Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczące hamulce A4 B6


slawek281p

Rekomendowane odpowiedzi

co sie dzieje z tymi pagidami?

panie Andrzej

Mam komplet pagida Astrze na obu osiach od roku i zero problemów z piszczeniem czy czymkolwiek ;)

via Nexus6@Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadnic nie smarujemy

a to ciekawe, zaden mechanik o tym nie mowil ale sprawdze to czy bedzie lepiej
Jeden już Ci powiedział Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja smaruje smarem boscha i nigdy nic nie stanelo ,swoja droga chamulce co 3 miechy robie i pewnie niema kiedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prowadnic nie smarujemy

a to ciekawe, zaden mechanik o tym nie mowil ale sprawdze to czy bedzie lepiej
Jeden już Ci powiedział

Szkoda ze dopiero teraz ale lepiej pozno niz wcale. Rzeczywiscie ze smaru na prowadnicach robi sie cos klejacego i nie chca sie one przesuwac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik też mówił że prowadnic się nie smaruje - ostatnio przeglądaliśmy moje hamulce z przodu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Już mi ręce odpadają. W prawym przednim kole piszczy mi (jeden obrót koła jeden pisk im szybciej jadę tym częstotliwość jest większa) do tej pory wymieniłem komplet tarcz i klocków (dalej to samo), nowa piasta i łożysko koła(dalej to samo) i przełożenie tarczy z prawej strony na lewą itd. Co może być przyczyną? Krzywe jarzmo zacisku czy może zwrotnica? Jakieś sugestie koledzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz się zdarza że jarzmo jest wyrobione i klocek nie pracuje równo w zacisku lub może się nawet blokować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz się zdarza że jarzmo jest wyrobione i klocek nie pracuje równo w zacisku lub może się nawet blokować

jak to sprawdzić czy jest luz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieraz się zdarza że jarzmo jest wyrobione i klocek nie pracuje równo w zacisku lub może się nawet blokować

jak to sprawdzić czy jest luz?

Trzeba sprawdzić czy ślizg na jarzmie (w miejscu styku klocka z jarzmem) jest proste i czy kolocek swobodnie się tam przemieszcza ja z przodu miałem niewielkie wyrobione

(wytarte) miejsce delikatnie je zeszlifowałem żeby wyrównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy wczoraj mi złapał zacisk w prawym przednim kole. Przejechałem tak jakieś 5-6 km i tarcza dziś po ostygnięciu jest cała fioletowa. Czy jest taka możliwość, że po regeneracji zacisków będzie mi biła ta tarcza z racji przegrzania??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie powinna.

Masz w tej kwestii jakieś większe doświadczenie czy też kierujesz się tylko przypuszczeniami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...