Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8?

stuufffka się nalezy :wink4:

300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8?

stuufffka się nalezy :wink4:

300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

niby dlaczego 300/h??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8?

stuufffka się nalezy :wink4:

300zł za godzinkę, niezła stawka :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:

niby dlaczego 300/h??

bo robisz to 20 minut :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja wam teraz przedstawię sytuacje jaką miałem

Audi A6 C6 3,0 TDI seria 233 km przebieg ok 100 tys 2 razy w ciągu miesiąca w weekend od roku robiona jest trasa 500 km A4

Dzwoni do mnie ojciec pokazało mu się takie coś puszka z kulkami, mówię to masz DPF z doświadczenia z PD mówie procedurę wypalania, a jednocześnie mówi mi że auto nie ma przyspieszenia, ciężarówki nie wyprzedzi no i przyjechał do domu i mówi dalej jest to co było, filtr się świeci, mocy nie ma, więc wpadłem na pomysł filtr paliwa może bo za niedługo konieczność wymiany, podłączyłem auto do kompa błędów 10 było w tym 4 w silniku po skasowaniu nie powtórzyły się, po skanowaniu zaczęła mrugać kontrolka świec żarowych, dziwne bo błędu nie było ani nic, zapiąłem ponownie vaga zrobiłem tą procedurę wypalania, wypalił się i pojechałem na testy, jak teraz idzie, i tu wielkie zdziwienie bo odzyskał poprzednią moc, i przyspieszał normalnie.

czyli wynika z tego że włączył się tryb awaryjny,

ale pytanie dlaczego komputer nie poinformował o tym, tylko dpf świecił, a po skanowaniu błędów doszła kontrolka ze świec, tego nie wiem ale operacja udana i wszystko gra:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietasz błędow w silniku :?: Szkoda ze nie spisałeś jaki był procent zapchania DPFU , miejmy nadzieje ze nie było błędu czujnika różnicy ciśnień .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 g miał

wiesz co ale te błedy przed wypalaniem były i już nie wróciły, głupi byłem że nie zapisywałem;//////

dziś go wezme jeszcze raz zapne i zobaczymy co będzie z tego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzytkuje "cagę", zrobilem z 50pare tys km i "przylapalem" auto na wypalaniu max kilka razy (90% przebiegow robie w cyklach po 500km - czesto na tempomacie, radio wlaczone....) jak przylapalem? ano w miescie mial podniesione troche wolne obroty

Jakis czas temu bylo "smiesznie krotko" - poniewaz temperatura w CRach w miescie przy niskich temperaturach potrafi leciec mam podejrzenie, ze przerwal wypalanie "przed czasem" ze wzgledu na spadek temp przy dluzszym staniu w korku (ale kto go tam wie....)

pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamietasz błędow w silniku :?: Szkoda ze nie spisałeś jaki był procent zapchania DPFU , miejmy nadzieje ze nie było błędu czujnika różnicy ciśnień .

wrc i po 4 dniach znowu ten sam problem :confused4: znalazło dwa błędy oto one:

2 Faults Found:

009263 - Diesel Particulate Filter (Bank 1): Restricted/Clogged

P242F - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 110600 km

Time Indication: 0

Date: 2012.02.04

Time: 18:56:12

Freeze Frame:

RPM: 756 /min

(no units): 70.5

(no units): 40.0

(no units): 41.5

Temperature: 112.1°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Pressure: -14 mbar

009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor: Implausible Signal

P2453 - 001 - Upper Limit Exceeded

Freeze Frame:

Fault Status: 01110001

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Time Indication: 0

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Pressure: 0 mbar

(no units): 0.0

Temperature: 159.3°C

Absolute Pres.: 0.0 mbar

Temperature: -19.8°C

po usunięciu nie wystąpiły ponownie filtr zapchany 24 g, wypaliłem go tak czy siak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazaj,bo aso w takiej sytuacji proponuje wymiane calego dpf :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany :confused4:

o kurdę, a byłbyś wstanie podać mi numer z etki? gdyż ja mam troche lipę teraz a w aso nr mi nie powiedzą,

i fajnie by było screna walnąć, bo być może jakiś gryzoń przegryzł

VIN: WAUZZZ4F78N152014

z góry dziękuję

Błąd czujnika ciśnienia spalin przy DPF . Tak w skrócie : czujnik do wymiany :confused4:

powiem ci że nie mam nawet zamariu do aso jechać :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik róznicy ciśnień kupisz w ASO i sam go wymienisz :)

Do wszystkich :audi: jest ten sam i zawsze mają kilka w magazynie bo znają temat :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok:)

serdeczne dzięki, dobrze widze że on znajduję się w okolicach sterownika silnika? bo w etce mało dokładnie pokazane to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super, będę szukał :hi:, w etce właśnie nie było opisane :hi:

awansowałeś :kox:

no, za wypowiedz nt DPF :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze wyjasnijcie mi ponizsze... i przepraszam z gory za naiwne byc moze pytania:

- czy procedura wypalania uruchamia sie samoczynnie podczas jazdy? Zaobserwowalem wyzsze obroty biegu jalowego i ok 1.2l/h a normalnie jest 0.7-0.8l/h. Poza tym slysze bardziej basowy gang silnika

- na ogol dzieje sie to w moim przypaku jak prawie dojezdzam do celu w tej sytuacji wylaczam silnik - czyli jak sadze przerywam cala procedure? Czy lepiej byloby dac mu to dokonczyc jadac dluzej?

- jak czasto to powinno sie dziac? Od jakiegos czasu obserwuje regularnie co poniedzialek. Auto ma 25kkm

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...