[ALL B6/B7] lusterka zawnetrzne od anglika

    18 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    czy jest roznica w lusterkach zewnetrznych pomiedzy anglikiem a samochodem z kontynentu? a jesli jest to jak rozpoznac czy lusterko jest z anglika czy nie?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie do końca z tymi obudowami że są takie same, kąt pod jakim są zamocowane jest inny na pierwszy rzut oka ciężko rozpoznać, do tego oprawa lusterka posiada inny numer tzn zaczyna się od 8E2 natomiast na kontynent zaczyna się od 8E0 lub 8E1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie do końca z tymi obudowami że są takie same, kąt pod jakim są zamocowane jest inny na pierwszy rzut oka ciężko rozpoznać, do tego oprawa lusterka posiada inny numer tzn zaczyna się od 8E2 natomiast na kontynent zaczyna się od 8E0 lub 8E1

    ooo i o to mi chodzilo. dzieki wielkie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nie ma problemu,po to mamy forum żeby się informować jak coś nie wiemy lub nie jesteśmy pewni.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hej, z góry sorry za odkop... (ale po co nowy temat zakladac)

    To jak to jest z tymi lustrami?

    Stelaż jest pod innym kątem ustawiony?

    Czy jednak sama wymiana wkładu wystarczy?

    Czytałem gdzieś, że piny trzeba odwracać na kostce... ?

    Od anglika znacznie taniej chodzą gdzieś widziałem nawet za 30 zł za sztukę tylko czy warto rzeźbić?

    Edytowane przez Krystian Bachorski

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    wkład lusterek powinien pasować do każdej obudowy.

    Obudowy od anglików i europy różnią się wyprofilowaniem. Są przystosowane do patrzenia pod innym kątem.

    Przykład:

    wkładasz lusterko kierowcy od anglika: kierowca widzi odbicie siebie, pasażer widzi drogę. Nie da się wysterować wkładu aby poprawnie odbijało. jedynym wyjściem jest odgięcie całego lusterka.

    Kup normalnie w wersji europa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja również mam pytanie do tego tematu. A czy sama obudowę zewnętrzną z anglika można przełożyć do europejczyka? W Etce nie mogę znaleźć informacji żeby obudowa zewnętrzna(czyli ta część lakierowana) miała inne numery dla anglika a co za tym idzie europa i anglia ma takie same. Zgadza się czy się mylę?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja również mam pytanie do tego tematu. A czy sama obudowę zewnętrzną z anglika można przełożyć do europejczyka? W Etce nie mogę znaleźć informacji żeby obudowa zewnętrzna(czyli ta część lakierowana) miała inne numery dla anglika a co za tym idzie europa i anglia ma takie same. Zgadza się czy się mylę?

    Obudowy i wkłady są te same

    Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki za odpowiedź.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Obudowa plastikowa jest taka sama i szkła.Oznaczenie Angielskie to 8E2 a tzw.EU.8E1

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Odkopuję!

    Jakaś pała uszkodziła mi lusterko pasażera. Pociągnęła w drugą stronę niż się składa. Chcę kupić najtańsze lusterko (w tej sytuacji Angol) żeby przełożyć samo mocowanie. Niczym się nie różnią wersje od siebie? Nie będzie zmiany kąta o którym pisaliście?
    Obudowa, szkło, kabel wszytko ok. tylko lusterko lata na dziurach. 

     

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Panowie szybki odkop. Mam uszkodzoną obudowę plastikową i szkło, wszystko inne całe czy jak zamowie anglika to obudowa i szkło będzie pasowało do starego środka i mocowania aluminowego? Sama obudowa nie ma innych kątów przy tym trójkącie? Lusterko kierowcy oczywiście.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dla przyszłych użytkowników. Dzisiaj przerzuciłem obudowę i szkło z anglika, tak, że śmiało można brać. Lusterko różni się kątem przy aluminiowym mocowaniu.

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czyli jak mam połamane mocowanie lusterka z prawej strony to nie brać od angola?

    Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Obudowa dolna(blenda), obudowa lustra, szkło, silniczek w lustrze są takie same w EU i ang.

    Różnica jest w mocowaniu do ramki drzwi(plastikowy trójkąt i aluminiowy wkład) -> te elementy odpowiedzialne są za kąt.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ok dzięki

    Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy