SkOs 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Witam odrazu przepraszam ze zakladam nowy temat stary podnioslem ale po przeczytaniu go ponownie nie jestem pewien czy mam taki sam objaw A wiec tak ubywa mi plyn chlodniczy z takiej rurki pod spodem co w zbiorniczku jest , nie zauwazylem innego wycieku rury sa miekkie normalne nawet po przejechaniu 20 + km na wyswietlaczu 90 stopni wieje goracem z wentylatorow , nie slysze zadnego "bulgotania " po podkreceniu ogrzewania , nie ma nic w zbiorniczku wyrownawczym(oleju), korek oleju tez bez zadnych zbednych osadow Plynu ubywa ok litra na miesiac Czy to aby napewno uszczelka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Zacznij od wymiany korka w tym zbiorniczku. Koszt nie jest wielki a już kilka razy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 hehe jutro skocze i kupie .. w aso najlepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 najlepiej i najtaniej pewnie- ja kupiłem korek za 29zł a na allegro sa po 50 uzywki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Ja montowałem"cuda" zakupione w focie. Ale myślę,że w ASO też nie będzie drogi. Ceny niestety ci nie podam bo...nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 W ASO około 50 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Koledzy jak już jest temat ubywania płynu to też mam problem w mojej T5 1.9 TDI 105PS. Ostatnio dolałem już z litr na 3000km, nie kopci na biało, zero śladów żeby gdzieś ciekło a co jakiś czas piszczy mi kontrolka że płynu mało. Czy jak uszczelka leci po woli to będzie widać że auto kopci na biało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cowboy1 1 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 SkOs nawet jak dasz dobrze ognia silnikowi to weże sa miekkie ?sprawdz dobrze po jezdzie czy z pompy nie cieknie,chłodnice,nagrzewnice , krociec przy silniku i czy opaski sa dobrze osadzone na wężach wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 SkOs nawet jak dasz dobrze ognia silnikowi to weże sa miekkie ?sprawdz dobrze po jezdzie czy z pompy nie cieknie,chłodnice,nagrzewnice , krociec przy silniku i czy opaski sa dobrze osadzone na wężach wody. no i nieszczęsna nagrzewnica wewnątrz autka... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 a wiec przykatowalem i weze sa miekkie tylko ten co od zbiorniczka idzie jest jakis bardziej twardy ale on grubszy zdeka niz inne wiec raczej ok jest cieknie tylko z tego niby upustnika gadalem z typem od chlodnic (sasiad) mowi zeby zbiornik wymienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Na moje oko to uszczelka pod głowicą, jeśli masz nowy korek a dalej wywala ci płyn tym zaworem upustowym to albo masz pęknięty zbiorniczek z dołu albo spaliny walą do układu. Najprostszym sposobem sprawdzenia podjedź do mechanika niech zbada obecność spalin w płynie będzie wiadomo co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 dobra to jak to uszczelka to koniecznie musze wymieniac rozrzad ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 nie trzeba koniecznie zmieniać rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Najpierw zmień korek i tak jak pisze Pablo,sprawdź spaliny w zbiorniczku. Na uszczelkę jeszcze przyjdzie czas...[br]Dopisany: 14 Czerwiec 2011, 19:19_________________________________________________Co do rozrządu to według "mądrych ksiąg" nie powinno się po raz drugi montować tego samego paska.W życiu jednak bywa różnie,jeżeli nie masz dużo na nim najechane to zostaw go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinB4 0 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 witam nie wiem czy tak powinno byc ale w moim przypadku jak dolewam plyn do zbiorniczka wyrownawczego to zawsze mam go na kresce minimum bo plyn ucieka taka rurka co znajduje sie od spodu bardziej z tyly zbiorniczka, tak powinno byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Ucieka do tego"minimum i tak zostaje czy ucieka wszystko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinB4 0 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 poziom zostaje na minimum ma maximum kreska jest wyzej lecz nie mozna nawet do niej dolac bo ucieka to na ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jak na mój gust to masz zbiornik do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się