radzio49aa 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dodaj ze do prawej trzymając licznik tyłem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaes 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Masę podpinałem do niebieskiej kostki z prawej [tj. tej, która jest bliżej przełącznika świateł], szukałem czy jest możliwe, aby w moim roczniku był inny pinout, ale nic takiego nie znalazłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biggman 22 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Coś źle robisz, tak na logikę, jak wpięcie pinu może powodować safe. Licznik nie sprawdza czy pin ma 1cm długości, czy z kabelkiem 5cm. Podjedź do kogoś w okolicy kto już robił FISa i Ci pomoże. Możesz też sprawdzić czy w liczniku piny są prosto, czy któryś się nie skrzywił. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez biggman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namaseo 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Mam pytanko - jest szansa, że ktoś sprawdzony (odpłatnie, ale bez szaleństw) się tym zabiegiem trudzi w Warszawie/okolicach? Edytowane 16 Stycznia 2016 przez namaseo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Mam pytanko - jest szansa, że ktoś sprawdzony (odpłatnie, ale bez szaleństw) się tym zabiegiem trudzi w Warszawie/okolicach? Kolego ..... o takie rzeczy pytaj na SPOTACH WARSZAWSKICH a nie tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid.bary 0 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Kiepsko że zdjęcia się skasowały :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Kiepsko że zdjęcia się skasowały :/ napisałem do autora watka .... w sumie wisiały kilka dobrych lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 (edytowane) dawd.bary, przyjedź do mnie to Ci zrobię profi montaż. Edytowane 19 Stycznia 2016 przez koleś1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Panowie fotki wrócą muszę przerzucić z fotosika bo blokuje zbyt duże wykorzystanie transferu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boguc 13 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Kiepsko że zdjęcia się skasowały :/ podpinam sie....chcialbym sobie to ogarnac w weekend a zdjecia by troche pomogly znalazlem taki film i na przykladzie a8 mysle ze tez mozna ogarnac a4 https://www.youtube.com/watch?v=kyC06ZRhHHw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon31 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Pany dziś miałem chwile czasu żeby wkońcu zająć się manetką i doszedłem do punktu rozebrania dolnej kolumny chyba torx 8 lecz nie mam takiego długiego klucza po skręcenie wszystkiego do pierwotnego stanu po podłączeniu PODUCHY zaczyna klakson piszczeć bez przerwy jakieś pomysły gdzie może być zwarcie ? albo który bezpiecznik jest od klaksona pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 po skręcenie wszystkiego do pierwotnego stanu po podłączeniu PODUCHY zaczyna klakson piszczeć bez przerwy jakieś pomysły gdzie może być zwarcie ? Jak zdjąłeś tylko poduche to tam bym szukał usterki. Może przyciąłeś kabelek pod poduszką? Zobacz PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwizdo 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 Witam mam problem poniewaz udało mi się odblokowac fis-a ale niemoge otworzyc 16 wyskakuje too many communication errors to continue . Pytanie do was czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić z gòry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Mam do was pytanie razem z kolegą podpisaliśmy fisa i tempomat do mojej laluni i nie działa mi przyciski i tempomat co to może być kodowanie zrobione a nie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Koledzy. U kolegi zmieniałem moduł w B6 aby dołożyć tempomat i odblokować fis. Wcześniej nie mial nawet fis i zwykła manetka. ZMONTOWALEM wszytko i kodowania porobiłem adaptacje jednak fis reaguje tylko na reset- wyłącza wyświetlacz wiecej nic nie reaguje. Tempomat tez nie reaguje mimo aktywacji w engine. Gdzie. Moze tkwic problem? Auto audi a4 b6 asn tarcze 1LT abs zakodowane 09395 oraz 04495 Adaptacja instrumental 19 kanal 31111 jak pamiętam. No i kanal 16 01042. Brak reakcji na przyciski. Jakies sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Co post to same problemy Sprawdz czujnik stopu Herdas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Co post to same problemy Sprawdz czujnik stopu Herdas To.sugestia akropo tempomatu. A co z fis? Czy te ukladyr są powiązane jakoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Kodowania wszedzie oka jakies błedy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdas 1 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Kodowania wszedzie ok a jakies błedy ? w silniku tlyko czujnik temp. wody. reszta czyste.. wczesniej miał moduł F bez manetki obsługującej FIS Tasma końcówka C. Dołożylem moduł N wraz z manetką FIS i TEMPO. Taśma końcówka C. po kodowaniach jak pisałem w wczesniejszym poscie tempomat nie reaguje w loginie wpisywałęm 11463 Vag zatwierdził i nie rusza co do FIS zrobilem adaptacje i działa tylko przycisk RESET przełaczniki FISa góra dół nie reaguje..... nie pojawia się tez komunikat braku płynu do spryskiwaczy (nie wiem czy ma czujnik nie sprawdziłem) w instrumentalu, steering wheelu .ABS engine ma tylko bład temp wody o którym mówiłem... może być to wina taśmy? obie manetki byłby uszkodzone? u mnie w B7 jak zmieniałem moduł i dokładałem tempomat wszysto zaczeło działać u innego kolegi to samo kodowanie porobione i działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koleś1 0 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Czujniki to dobry trop. W blokach pomiarowych silnika widać reakcje na naciskanie pedałów sprzęgła i stop? Uwalony czujnik na pedale sprzęgła nie daje żadnego błędu. Tylko tempomat nie będzie działał. Co do FIS to manetka może być uszkodzona. Już tu komuś na forum wysyłałem w takiej sytuacji. Masz jakąś na podmiankę aby to wykluczyć? No i wydaje mi się, że coś za dużo jedynek w kanale 19. Może tam pokombinuj z adaptacją? Taśma nie jest uszkodzona bo ona z manetkami nie ma nic wspólnego. Manetki wpinasz w moduł. Moduł na pewno masz N? Bo nakleję z numerem łatwo przekleić na inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się