Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

ja zalepiłem silikonem tą przestrzeń. Jeśli nie ma uszczelki to tylko kwestia czasu by piny skorodowały, szczególnie w takim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja u siebie silikonem zawaliłem. A ten kabelek miałeś swój oryginalny czy z czegoś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieeelkie dzięki za opis ! :jerk: Pełny FIS już jest :banan: Zamawiam części i nie długo zabieram się za spryski :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, po raz kolejny :)

dzisiaj z racji wolnego czasu znowu zakladladalismy menetke do b6. ale tu padl problem poniewaz montaz manetki przebiegl bezproblemowo ale jest problem z kodowaniem:

wiec :

Adres 17 - Instruments

10 - Adaptacja --> kanał 19

Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji.

?xxxx: Illumination Option

0 - Needle and Scala only active at 'Light on"

1 - Needle already active at 'Ignition on'

2 - Scale already active at 'Ignition on'

3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active

problem polega na tym ze nie ma pieciu pol do konfiguracji tylko trzy.

?xxxx a jest xxx

poprzednio kodowanie przypadlo na 13100. a tutaj jest 100 bez mozliwosci zmiany.

dodam ze w podpowiedzi wychodzilo cos takiego ( MY 2002 i nowsze )

auto z 2001 roku , sedan, modul odpowiedni, z tempomatem ( ktory nie dziala )

dodam jeszcze ze w Adres 16 Steering Wheel adaptacja udana, i przyciski realguja ( poprzez zmiane wyswietlacza )

i pytanie co teraz? da sie uaktywnic ta manetke?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się uaktywnić manetkę to normalne w 2001 roku, popatrz co tu napisałem: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-przelacznika-wycieraczek-odblokowanie-pelnego-fis-16394/index42.html#post3409409

Chyba pasowało by dodać tą informację do pierwszego posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PW

---------- Post dopisany 03-05-2013 at 11:02 ---------- Poprzedni post napisany 01-05-2013 at 23:13 ----------

no i poszlo, dzieki za rade, ale fakt, mozna by to dopisac do pierwszego postu. nie bedzie glowkowania przy nastepnej okazji rezania dla wielu uzytkownikow 2001 r :)

dzieki Sławek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś wie może dlaczego w liczniku RB4 (kolorowy) A4 B6 nie ma w adaptacji w ogole dostępu do kanału 19 i tym samym nie moge zrobić dwu poziomowej pamieci fis?

-----

edit: nie bylo pytania, po zmianie licznika wartosc kanalu 19 miala popostu 0, trzeba bylo recznie wpisac 5 cyfrowy ciag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem od tego sprzedawcy i manetka ok nie wytarta stan ok jak dla mnie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Pełen fis działa od dzisiaj. Kilka dni temu zrobiłem kodowanie dzisiaj ze znajomym Mechanikiem wymieniliśmy Manetkę I śmiga :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy taką adaptację i odblokowanie FIS można wykonać w VW Jetta MKV? Manetki z przełącznikiem sa dostępne, tylko czy komp jest wbudowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś czy taką adaptację i odblokowanie FIS można wykonać w VW Jetta MKV? Manetki z przełącznikiem sa dostępne, tylko czy komp jest wbudowany?

Jeśli licznik jest przystosowany do wyświetlania informacji to pewnie da się to dołożyć. Jeśli dobrze kojarzę to Jetta jest praktycznie identyczna z golfem mk5, więc tam szukaj info. Ja znalazłem coś takiego:

golf V 1,9 TDI 77kW - założenie tempomatu i komputera pokładowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wolnej chwili zabrałem się za poziom płynu do spryskiwaczy. Okazało się, że pin 1 w niebieskiej kostce już jest zajęty. Wpięty jest kabelek (brązowo-czerwony), a czujnika poziomu brak. :kox: W tym przypadku, do którego pinu podpiąć czujnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj go w kostce przy słupku A - chyba w czerwonej, może masz już instalację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś zdjęcie gdzie to się znajduje, bo nie wiem za bardzo gdzie szukac?

W kazdym aucie słupek A to na dole koło lewej nogi .

PDC_cable3.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam nie znajdziesz to przetnij przewod przy liczniku i tam sie wepnij z czujnikiem plynu. na to sami wyjdzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie. Przerezałem cały wątek od początku do końca i na temat ESP znalazłem tylko szczątkowe info. W weekend będę rezał FIS w aucie mojego ojce. Jedyne czego lekko się obawiam to właśnie ESP. Czy po zdjęciu kiery i poskładaniu wszystkiego do kupy trzeba jakoś jeszcze dodatkowo kalibrować ESP? Będę chyba zmuszony do roboty na założonym aku bo nie mam kody do concerta i nie mam pewności czy po odłączeniu aku ruszy bez jego podania więc wolę nie ryzykować. Podpowiedzcie mi tylko proszę co z tym ESP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...