Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


miro_x

Rekomendowane odpowiedzi

Masę podpinałem do niebieskiej kostki z prawej [tj. tej, która jest bliżej przełącznika świateł], szukałem czy jest możliwe, aby w moim roczniku był inny pinout, ale nic takiego nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś źle robisz, tak na logikę, jak wpięcie pinu może powodować safe. Licznik nie sprawdza czy pin ma 1cm długości, czy z kabelkiem 5cm. Podjedź do kogoś w okolicy kto już robił FISa i Ci pomoże.

Możesz też sprawdzić czy w liczniku piny są prosto, czy któryś się nie skrzywił.

Edytowane przez biggman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - jest szansa, że ktoś sprawdzony (odpłatnie, ale bez szaleństw) się tym zabiegiem trudzi w Warszawie/okolicach?

Edytowane przez namaseo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko - jest szansa, że ktoś sprawdzony (odpłatnie, ale bez szaleństw) się tym zabiegiem trudzi w Warszawie/okolicach?

Kolego ..... o takie rzeczy pytaj na SPOTACH WARSZAWSKICH a nie tu

:ot:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko że zdjęcia się skasowały :/

napisałem do autora watka

.... w sumie wisiały kilka dobrych lat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawd.bary, przyjedź do mnie to Ci zrobię profi montaż.

Edytowane przez koleś1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie fotki wrócą muszę przerzucić z fotosika bo blokuje zbyt duże wykorzystanie transferu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiepsko że zdjęcia się skasowały :/

podpinam sie....chcialbym sobie to ogarnac w weekend a zdjecia by troche pomogly ;)

znalazlem taki film i na przykladzie a8 mysle ze tez mozna ogarnac a4

https://www.youtube.com/watch?v=kyC06ZRhHHw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany dziś miałem chwile czasu żeby wkońcu zająć się manetką i doszedłem do punktu rozebrania dolnej kolumny chyba torx 8 lecz nie mam takiego długiego klucza :facepalm: po skręcenie wszystkiego do pierwotnego stanu po podłączeniu PODUCHY zaczyna klakson piszczeć bez przerwy jakieś pomysły gdzie może być zwarcie ? albo który bezpiecznik jest od klaksona pozdro. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


po skręcenie wszystkiego do pierwotnego stanu po podłączeniu PODUCHY zaczyna klakson piszczeć bez przerwy jakieś pomysły gdzie może być zwarcie ?

Jak zdjąłeś tylko poduche to tam bym szukał usterki. Może przyciąłeś kabelek pod poduszką?

Zobacz PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem poniewaz udało mi się odblokowac fis-a ale niemoge otworzyc 16 wyskakuje too many communication errors to continue . Pytanie do was czy ktoś ma pomysł co z tym zrobić z gòry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie razem z kolegą podpisaliśmy fisa i tempomat do mojej laluni i nie działa mi przyciski i tempomat co to może być kodowanie zrobione a nie dziala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.

U kolegi zmieniałem moduł w B6 aby dołożyć tempomat i odblokować fis. Wcześniej nie mial nawet fis i zwykła manetka.

ZMONTOWALEM wszytko i kodowania porobiłem adaptacje jednak fis reaguje tylko na reset- wyłącza wyświetlacz wiecej nic nie reaguje. Tempomat tez nie reaguje mimo aktywacji w engine.

Gdzie. Moze tkwic problem?

Auto audi a4 b6 asn tarcze 1LT abs zakodowane 09395 oraz 04495

Adaptacja instrumental 19 kanal 31111 jak pamiętam. No i kanal 16 01042.

Brak reakcji na przyciski. Jakies sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co post to same problemy :eusathink:

Sprawdz czujnik stopu Herdas

To.sugestia akropo tempomatu. A co z fis? Czy te ukladyr są powiązane jakoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowania wszedzie ok

a jakies błedy ?

w silniku tlyko czujnik temp. wody. reszta czyste..

wczesniej miał moduł F bez manetki obsługującej FIS Tasma końcówka C. Dołożylem moduł N wraz z manetką FIS i TEMPO. Taśma końcówka C. po kodowaniach jak pisałem w wczesniejszym poscie tempomat nie reaguje w loginie wpisywałęm 11463 Vag zatwierdził i nie rusza :( co do FIS zrobilem adaptacje i działa tylko przycisk RESET przełaczniki FISa góra dół nie reaguje..... nie pojawia się tez komunikat braku płynu do spryskiwaczy (nie wiem czy ma czujnik nie sprawdziłem)

w instrumentalu, steering wheelu .ABS engine ma tylko bład temp wody o którym mówiłem...

może być to wina taśmy? obie manetki byłby uszkodzone?

u mnie w B7 jak zmieniałem moduł i dokładałem tempomat wszysto zaczeło działać u innego kolegi to samo kodowanie porobione i działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujniki to dobry trop. W blokach pomiarowych silnika widać reakcje na naciskanie pedałów sprzęgła i stop?

Uwalony czujnik na pedale sprzęgła nie daje żadnego błędu. Tylko tempomat nie będzie działał.

Co do FIS to manetka może być uszkodzona. Już tu komuś na forum wysyłałem w takiej sytuacji. Masz jakąś na podmiankę aby to wykluczyć?

No i wydaje mi się, że coś za dużo jedynek w kanale 19. Może tam pokombinuj z adaptacją?

Taśma nie jest uszkodzona bo ona z manetkami nie ma nic wspólnego. Manetki wpinasz w moduł.

Moduł na pewno masz N? Bo nakleję z numerem łatwo przekleić na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...