Caka 0 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Dziś zajmiemy się regeneracja wiskozy Zaczynamy od wymontowania wiatraka z wiskozą 1.Montujemy visco w imadle,i zdejmujemy bimetalowy element na środku (trzeba dogiąć nacięcia na krańcach i usunąć silikon), blaszkę należy przesunąć w prawo lub w lewo, wtedy wyskoczy. 2. Usuwamy blaszkę uważając, by nie wyskoczył trzpień pełniący rolę zaworu(jest mały i łatwo go zgubić) 3. Po usunięciu blaszki, wyjmujemy trzpień i uszczelkę. 4. Tu zaczyna się cała praca. Podgrzewamy wiskozę opalarką i kręcimy wiskozą (najlepiej z założonym wiatrakiem będzie łatwiej, ma to na celu lepsze rozprowadzenie oleju wewnątrz.) Po podgrzaniu dolewamy oleju i nadal kręcimy. Procedurę powtarzamy, aż będzie pełno. 5. Zakładamy trzpień, uszczelkę i blaszkę. 6. To wszystko! Olej do wisko musi być o lepkości 3000 cps, dostępny na allegro pod adresem: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=9244687 użytkownik Anka52_2007 bądź w serwisie toyoty, ale tam życzą sobie 60 zł za 15 ml :| pozdrower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jaka była przyczyna regeneracji? Czy dolewałeś tego oleju czy wymieniałeś na nowy ten zakupiony na allegro? Po zalaniu nowym olejem wszystko już działa jak powinno tzn widać że jak jest zimny silnik to wentylator wolno kręci i w miarę wzrostu temperatury silnika kręci co raz szybciej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Również by mnie to interesowało, bo jakby nie patrzeć ciężko powiedzieć na ile te oleje są mieszalne, a nie wiadomo jaki jest zalany. Bo z tego co wiem to ludzie z przeróżnymi olejami próbowali do 10000 [cSt] włącznie. Bo jeśli tylko musimy uzyskać lepkość 3000 to tu np: http://www.conrad.pl/websale7/?shopid=conrad&act=product&prod_number=232642&ref=Okazje mamy 60ml takiego oleju silikonowego za 12PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek1k 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 witam, jeżeli u mnie wisko chodzi od razu na zimnym silniku, to wymiana oleju w nim cokolwiek pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 witam, jeżeli u mnie wisko chodzi od razu na zimnym silniku, to wymiana oleju w nim cokolwiek pomoże? Podłącze się pod pytanie. U mnie podobno, tak mówił, poprzedni właściciel wygiął bimetal, aby wisko cały czas chodziła. Może u Ciebie jest podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hellbean 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 witam, jeżeli u mnie wisko chodzi od razu na zimnym silniku, to wymiana oleju w nim cokolwiek pomoże? Wydaje mi się, że wentylator chodzi od razu po uruchomieniu, z tym, że jest minimalnie zasprzęglone co się zmienia wraz ze wzrostem temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
landryn86 1 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 witam, jeżeli u mnie wisko chodzi od razu na zimnym silniku, to wymiana oleju w nim cokolwiek pomoże? Wydaje mi się, że wentylator chodzi od razu po uruchomieniu, z tym, że jest minimalnie zasprzęglone co się zmienia wraz ze wzrostem temperatury. dokładnie tak ma być jeżeli jest inaczej to oznacza usterkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ja kupiłem drugie nowe i też wentylator szybko kręcił na zimnym silniku Kupiłem elektryczny wentylator wyciąłem otwór w pasie przednim i zamontowałem czujnik w chłodnicę, działa do dzisiaj (nie u mnie już) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruszek1985 0 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Pytanie jest takie skoro brakuje oleju to co z nim stało. Kosmici nie zabrali ani krasnale. Dał nogę przez nieszczelność (uszkodzony bądź zużyty uszczelniacz). Regeneracja tymczasowa raczej mało pewna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik123 4 Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Perfidnie zerzniete z innej strony. http://www.w210.pl/regeneracja-sprzegla-wiskotycznego-vt14325.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się