' nie bylo zbednej spychologii na inny serwis. Gdyby nie to, ze wysrala sie pompa wody, to mozesz wierzyć lub nie, ale robilbym program u ciebie, chocby ze wzgledow oszczednosciowych, a wiem, ze robiles nie jednej osobie od nas program i wszyscy sa zadowoleni, wiec mialem zaufanie, ze zrobisz to dobrze.

a odnosnie B5 to nie przypominam sobie zebym wspominal, ze chce jakies mody robic u Ciebie gdyz od samego poczatku moim autem zajmowal sie tylko jeden serwis (zarowno pod wzgledem napraw eksploatacyjnych jak i tuningu) i systematycznie przez 4-5 lat wprowadzalismy coraz to nowsze zmiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Radekst napisał:

a odnosnie B5 to nie przypominam sobie zebym wspominal, ze chce jakies mody robic u Ciebie gdyz od samego poczatku moim autem zajmowal sie tylko jeden serwis (zarowno pod wzgledem napraw eksploatacyjnych jak i tuningu) i systematycznie przez 4-5 lat wprowadzalismy coraz to nowsze zmiany. 

Koledzy, może ktoś odświeży pamięć Radkowi?

 

Przy okazji, multi w B8 Marcina

 

 

Audi A4 B8 Multitronik.jpg

Edytowane przez edraven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, edraven napisał:

Koledzy, może ktoś odświeży pamięć Radkowi?

z checia bym sobie przypomnial

1 minutę temu, OGr napisał:

Ale wy sie kochacie. 

o, i jest nawet osoba odpowiedzialna za moje wybory odnosnie tunera, jeszcze za czasow B5 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, edraven said:

Koledzy, może ktoś odświeży pamięć Radkowi?

 

Przy okazji, multi w B8 Marcina

 

 

Audi A4 B8 Multitronik.jpg

Przyrost bardzo fajny biorąc pod uwagę co wyszło w serii :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...