Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6/B7] lusterka zawnetrzne od anglika


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy jest roznica w lusterkach zewnetrznych pomiedzy anglikiem a samochodem z kontynentu? a jesli jest to jak rozpoznac czy lusterko jest z anglika czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca z tymi obudowami że są takie same, kąt pod jakim są zamocowane jest inny na pierwszy rzut oka ciężko rozpoznać, do tego oprawa lusterka posiada inny numer tzn zaczyna się od 8E2 natomiast na kontynent zaczyna się od 8E0 lub 8E1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca z tymi obudowami że są takie same, kąt pod jakim są zamocowane jest inny na pierwszy rzut oka ciężko rozpoznać, do tego oprawa lusterka posiada inny numer tzn zaczyna się od 8E2 natomiast na kontynent zaczyna się od 8E0 lub 8E1

ooo i o to mi chodzilo. dzieki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma problemu,po to mamy forum żeby się informować jak coś nie wiemy lub nie jesteśmy pewni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, z góry sorry za odkop... (ale po co nowy temat zakladac)

To jak to jest z tymi lustrami?

Stelaż jest pod innym kątem ustawiony?

Czy jednak sama wymiana wkładu wystarczy?

Czytałem gdzieś, że piny trzeba odwracać na kostce... ?

Od anglika znacznie taniej chodzą gdzieś widziałem nawet za 30 zł za sztukę tylko czy warto rzeźbić?

Edytowane przez Krystian Bachorski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wkład lusterek powinien pasować do każdej obudowy.

Obudowy od anglików i europy różnią się wyprofilowaniem. Są przystosowane do patrzenia pod innym kątem.

Przykład:

wkładasz lusterko kierowcy od anglika: kierowca widzi odbicie siebie, pasażer widzi drogę. Nie da się wysterować wkładu aby poprawnie odbijało. jedynym wyjściem jest odgięcie całego lusterka.

Kup normalnie w wersji europa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam pytanie do tego tematu. A czy sama obudowę zewnętrzną z anglika można przełożyć do europejczyka? W Etce nie mogę znaleźć informacji żeby obudowa zewnętrzna(czyli ta część lakierowana) miała inne numery dla anglika a co za tym idzie europa i anglia ma takie same. Zgadza się czy się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również mam pytanie do tego tematu. A czy sama obudowę zewnętrzną z anglika można przełożyć do europejczyka? W Etce nie mogę znaleźć informacji żeby obudowa zewnętrzna(czyli ta część lakierowana) miała inne numery dla anglika a co za tym idzie europa i anglia ma takie same. Zgadza się czy się mylę?

Obudowy i wkłady są te same

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obudowa plastikowa jest taka sama i szkła.Oznaczenie Angielskie to 8E2 a tzw.EU.8E1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkopuję!

Jakaś pała uszkodziła mi lusterko pasażera. Pociągnęła w drugą stronę niż się składa. Chcę kupić najtańsze lusterko (w tej sytuacji Angol) żeby przełożyć samo mocowanie. Niczym się nie różnią wersje od siebie? Nie będzie zmiany kąta o którym pisaliście?
Obudowa, szkło, kabel wszytko ok. tylko lusterko lata na dziurach. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybki odkop. Mam uszkodzoną obudowę plastikową i szkło, wszystko inne całe czy jak zamowie anglika to obudowa i szkło będzie pasowało do starego środka i mocowania aluminowego? Sama obudowa nie ma innych kątów przy tym trójkącie? Lusterko kierowcy oczywiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla przyszłych użytkowników. Dzisiaj przerzuciłem obudowę i szkło z anglika, tak, że śmiało można brać. Lusterko różni się kątem przy aluminiowym mocowaniu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak mam połamane mocowanie lusterka z prawej strony to nie brać od angola?

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obudowa dolna(blenda), obudowa lustra, szkło, silniczek w lustrze są takie same w EU i ang.

Różnica jest w mocowaniu do ramki drzwi(plastikowy trójkąt i aluminiowy wkład) -> te elementy odpowiedzialne są za kąt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja poprosze numer tej dolnej czesci pod lusterkiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...