bartekzks 4 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Witam mam pytanie ostatnio bawiłem się w moim A4 B7 manetką od FIS'a i wszedłem w menu licznika ( zmiana języka , ustawienie ostrzegania po przekroczeniu danej prędkości , data , godzina) pytanie co muszę nacisnąć przytrzymać żeby tam wejść bo dzisiaj próbowałem i nie mogłem coś Już doszedłem wystarczyło dwa razy nacisnąć przycisk na manetce wczoraj posiedziałem chwile hehe nie ma to jak takie pierdoły Pozdrawiam Edytowane 9 Marca 2015 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Koledzy pomóżcie wymieniłem manetke ale gdy próbuję zakodowac nowa wartość po jej wpisaniu i wcisnieciu TEST pojawia się napis error, w dodatku kontrolka ESP zapala się dopiero po 3-4 minutach jazdy i nie gasnie Pytanie podstawowe, masz pełnego VAGA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1_1001 0 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Koledzy pomóżcie wymieniłem manetke ale gdy próbuję zakodowac nowa wartość po jej wpisaniu i wcisnieciu TEST pojawia się napis error, w dodatku kontrolka ESP zapala się dopiero po 3-4 minutach jazdy i nie gasnie Pytanie podstawowe, masz pełnego VAGA? Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) Ja na twoim miejscu przeinstalował bym VAGA lub wgrał inną wersję. I pochwal się jeszcze jaką wartość chcesz wpisać, bo to może przez złe wartości nie chce tego zaakceptować. Edytowane 9 Marca 2015 przez Tweak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1_1001 0 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Ja na twoim miejscu przeinstalował bym VAGA lub wgrał inną wersję. I pochwal się jeszcze jaką wartość chcesz wpisać, bo to może przez złe wartości nie chce tego zaakceptować. 31211, mozliwe ze to wina kabla ? ok sorry za spam, powinien byc 31011 a co do esp ? jesli zakoduje poprawnie to zniknie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tweak 2 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Wpisz 11000 lub 31000. DIS ma być na 0. Co do esp to nie wiem, trzeba sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1_1001 0 Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Dzieki kolego, na dniach dam znac czy sie udało Działa okazało się ze źle kodowałem, pozostaje założenie czujnika - jest ktoś z Krakowa kto mógłby mi pomóc to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Zmasuj pin pierwszy w kostce licznika i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Że tak tutaj zapytam przy okazji wyjmowania licznika - czy da się go jakoś "rozpołowic" żeby wyczyścic z jego środka warstwę kurzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 czy da się go jakoś "rozpołowic" żeby wyczyścic z jego środka warstwę kurzu? Oczywiście. Szybkę masz zaczepami spiętą z tylną częścią. Po ich rozpięciu zostanie Ci w jednej ręce szybka a w drugiej reszta licznika. jest ktoś z Krakowa kto mógłby mi pomóc to zrobić ? Ja Ci to zrobię ale na Śląsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dzieki. A odnosnie tego zmasowywania to pod 1pin trzeba wlozyc kabelek, a jego drugi koniec gdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matich 2 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 A odnosnie tego zmasowywania to pod 1pin trzeba wlozyc kabelek, a jego drugi koniec gdzie? do jakiegoś punktu masy lub kolumny czy czegoś innego stalowgo mocowanego do karoserii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) KoJ@K, matich. Na sronie 70 tego tematu dałem zdjęcie punktu masowego za licznikiem i zdjęcie pinów jakich możecie się spodziewać we wtyczce. Jakby pin był potrzebny to prosze pisać. Edytowane 17 Marca 2015 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shhaddoww 5 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Cześć, Mam pytanie odnośnie modułu kierownicy. Czy orientuje się ktoś czy moduł z A6 C6 lub z A8 podejdzie do A4 B6. Wizualnie wyglądają tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Cześć, Mam pytanie odnośnie modułu kierownicy. Czy orientuje się ktoś czy moduł z A6 C6 lub z A8 podejdzie do A4 B6. Wizualnie wyglądają tak samo. Nie pasuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy orientuje się ktoś czy moduł z A6 C6 lub z A8 podejdzie do A4 B6. To byłoby zbyt piękne. A6 C6 są tanie jak barszcz. Ja już tego próbowałem w B6 i brak komunikacji z modułem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrissoPL 1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To ja też mam pytanie dotyczące samego FIS-a. Mam s-line z 2002 roku - mam duży FIS czy pełny FIS (bo spotkałem się z dwoma pojęciami ale nie wiem co jest co) ? Wyświetla temperaturę, blędy, stację radiową itd itp. Tak czy siak mój wyśwletlacz jest rozlany w jednym miejscu i chciałbym go wymienić. Czy jest możliwość wymiany samego FIS czy muszę wymienić całe zegary? I teraz co najważniejsze - czy mogę założyć nowszy kolorowy FIS np. z polskim językiem? Jak to wygląda, czy to jest w ogóle wymienialne czy nie pasuje jedno do drugiego i trzeba rezać pół samochodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Musisz wymienić ekran na monochromatyczny. Żeby mieć kolorowy, musisz wymienić całe zegary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Miklaszewski 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam kto w okolicach warszawy ogarnie temat zamordowania kolorowego zegara Przepraszam za błąd zamontowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się