Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Procedura wypalania DPF w A4 B8 2.0 TDI CR


antonio

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, kkt napisał:

To znaczy, że silnik jest w dobrej kondycji.

Ok dziękuję bardzo za pomoc i informacje. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie umiem wypalić pdf vcds Ani podczas jazdy po zmianie kanału pisze sterownik odczytuje .... i nic z tego na postoju standardowa procedura vcds wszystkie warunki spełnione już ma się uruchomić wyskakuje komunikat spowodu bezpieczeństwa procedura przerwana

20190121_143300.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Robi77 napisał:

Witam nie umiem wypalić pdf vcds Ani podczas jazdy po zmianie kanału pisze sterownik odczytuje .... i nic z tego na postoju standardowa procedura vcds wszystkie warunki spełnione już ma się uruchomić wyskakuje komunikat spowodu bezpieczeństwa procedura przerwana

20190121_143300.jpg

A wiesz dlaczego spójrz jak jest zapchany sterownik nie podejmie regeneracji filtra ze względu możliwości zajścia pożaru, wyjście pozostaje jedno filtr musi zostać wyczyszczony poza autem o ile się uda 

Edytowane przez lukas309
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

59 minut temu, lukas309 napisał:

A wiesz dlaczego spójrz jak jest zapchany

Witam. Lukas309 do ilu gram jest możliwe wypalenie sadzy przez komputer? Na forum wyczytalem, że do 40 ub 45 g.

Edytowane przez kkt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z wypaleniem dpf np. Wypalanie podczas jazdy po zmianie kodowania z 0 na 1 wyskakuje coś takiego i zero reakcji

20190123_131658.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w wypalaniu podczas postoju po zrobieniu całej procedury wyskakuje anulowane przerwane z powodów bezpieczenstwa wszystko zrobione od A do z temperatura oleju 60 stopni i tak dalej na koniec wciskamy gaz do oporu według komunikatu i przerywa

20190123_130953.jpg

20190123_130059.jpg

20190123_130347.jpg

20190123_130636.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest napisane w instrukcji: Jeśli obliczona lub zmierzona masa sadzy wynosi powyżej 30 g, ale poniżej 40 g, można zainicjować regenerację w pozycji stojącej (bezczynność zostanie podniesiona itp.), Możliwa jest też wymuszona regeneracja podczas jazdy. Gdy wartości są powyżej 40g (ale poniżej maks. 45g) regeneracja podczas stania nie jest już dostępna, a regeneracja podczas jazdy jest jedynym sposobem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spoko ale czemu nie idzie ani podczas jazdy ani na postoju więc w czym problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Robi77 napisał:

No spoko ale czemu nie idzie ani podczas jazdy ani na postoju więc w czym problem?

Jeżeli nie ma błędów i wszysko dobrze zrobiles to może problem l ezy w za duzej ilości sadzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra a przy próbie wypalenia podczas jazdy sterownik za zaakceptował kanał jest odczytywane i nic

20190123_131658.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W jakiej kondycji jest mój dpf z teoretycznym przebiegiem 161 tyś.

vcds sprawdzałem jak auto stało tylko na zapłonie bez odpalonego silnika.

Pierwsze zdjęcie przed trasą, drugie zdjęcie po 270 km trasy.

Jeżeli muszę sprawdzić inne parametry proszę  o podpowiedz.

Z góry dziękuje

VCDS przed trasą.jpg

VCDS po 270km.jpg

Edytowane przez CZarNY8686
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, CZarNY8686 napisał:

Witam

W jakiej kondycji jest mój dpf z teoretycznym przebiegiem 161 tyś.

vcds sprawdzałem jak auto stało tylko na zapłonie bez odpalonego silnika.

Pierwsze zdjęcie przed trasą, drugie zdjęcie po 270 km trasy.

Jeżeli muszę sprawdzić inne parametry proszę  o podpowiedz.

Z góry dziękuje

VCDS przed trasą.jpg

VCDS po 270km.jpg

wszystko :git:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim CNHA wypala mi filtr co okolo 700km i przy ilosci soot okolo 38g. Po procedurze pozostaje okolo 3-5g sadzy. Czy to normalne wartosci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne że coś zostanie, przecież 5g sadzy to prawie nic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2019 o 13:22, letallec napisał:

W moim CNHA wypala mi filtr co okolo 700km i przy ilosci soot okolo 38g. Po procedurze pozostaje okolo 3-5g sadzy. Czy to normalne wartosci?

Normalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.02.2019 o 13:35, Marina_Yacht napisał:

mnie też ciekawi bo po wypaleniu coś zostaje , czy nie powinno wypalać się w okolice 0 ? 

Widziałeś kiedyś jak wygląda DPF? Jakim cudem ma być 0? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, mlody020 napisał:

Widziałeś kiedyś jak wygląda DPF? Jakim cudem ma być 0? 

takim że go dopiero czyściłem więc sądziłem że po tym zabiegu po wypalaniu osiągnie wartości bliskie zeru , tak widziałem kiedyś jak wyglada dpf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...