Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

Twoj filtr jest OK 

Ok dzięki , myślałem ze ma już dużo zapylenia popiłem bo już 52,8g


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

60g to jest graniczna wartość. Choć niektórzy mają powyżej i jeżdżą.  Mi się wypala co ok 300km i mam 57g popiołu. Więc pewnie za niedługo będzie out dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.08.2017 o 18:15, Lastk napisał:

Hej, możecie zerknąć na moje wskazania z dpfu? Dzisiaj sie wypalał dość szybko bo po 5km z obrotami 2500 spalanie się zakończyło... jeszcze dziwna sprawa bo po 2km jazdy wypalania z wyższymi obrotami temperatura spadała na liczniku poniżej 90 stopni. Dzięki z góry

IMG_5158.jpg

Hej, zerkniecie na mój DPF? :hi:Ten parametr "offset for differential press." powinien być na minusie? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.08.2017 o 18:58, Marcin_G napisał:

 

Witam. Może ktoś dać info jaki jest jego stan7e44c26b6a1bee964606cd90a0217223.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

dosyć duze 159 i 160 i ponad 1200km temu ostatnie wypalanie...Powinno sie wypalac juz jakis czas temu raczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dosyć duze 159 i 160 i ponad 1200km temu ostatnie wypalanie...Powinno sie wypalac juz jakis czas temu raczej...

Ale co duże? Tam nie ma nigdzie liczb 159 i 160


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, możecie mi powiedzieć czy poniższe wskazania soot mass sugerują awarie czujnika g450? :hi:

IMG_5174.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Marcin_G napisał:


Ale co duże? Tam nie ma nigdzie liczb 159 i 160


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa strona zdjęcia:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewa strona zdjęcia:facepalm:

A kumam już. Czyli co lepiej go gdzieś przypalić czy trzeba się w niedługim czasie szykować do wycięcia?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hajka 

Słuchajcie nie chce mi się czytać calego wątku

Chodzi mi tylko gdzie  sprawdzić zapchany DPF?

Wiem że przez Kabel ale gdzie mam wejść?

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jak poznać, że DPF się wypala w CJCB(2.0tdi 136ps)? Wyczytałem u Nas na forum, że obroty na postoju podniesione do ok.1000 i spalanie wtedy ok. 1litr, jeszcze, że wentylator się załącza, coś jeszcze?? Zauważyłem ostatnio podwyższone obroty do ok.950 (normalnie jest ok. 800) ale spalanie było 0.7 (norma to 0.6, 0.7) i silnik inaczej brzmiał. Czy mógł wtedy wypalać czy poprostu obroty podwyższone? Przejechałem go przegonić wg.wskazań w książce tj. 4 lub 5 bieg przynajmniej 60km/h przy ok. 2000 obrotów przez około 15'  Jeżdżę trasy, po mieście mało, nie zamulam, przebieg to 90kkm wiec chyba za wcześnie żeby był już za*bany, dzięki i pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim samochodzie podczas wypalania: podwyższone obroty + zwiększone spalanie + wentylator.

Podłącz VAGA i sprawdzisz co ile ci się wypala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nie wypalał bo z tych objawów tylko obroty podwyższone, spalanie to samo i wentylator nie chodził, no chyba, że u mnie jest to trochę inaczej. Będę się przyglądać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytając ten cały temat skusiłem się na sprawdzenie stanu filtra dpf i zastanawia mnie wartość oil ash volume czy nie jest zbyt wysoka. Nie umiem tego policzyć w jakich procentach jest zapchany filtr.  Jak myślicie czy jest wszystko okey czy coś tu nie halo. Przebieg 260tys.IMG_no.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Bykolo napisał:

Witam. Czytając ten cały temat skusiłem się na sprawdzenie stanu filtra dpf i zastanawia mnie wartość oil ash volume czy nie jest zbyt wysoka. Nie umiem tego policzyć w jakich procentach jest zapchany filtr.  Jak myślicie czy jest wszystko okey czy coś tu nie halo. Przebieg 260tys.IMG_no.jpg

Jest OK. Przebieg miesci się w zakresie dla tego poziomu Oil Ash

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, edraven napisał:

Jest OK. Przebieg miesci się w zakresie dla tego poziomu Oil Ash

Dzięki kolego za miłe info, teraz jestem spokojniejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, l.e.s.t.e.r napisał:

Panowie a co to znaczy jak oil ash mam 0.0?

Albo masz zerowy przebieg , albo DPF wymieniony albo DPF wycięty. Stawiam na trzecia opcje. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...