grzywka-1970 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Hej ,ja ogarniam tym i płatna apka śmiga ,stronkę wcześniej wrzucałem odczyty ,działa ,nie odpinam go chyba że przy okazji podłączania mądrzejszych interfejsów Pozdrawiam. Kupiony na AlleDrogo ,dwa latka temu . Vgate iCar Pro Bluetooth BT3.0 BT 3.0 OBD2 ELM327 Android Windows - ERLI.pl ERLI.PL Vgate iCar Pro Bluetooth BT3.0 BT 3.0 OBD2 ELM327 Android Windows na ERLI. Bezpieczne i szybkie zakupy. Sprawdź!
SikoraEłk Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Tylko czy te skanery zadziałają w B9 ?
grzywka-1970 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 1 minutę temu, SikoraEłk napisał: Tylko czy te skanery zadziałają w B9 ? Próba nie granat ręki nie urwie ,kup z wysyłki ,masz 14 dni na zwrot akurat pod B9 nie podpinałem .
Muskel1 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 29 minut temu, SikoraEłk napisał: Tylko czy te skanery zadziałają w B9 ? Na 100% nie
SikoraEłk Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Teraz, Muskel1 napisał: Na 100% nie A ty co polecasz:)
Muskel1 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Do diagnozowania B9 musisz mieć VCDS HEX V2, najlepiej oryginalny bo klony nie obsługują wszystkich sterowników. Do aplikacji VAG DPF wystarczy ten to podałem.
raqu43 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 (edytowane) 18 godzin temu, SikoraEłk napisał: Witam. Podpowie ktoś jaki interfejs kupić żeby móc podglądać wypalanie Dpf-a w aplikacji Vag-Dpf. Czy do A4 B9 wystarczy ELM 327 ?. Dzięki ja kupiłem vgate OBD2 Bluetooth, icar 2 i wszystko trybi w B9 , do tego zapłaciłem 5 ojrone za apke dpf vag i gra gitara. https://www.amazon.de/-/pl/dp/B08B5QX3JM/ref=sr_1_4?__mk_pl_PL=ÅMÅŽÕÑ&crid=3LKFA55M3SUII&keywords=vgate+OBD2+Bluetooth%2C+icar+2&qid=1640765350&quartzVehicle=72-11039&replacementKeywords=vgate+obd2+bluetooth%2C+icar&s=automotive&sprefix=vgate+obd2+bluetooth+icar+2%2Cautomotive%2C360&sr=1-4 Edytowane 29 Grudnia 2021 przez raqu43
patryciusz Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 W dniu 29.12.2021 o 09:10, raqu43 napisał: "vgate OBD2 Bluetooth, icar 2" też mam ten i z B9 działa bezproblemowo.
SikoraEłk Opublikowano 2 Stycznia 2022 Opublikowano 2 Stycznia 2022 Taki wystarczy ? ELM327 iCar2 Vgate OBD2 Interfejs Bluetooth
raqu43 Opublikowano 3 Stycznia 2022 Opublikowano 3 Stycznia 2022 22 godziny temu, SikoraEłk napisał: Taki wystarczy ? ELM327 iCar2 Vgate OBD2 Interfejs Bluetooth tak, to jest dokladnie ten sam.
Ass Opublikowano 4 Stycznia 2022 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Witam ! Oceni ktoś wartości DPFu. Dodam że codziennie auto robi min. 120 km trasa. Odcinki po 60 km. Styl jazdy szybszy emerytki 100 kmh. Przelot 284tys. Sprawdzane na zimnym i zgaszonym silniku. W zasadzie nie mam pojęcia kiedy on się wypala i czy w ogóle. Można to jakoś określić po tych wartościach kiedy to nastąpi. Czy procedura wyp. Jest tu potrzeba. Proszę o rzut fachowym okiem.
Rabbi Opublikowano 4 Stycznia 2022 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Panowie jak myślicie do czego by doprowadziła jazda z wypiętą wtyczką EGR ?
Ass Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Muskel1 napisał: Wymieniałeś lub czyściłeś dpf? Wlasnie ! Czy wywnioskować można że był czyszczony ? Autem jeżdżę stosunkowo nie długo a poprzedni wlas. zapewniał że był czyszczony a w jaki sposób to nie wiem wydaje się że wyciągany. Więc jest to bardzo możliwe. Czy wartość ....obliczona masa sadzy... Da się jakoś poprawic ? Wymusić wypalanie ? Jak to wygląda na zdjęciu jest ok ? Jak wiązać i rozumieć te dwie wartości odnośnie sadzy. Czytałem ale słabo czaje ... Edytowane 5 Stycznia 2022 przez Ass
Muskel1 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Masz wyzerowaną ilość popiołu olejowego, co może świadczyć o wyczyszczeniu lub wymianie dpf. 1
sebaa Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Ja bym obstawiał, że coś ma namieszane w sterowniku. 1140 km od ostatniej regeneracji i wartość wyliczona 13 g? To co ile się wypala? co 2000 km? Wartość zmierzona i popiół olejowy po 0 g też są dziwne. Masz sadze na wylocie rury? Bo może DPFa już nie ma, a jest jakoś nieudolnie wyprogramowany... 2
Tomnik Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 (edytowane) Zgadza się Sebastian. Niemożliwym wydaje się wartość rzeczywista sadzy po przebiegu 1140km nawet, jeśli założymy, że w tym czasie regeneracje były inicjowane ale niedokończone. Ciekawe, co z ta obliczoną ? - Marcin (Ass), podaj dane po przejechanych następnych km. Edytowane 5 Stycznia 2022 przez Tomnik 1
sebaa Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Ja miałem raz sytuacje, że przerwałem próbę wypalania kilku krotnie, to właśnie zsumował przebieg i czas, ale przy następnej próbie wypalania już zaczął od 0 odliczać. I chyba raz była sytuacja, że wyzerował przebieg, ale czas odliczał dalej. Tak jak Tomek powiedział, pokaż odczyty po zrobieniu trochę km, to będzie widać co się dzieje. 13 godzin temu, Ass napisał: Dodam że codziennie auto robi min. 120 km trasa. Odcinki po 60 km. Styl jazdy szybszy emerytki 100 kmh. Przelot 284tys. Sprawdzane na zimnym i zgaszonym silniku. Tyle, że tu nie ma bata. Na trasie bez problemu powinien się dopalić. Nie wiem, walnięty czujnik różnicy ciśnień i sterownik przez niego głupieje? 1
Rabbi Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Ponawiam pytanie : Jak myślicie do czego by doprowadziła jazda z wypiętą wtyczką EGR ? Chodzi mi o wpływ na silnik i DPF ? Ma ktoś wiedzę na ten temat?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się