Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

W takim razie szkoda oleju zaraz znów go przybędzie .... zdemontować wysłać do czyszczenia wodnego -500 zł założyć , sprawdzić egr , czujnik ciśnienia ujeździć dalej , w tym stanie nie jezdzij, narobisz tylko szkód 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja też bym dal do czyszczenia. Jezeli dasz do czyszczenia to pamientaj, że po czyszczeniu trzeba zadaptować dpf przy pomocy komputera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dawid... napisał:

Auto nabylem miesiac temu wszystko bylo ok ? oprucz DPF miasto 70% trasa 30% Zblizone obroty do 1000 z czasem codziennie, a ostatnio caly czas wentylator pracuje po wylaczeniu auta. Probowalem serwisowe wypalanie 56g sadzy nic to nie dalo. Olej sie przelal w sobote wymienilem. Problem z DPF to juz kupione auto od poprzedniego wlasciciela w miesiac bym go tak nie zajechal 

Ten co ci sprzedal to dobrze wiedzial co sie swieci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, quadral20004 napisał:

Ten co ci sprzedal to dobrze wiedzial co sie swieci

Jestem bardzo zadowolony z audi ?. Tylko ten zapchany dpf i przelewajacy sie olej ?

Jutro problem bedzie rozwiazany ?‍⚕️ i na dniach wodorowanie silnika ?

Edytowane przez Dawid...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, quadral20004 napisał:

Daj znac czy pomoglo

Audi odebrane DPF OUT i EGR wylaczone, zadnych bledow nie ma spalanie sie zmniejszylo, ale jutro mam mala trase 200km to napisze wiecej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Dawid... napisał:

Audi odebrane DPF OUT i EGR wylaczone, zadnych bledow nie ma spalanie sie zmniejszylo, ale jutro mam mala trase 200km to napisze wiecej ?

A program zrobiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie panowie program jest DPF i na EGR. Magik pokazywal na kompie i wyjasnial ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Dawid... napisał:

Spokojnie panowie program jest DPF i na EGR. Magik pokazywal na kompie i wyjasnial ?

No to śmiało wal trasę! !  ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, quadral20004 napisał:

Ile zabuliles?

DPF OUT program 900pln 

EGR wylaczenie program 300pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda że poszedłeś na skróty, w obecnych czasch dpf off to strzał w kolano, dwa smród i jeszcze egr wyłączony, jeszcze klapy wywalić do kompletu ...? ale Twoje auto Twoja sprawa 

pamiętaj tylko że 90 %  problemów z dpf to problem z osprzętem silnika a nie z samym dpf który jest do zapchania tylko przy jeździe 99% w mieście 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Marina_Yacht napisał:

szkoda że poszedłeś na skróty, w obecnych czasch dpf off to strzał w kolano, dwa smród i jeszcze egr wyłączony, jeszcze klapy wywalić do kompletu ...? ale Twoje auto Twoja sprawa 

pamiętaj tylko że 90 %  problemów z dpf to problem z osprzętem silnika a nie z samym dpf który jest do zapchania tylko przy jeździe 99% w mieście 

Poprzedni wlasciciel mial problem z DPF final taki ze 56g sadzy auto palilo za 100zl na 150km i non stop procedura wypalania i przelewajace paliwo sie do oleju silnikowego. 

Zrobilem dzis 200km o niebo lepiej teraz fis i wskazowka paliwa pokazuje poprawnie auto zrobilo sie zywsze :) ba

Dodalem dzis takze zapobiegawczo srodek LiQUI MOLY 2666 Oczyszczacz wtryskiwaczy 0,5L (zapobiegawczo)

Zalalem olej Motul 5w30 x-clan+.  Plus filtry :a4fan:

 

Edytowane przez Dawid...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Czy mogę prosić o analizę tych danych? Jest to moje pierwsze auto z DPF i nie bardzo wiem jeszcze jak go traktować i z nim postępować. Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:00:23 IDE00025 Temperatura płynu chłodzącego 66 *C IDE00427 Filtr cząstek stałych: różnica ciśnienia 14 hPa IDE00428 Filtr cząstek stałych: offset różnicy ciśnienia 6 hPa IDE00430-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status żądania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00431-ENG57549 Filtr cząstek stałych: status blokowania regeneracji podczas użytkowania-Bits 0-7 0 IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 36447 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.00 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 18.10 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 7.28 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 383429 m I mam akie coś jeszcze (początki zabawy z programem :)) Adres 01: Silnik (03L 906 022 NP) 21:02:48 IDE00365 Różnica dawki wtrysku cylinder 1 0.04 mg/stroke IDE00366 Różnica dawki wtrysku cylinder 2 -0.15 mg/stroke IDE00367 Różnica dawki wtrysku cylinder 3 0.42 mg/stroke IDE00368 Różnica dawki wtrysku cylinder 4 -0.31 mg/stroke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Macin82 napisał:

Witam Czy mogę prosić o analizę tych danych?

Witam. Wszystko jest dobrze. Jest 18 g sadzy, przy 23 g bedzie ja wypalał. Ostatnie wypalanie było 382 km temu. Chyba dużo jeździsz po mieście. Popiolu w oleju nie ma i dawki paliwa sa dobre. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kkt napisał:

Witam. Wszystko jest dobrze. Jest 18 g sadzy, przy 23 g bedzie ja wypalał. Ostatnie wypalanie było 382 km temu. Chyba dużo jeździsz po mieście. Popiolu w oleju nie ma i dawki paliwa sa dobre. 

Ok dziękuję bardzo.  Masz rację sporo jazdy w mieście i krótkie odcinki. A mogę widzieć skąd to wiadomo? A ten popiół to jest ten co zostaje po wypaleniu sadzy? Auto przyjechało dwa miesiące temu z Niemiec więc czy mogę twierdzić że DPF był wymieniany lub płukany? (Bo na pewno jest? Tzn nie jest wycięty.) Przepraszam za chaos w poście ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Macin82 napisał:

Ok dziękuję bardzo.  Masz rację sporo jazdy w mieście i krótkie odcinki. A mogę widzieć skąd to wiadomo? A ten popiół to jest ten co zostaje po wypaleniu sadzy? Auto przyjechało dwa miesiące temu z Niemiec więc czy mogę twierdzić że DPF był wymieniany lub płukany? (Bo na pewno jest? Tzn nie jest wycięty.) Przepraszam za chaos w poście ?

Jest 18 g sadzy po przejechaniu niecalych 400 km. Wypalanie sadzy odbywa sie przy 23g, przynajmniej u mnie tak jest. Z wypalenia sadzy powstaje popiół. U Ciebie jest 0. Może byl płukany, nie wiem. Końcowki rury wydechowej w srodku jaki mają kolor? Ile auto ma najechane km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, kkt napisał:

Jest 18 g sadzy po przejechaniu niecalych 400 km. Wypalanie sadzy odbywa sie przy 23g, przynajmniej u mnie tak jest. Z wypalenia sadzy powstaje popiół. U Ciebie jest 0. Może byl płukany, nie wiem. Końcowki rury wydechowej w srodku jaki mają kolor? Ile auto ma najechane km?

Końcówki rury są bardzo czyste. Myślałem że były czyszczone przed sprzedażą ale są taki czyste nadal. Tam są takie jakby nakładki z rury nierdzewnej i wcale nie są okopcone. Auto ma przejechane 236kkm i jest to potwierdzone w dokumentacji. Sam sprawdzałem a ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Macin82 napisał:

Końcówki rury są bardzo czyste.

To znaczy, że silnik w tym temacie jest w dobrej kondycji.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...