Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prosze o ocene modyfikacji AFN +Turbo AWX


vauxhall95

Rekomendowane odpowiedzi

chcialem napisać że turbo szybko padnie ale patrze ze awx :) 14x mysle ze wypluje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chcialem napisać że turbo szybko padnie ale patrze ze awx :) 14x mysle ze wypluje :)

Myslisz? po cichu liczylem ze moze zlapie 150km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce klamac ale 150-155

chyba Ci licznik przekłamuje troszkę, sprawdź predkość VAGiem, na klimatroniku albo porównaj z GPSem

U mnie na 5 biegu i 3000obr jest ok 145-150km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce klamac ale 150-155

chyba Ci licznik przekłamuje troszkę, sprawdź predkość VAGiem, na klimatroniku albo porównaj z GPSem

U mnie na 5 biegu i 3000obr jest ok 145-150km/h

Nie przeklamuje napewno,mowilem ze mam najdluzsza skrzynie w AFN.Przy 140 zawsze mialem i mam 2800-2850 obr[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 14:15_________________________________________________A przy 100 mam 2000-2050 obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój na desce przy 140 ma 3000obr, samo to że masz najdłuższą skrzynie to mniej będzie na papierku Nm no ale to już szczegóły

jak logi były w cztery osoby robione to nie za bardzo można określić ile tam koni, pokaż co Kpower pokazał, rób na 3 biegu od 1000 do 4500obr i na luz i toczysz się do 70km, w necie sprawdź jakie masz ciśnienie atm, temp. i go uwzględnij no i waga czyli masa auta+osoby+paliwo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,a co sadzisz o programie?

ja bym wiecej dmuchnął i dolał paliwa z przewagą tego pierwszego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,a co sadzisz o programie?

ja bym wiecej dmuchnął i dolał paliwa z przewagą tego pierwszego ;)

chyba tylko i wylacznie w celu bezsensownego meczenia sprezarki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze sie ze wszystko OK. :naughty: :naughty: :kox::good:[br]Dopisany: 13 Czerwiec 2011, 09:00_________________________________________________aha,jeszcze chcialem zapytac jaka powinna byc ustawiona dawka na nastawniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mala roznica :tongue4:[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 12:21_________________________________________________Panowie jeszcze mam pytanko na zimnym silniku dymi mi niewiadomo na co-zapach niespalonej ropy.Jak odpale i jade nie cisne biegi zmieniamy przed 2 tyś.To niezle daje dym taki niewiadomo jaki,ani czarny ani niebieski.Na postoju tez sobie dymi,problem sie rozwiazuje jak sie nagrzeje wtedy wszystko jest ok.Dzis sie zdziwilem bo na wskazniku bylo juz 75 a na swiatlach jak stalem byl delikatny wiatr i widzialem jak kopci.Dawke mam 4.0 nie mialem czasu zmienic.Nie ma kata i egr[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 18:01_________________________________________________Aha i to raczej nie wtryski bo jak mu daje na cieplym to nie wali odziwo na czarno jak na serii,a ze spalania jestem zadowolony,bo wyszlo mi na calym baku 1200 i nie zapalila sie jeszcze rezerwa.[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 18:03_________________________________________________Witam.Panow jeszcze raz przez przypadek zerknalem w dynamiczny 004 i troche sie zaniepokoilem

Bo sterownik wyznacza atdc a jest btdc na serii to samo bylo :

http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_56776.html

tutaj statyczny BS +MS

http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_46871.html

robione vag-comem 311

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...