Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, robertpacholaszs napisał:

Czy auto kopci podczas wypalania. Dpf?prosze o odpowiec

w trakcie normalnej jazdy nie zauważyłem kopcenia przy wypalaniu dpf - rury czyste więc nie ma oznak kopcenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

orientujecie się czy powinien się wypalać do okolic zera ? czy zawsze zostaje coś na plus 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy ktos probował tego specyfiku do wypalania dpfa i czyszczenia calego ukladu - XENUM 'IN&OUT CLEANER1. Mam akurat możliwość kupienia jednak jest to dość drogi preparat i czy warty jest wydania takich pieniędzy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podpowiedzcie co robić z moim DPF, wypalić serwisowo i obserwować ? czy przy taki wysokim poziomie oil dasch 0.35 to śmietnik już ? nie mam jeszcze swojego kabla żeby obserwować codziennie ale mam wrażenie że zdecydowanie za często się wypala, podpowiedzcie dlaczego mam taką dużą różnice ciśnień 

 

 

edit. walczyłem dwie godziny i cały czas ze względów bezpieczeństwa nie chciał wypalić dpf , próbowałem vcds i jakimś serwisowym 

warunki spełnione, paliwo, rozgrzany silnik, temp paliwa ok, temperatura za filtrem dpf 132 c, i nic 

 

IMG_2049.JPG

IMG_2089.JPG

Edytowane przez Marina_Yacht
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Marina_Yacht napisał:

nikt nic nie wie ? no panowie ? 

nikt pewnie się nie zna tez czekam i nic mam 50 g sadzy i nie mogę wypalić nawet już wlalem srodki czyszczące do paliwa i dalej zero skutku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pelo31 napisał:

nikt pewnie się nie zna tez czekam i nic mam 50 g sadzy i nie mogę wypalić nawet już wlalem srodki czyszczące do paliwa i dalej zero skutku

Kupiłem XENUM 1,5 L, miałem 75g i też niechciala mi się załączać regeneracja dpfa. Przeleciałem na 3500-4000 obr/min na 3/4 biegu i po około 70 km dpf odpuścił. Zrobilem ogólnie 115km na takich obrotach bo było gdzie. Jeszcze ze 2 dni będę go tak przepalał ale muszę jeszcze podpiąć się pod kompa aby zobaczyć ile go przepalilo i jeszcze spradzać czy nie bierze oleju :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, zbikkq napisał:

Kupiłem XENUM 1,5 L, miałem 75g i też niechciala mi się załączać regeneracja dpfa. Przeleciałem na 3500-4000 obr/min na 3/4 biegu i po około 70 km dpf odpuścił. Zrobilem ogólnie 115km na takich obrotach bo było gdzie. Jeszcze ze 2 dni będę go tak przepalał ale muszę jeszcze podpiąć się pod kompa aby zobaczyć ile go przepalilo i jeszcze spradzać czy nie bierze oleju :)

czyli pomoglo wypalanie na trasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Pelo31 napisał:

czyli pomoglo wypalanie na trasie

Tak, tylko nie wiem czy przy zapchanym dpfie miałem założona ilość oleju i teraz ledwo na minimum miałem więc teraz muszę obserwować bo żadnych wycieków nie mam, a po takiej trasie nagle mi zeszło oleju. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest coś nie tak z dpf to przybywa oleju a nie ubywa, a do wypalania najlepszy obroty około 2500 nie musisz tak pałować  :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Marina_Yacht napisał:

jak jest coś nie tak z dpf to przybywa oleju a nie ubywa, a do wypalania najlepszy obroty około 2500 nie musisz tak pałować  :))

To wiem że nie muszę tak palowac tylko dolalem do zbiornika odpowiedniego środka który wymaga takie obroty :) a przy zapchanym miałem lekko ponad max oleju. Po wypaleniu było na minimum :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rękoma i nogami bronię się przed wycinaniem ale jak mam dwa razy dziennie sprawdzać olej i się stresować to chyba się go pozbędę, a co do Twojego oleju to niebywala sytuacja że ubyło, a tak na marginesie jak masz max to już się zaczęło rozrzedzać z paliwem dobrze że kontrolujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Marina_Yacht napisał:

rękoma i nogami bronię się przed wycinaniem ale jak mam dwa razy dziennie sprawdzać olej i się stresować to chyba się go pozbędę, a co do Twojego oleju to niebywala sytuacja że ubyło, a tak na marginesie jak masz max to już się zaczęło rozrzedzać z paliwem dobrze że kontrolujesz

Podobno wchodzą nowe przepisy a propo wycinania dpfa. Ja na razie się wstrzymam. Co do zapchanego dpfa to pewnie masz nadmiar i spalanie pewnie też ciekawe :) u mnie palil z 2 litry więcej przy przypchanym... nie wiem tylko czemu dpf mi się zapycha w trasie tymbardziej że jeżdżę dynamicznie i prawdopodepnie jest na wykończeniu dpf...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodów zapychania jest cała lista, wystarczy że masz uwalony czujnik, np. świecę żarową , egr, klapy i już procedura wypalania nie zostanie uruchomiona , dlatego warto przeczesać całe auto w poszukiwaniu błędów... ja nadal nie wiem dlaczego nie mogę odpalić procedury wypalania vcds-em mimio braku błędów 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hejo Panowie. 

Może macie pomysł na mój problem:D

Otóż niedawno zrobiłem renegerację dpf, bo wypalanie było co 50-100 km, teoretycznie teraz jest lepiej 380-420 km się wypala, ale problem jest inny. 

czasem potrzebuję 15 km do wypalenia, a czasem 80 km. nie wiem skąd ta różnica i dlaczego tak się dzieje. 

Czujnik różnicy wymieniony na oryginał, adaptacja zrobiona. Może macie jakiś pomysł gdzie szukać i po regeneracji nie powinno być więcej km do przejechania bez wypalania?

Pozdrawiam

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

3 minuty temu, Marina_Yacht napisał:

co kryje się pod słowem "regeneracja" ? gdzieś oddawałeś filtr ? 

pod słowem regeneracja kryje się firma, która regeneruje filtry DPF:)  nie pamiętam dokładnie nazwy, ale gdzieś koło wrocławia to był. 

Mechanik który robi mi naprawy polecił mi ją, bo wiele razy do nich odsyłał i nie było z tym problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinien przez pewien czas zachowywać się jak nowy więc i wypalać się rzadziej, a sprawdzałeś ile ma ten stały parametr ? pochwal się jakie to koszta regeneracja oraz sam demontarz filtra 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.03.2017 o 21:23, Marina_Yacht napisał:

powinien przez pewien czas zachowywać się jak nowy więc i wypalać się rzadziej, a sprawdzałeś ile ma ten stały parametr ? pochwal się jakie to koszta regeneracja oraz sam demontarz filtra 

Co masz na myśli pisząc "stały parametr" koszt to 500 zł regeneracja+300 zł montaż/demontaż

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi wczoraj kamien z serca spadł wywaliłem dpfa i zrobiłem remap i auto smiga bez problemu koniec z dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...